سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک دولتی

در اواخر سال 99 در اثر نوسانات ارز و افزایش قیمت ناگهانی دلار، قیمت پوشک کودک به طور سرسام آوری افزایش پیدا کرد. این افزایش قیمت به گونه ای بوده که قیمت هر بسته پوشک چند برابر شد. همین مساله نارضایتی و نگرانی را در مردم برانگیخت. دولت در پی این مساله تصمیم گرفت تا چاره ای بیندیشد. توزیع پوشک دولتی بر اساس کد ملی راهی بود که درباره این موضوع به کار گرفته شد. در این بین با توجه به محدودیت توزیع پوشک دولتی باعث شد تا علی رغم کم شدن احساس نگرانی والدین، باز هم حس نارضایتی وجود داشته باشد.
یکی از نکات مهم در انتخاب پوشک بچه، دقت به کیفیت و راحتی پوشک است. با توجه به اینکه پوشک دولتی با قیمتی ارزان تر در بین مردم توزیع می شد، نمی توان انتظار داشت که این نوع پوشک از کیفیت کافی برخوردار باشد. بنابراین، در اثر استفاده از این نوع پوشک های بی کیفیت ممکن بود مشکلاتی برای نوزادان و کودکان به وجود آید. از جمله این مشکلات می توان به بروز حساسیت های پوستی در نوزادان و یا عدم جذب کافی رطوبت اشاره نمود.
در این بین فروشگاه های اینترنتی نظیر مانی نی همواره به دنبال ارائه پوشک های با کیفیت با قیمت مناسب تر از بازار بودند. درست است که پوشک بچه در آن برهه و بعد از آن بسیار بالا رفت، اما در هر حال، سلامت فرزندانمان همواره از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار بوده است. شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

ثبت نام پوشک بچه با کد ملی 

ثبت نام پوشک بچه با کد ملی

ثبت نام پوشک بچه با کد ملی در سال 99، راه حلی بود که دولت برای مقابله با افزایش بی رویه قیمت پوشک بچه و نایاب شدن آن اندیشیده بود. تامین و توزیع پوشک دولتی به گونه ای بود که پوشک ها قیمت مناسب تری نسبت به بازار داشتند. بنابراین، انتظار می رفت که انواع پوشک دولتی توزیع شده کیفیت کافی را نداشته باشند.
برخی از اصلی ترین اشکالاتی که در ساخت پوشک های بی کیفیت ممکن است به چشم بخورد عبارت اند از:

  • امکان بروز حساسیت های پوستی در کودک
  • عدم جذب کافی رطوبت و نم پس دادن
  • عدم راحتی کودک در هنگام خواب و بازی
  • عدم استفاده از لایه تنفسی در ساخت پوشک
  • استفاده از چسب های بی کیفیت و بی دوام
  • نداشتن خاصیت کشسانی مناسب
  • امکان استفاده از عطر و رنگ در تولید پوشک
  • عدم سازگاری با محیط زیست

در این بین پدرها و مادرهایی که همواره سلامت کودکانشان در اولویت قرار داشت از هیچ گونه پوشک دولتی استفاده نکردند. در نتیجه با وجود گرانی بیش از حد پوشک های موجود در بازار، باز هم از برندهای پوشک بچه مطرح و با کیفیت استفاده می کردند.
ناگفته نماند که با وجود قیمت های بالای موجود در بازار، برخی از فروشگاه های اینترنتی وجود دارند که همواره بهترین و ارزان ترین پوشک بچه را با قیمت مناسب تر از بازار به مشتریان خود عرضه می کرده اند. هر چند قیمت این پوشک ها به اندازه پوشک دولتی نبوده است، اما در هر حال، نسبت به قیمت های بازار تفاوت دارد. وبسایت فروشگاهی مانی نی مارکت یکی از فروشگاه های معتبر مادر و کودک است که افراد می توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

پوشک دولتی 

خرید بهترین پوشک بچه از فروشگاه اینترنتی مانی نی

برندهای معتبر و مهمی غیر از پوشک دولتی در بازار ایران وجود دارند که تولید پوشک بچه را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. مای بی بی، مولفیکس، پریما، پوشک جان به به، پمپرز، بارلی، مرسی، کانفی و بِبِم از جمله و ... برندهای معروفی هستند که در بازار ایران یافت می شوند. هر یک از این برندها امتیازات و ویژگی های منحصر به خود را دارند. به این ترتیب، والدین با توجه به واکنش پوست فرزند خود و راحتی او، مناسب ترین پوشک را برای وی انتخاب می کنند.
وبسایت فروشگاهی مانی نی یکی از فروشگاه هایی است که افراد می توانند برای خرید انواع پوشک بچه به آن مراجعه کنند. همچنین، اگر به دنبال مقایسه قیمت انواع پوشک از برندهای مختلف هستید، مانی نی مرجع مطمئن و به روز شده ای به حساب می آید. برای خرید بهترین پوشک بچه به صورت عمده یا جزئی می توانید به وبسایت مانی نی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. این فروشگاه علاوه بر پوشک بچه محل مناسبی برای خرید انواع لوازم مادر و کودک از بهترین برندها و با بهترین کیفیت نیز به شمار می رود.

نوشتن دیدگاه