سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک رنگ مو برای پوست سفید

انتخاب یک رنگ موی مناسب برای کسانی که پوست سفید دارند شاید ساده به نظر برسد. اما این انتخاب در حقیقت بسیار چالش برانگیز است. به نظر می رسد کسانی که رنگ پوست سفید دارند به راحتی بتواند تمام رنگ ها اعم از رنگ های سرد و گرم و رنگ های تیره و بلوند را بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنند. اما در واقع اینطور نیست و برخی از رنگ ها در کنار پوست سفید اصلا جذاب و زیبا نیستند و از جذابیت فرد می‌ کاهندـ اگر شما نیز جزو افرادی هستید که پوست سفید دارید و به دنبال یک رنگ ایده آل برای موهای خود هستید بهتر است تا پایان این مقاله از مانی نی  با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و لازم را در مورد نوع تناژ پوست خود و رنگ مناسب با آن به دست بیاورید.

چه رنگ مویی برای پوست سفید مناسبه؟

چه رنگ مویی برای پوست سفید مناسبه؟

قبل از اینکه پاسخ این سوال را بدهیم باید از شما بپرسیم ایا رنگ پوست سفید شما در دسته تناژ سرد قرار دارد یا در دسته تناژ گرم است و یا اینکه رنگ پوست شما خنثی است؟ پس از اینکه پاسخ این سوال را دادید می توانید به سراغ پاسخ سوال اول یعنی چه رنگ مویی برای پوست سفید مناسب است بروید. اگر در زمینه تناژ رنگ پوست خود اطلاعات کافی ندارید نیز می توانید با استفاده از روش های مختلفی به آن پی ببرید.

به عنوان مثال توجه کنید که چه نوع جواهراتی برای شما برازنده تر هستند و جلوه زیباتری برای شما دارند. اگر جواهرات زرد یعنی طلا به شما بیشتر می آیند یعنی تناژ پوست شما گرم است. اما اگر جواهرات نقره برای شما مناسب تر هستند به معنی سرد بودن تناژ پوست شما است. همچنین شما می توانید از روش های دیگر از جمله قرار دادن دست خود در زیر نور خورشید نیز برای تشخیص تناژ پوست خود استفاده کنید. در صورتی که رگ های شما در زیر نور شدید سبز به نظر برسند تناژ پوست شما گرم است و در صورتی که آبی به نظر برسند پوست شما سرد است. اما اگر نتوانید بین رنگ آبی و سبز یکی از آن ها را انتخاب کنید به معنی خنثی بودن رنگ تناژ پوست شما است. بعد از اینکه تناژ پوست خود را تشخیص دادید راحت تر می توانید رنگ موی مناسب با پوست سفید خود را انتخاب کنید. ما در ادامه به صورت مفصل به این مسئله پرداخته ایم.

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سفید

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سفید

همانطور که در مطالب فوق نیز بیان کرده ایم تناژ پوست شما نیز در کنار سفیدی آن در انتخاب رنگ مو بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که شما پوست سفید و گرم داشته باشید بهتر است از رنگ موهای بلوند عسلی، مسی و کاراملی استفاده کنید. بلوند طلایی، قهوه ای طلایی و ماهگونی نیز انتخاب های خوبی برای پوست های سفید با تناژ گرم هستند.

اما اگر رنگ پوست شما سفید با تناژ سرد است، بهتر است که بیشتر از رنگ های بلوند یا قهوه ای و رنگ های فانتزی استفاده کنید. به عنوان مثال بلوند یخی و انواع رنگ های روشن دیگر همچون بلوند پلاتینی، بلوند خاکستری و یا زیتونی تیره برای این تناژ پوست کاملا مناسب هستند. کوتاهی و بلندی مو نیز در زمینه انتخاب رنگ مو تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر شما موهای کوتاه دارید بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که سایه های عمیق درون موهای شما ایجاد کنند و باعث پرتر به نظر رسیدن و زیباتر به نظر رسیدن موها شوند. شما می توانید از روش های مختلف رنگ کردن و همچنین آمبره، سامبره و هایلایت نیز استفاده کنید. رنگ موهای بلوند همچون بلوند کاراملی و یخی به صورت هایلایت زیبایی موهای کوتاه شما را چند برابر خواهد کرد.

البته اگر رنگ دیگری غیر از رنگ های ذکر شده نیز مد نظر شما هست بهتر است که قبل از اجرای آن با آرایشگر ماهر خود صحبت کنید. در صورتی که آرایشگر شما تجربه کافی را در زمینه رنگ کردن مو داشته باشد می‌ تواند مناسب ترین گزینه را برای شما پیشنهاد بدهد. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ مو رنگ چشم ها را نیز نباید نادیده گرفت چرا که همخوانی رنگ مو و رنگ چشم اثر بسزایی در زیبایی چهره دارد. بنابراین هنگام انتخاب رنگ مو برای پوست سفید خود نه تنها به تناژ پوست بلکه به رنگ چشم نیز توجه کنید و بهترین و مناسب ترین رنگ مو را انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه