سبد خرید شما خالی می باشد.
نمایندگی پوشک در اصفهان

پوشک بچه در سایزهای گوناگون و برای سنین مختلف در نمایندگی پوشک در اصفهان موجود می باشد. با توجه به لطافت پوست کودکان و نوزادان استفاده از پوشک با کیفیت برای آن ها بسیار ضروری است. از ویژگی های پوشک مرغوب می توان به مواردی مانند زیر اشاره نمود:

  • قدرت بالای جذب رطوبت: این ویژگی باعث سبک بودن پوشک و در نهایت راحتی کودک خواهد بود.
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی: استفاده از پودر جاذب و الیاف با کیفیت بالا باعث خشک ماندن و عدم آسیب به پوست حساس کودکان خواهد شد.
  • نرمی، راحتی و انعطاف پذیری بالا: انعطاف پذیری و نرمی پوشک باعث می شود کودک برای بازی و فعالیت احساس راحتی داشته باشد.
  • وجود منافذ در لایه بیرونی برای عبور هوا: با وجود این منافذ پوست کودک با تنفس مناسب از حساسیت در امان خواهد بود.
  • داشتن سایزبندی های استاندارد بر اساس سن و وزن کودک

با توجه به عوامل ذکر شده انتخاب پوشک مناسب برای کودکان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به همین دلیل ما با در نظر گرفتن عوامل بالا و با احترام به حق انتخاب مشتریان عزیز سعی کردیم مجموعه ای از بهترین برندها را در مانی نی مارکت ارائه نماییم. از برندهای پوشک کودک موجود در مانی نی مارکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نمایندگی پوشک مولفیکس در اصفهان

مولفیکس یک برند ترکیه ای تولید پوشک می باشد که از ویژگی های محصولات آن می توان به: داشتن لایه کتان به عنوان محافظ، دارا بودن نرم کننده پوست کودک، ضد حساسیت، دارای مواد معطر و وجود لایه خارجی برای عبور هوا، اشاره نمود. محصولات مولفیکس با طراحی نازک باعث می شود کودک به راحتی به بازی و فعالیت بپردازد و چسب های قوی این پوشک مانع لز باز شده آن می شود. پوشک مولفیکس به دلیل وجود باند لاستیکی که در ناحیه کمر، مانع از نم پس دادن پوشک می شود. همچین در طراحی جدید پوشک مولفیکس برای نوزادان با در نظر گرفتن انحنایی در قسمت بند ناف، مانع از آسیب رسیدن به بند ناف کودک می شود. پوشک مولفیکس به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در ایران می باشد که توسط مانی نی مارکت عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت پوشک مولفیکس در سایز ها و بسته بندی های مختلف به صفحه اختصاصی این محصول در مانی نی مارکت به عنوان نمایندگی مولفیکس در اصفهان مراجعه کنید.

نمایندگی پوشک مولفیکس در اصفهان

نمایندگی پوشک کوکومی در اصفهان

پوشک کوکومی از برندهایی است که محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه نموده است. قیمت محصولات این برند نسبت به سایر برندها برای هر عدد پوشک، بسیار مناسب بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. مانی نی محصولات کوکومی را به دلیل استقبال بسیاری از مادران در سبد کالایی خود قرار داده است.

نمایندگی پوشک ببم در اصفهان

ببم از برندهای ایرانی تولید کننده پوشک بچه می باشد که علاوه بر ارائه محصولات خود در بازار داخلی، در زمینه صادرات به کشورهای دیگر نیز موفق عمل کرده است. ببم با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین مواد اولیه مرغوب، کیفیت محصولات خود را در سطح بالایی تضمین می نماید. مانی نی مارکت با توجه به کیفیت بالای پوشک ببم، این محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه نموده است.

نمایندگی پوشک پریما در اصفهان

پوشک پمپرز پریما محصولات خود را بر اساس آناتومی بدن کودک طراحی نموده و به دلیل انعطاف پذیری بالای آن، کودک در زمان استفاده از پوشک نهایت احساس راحتی را تجربه خواهد نمود. پریما در تولید محصولات خود بالاترین سطح استاندارد را رعایت نموده و به همین دلیل طرفدارن بسیاری دارد. مانی نی مارکت به عنوان نمایندگی فروش پوشک پریما در اصفهان فعالی دارد. 

نمایندگی پوشک پمپرز در اصفهان

پمپرز برندی آلمانی در تولید پوشک بچه می باشد که در تولید محصولات خود از تکنولوژی مایکروپرلز استفاده می کند، در این تکنولوژی با استفاده از دانه های کریستالی مایکروپرلز قدرت جذب رطوبت به حد چشمگیری افزایش می یابد به طوری که این دانه ها تا 30 برابر وزن خود قادر به جذب مایعات هستند. پوشک پمپرز از بالاترین استانداردها در تولید محصولات خود استفاده کرده است که در نهایت محصولات این برند با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه شده اند. مانی نی به عنوان نمایندگی پوشک پمپرز در اصفهان محصولات مختلف این برند را عرضه نموده است.

نمایندگی پوشک پمپرز در اصفهان

نمایندگی پوشک بارلی در اصفهان

بارلی با حساسیت بالا در تولید محصولات خود، پوشک کودک را در سایزهای مختلف برای کودکان 1 تا 6 سال ارائه نموده است. محصولات پوشک بارلی دارای کیفیت بالایی می باشد و مورد اعتماد بسیاری از مادران عزیزی است که به سلامت کودک خود اهمیت می دهند. این پوشک با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

نمایندگی پوشک مای بی بی در اصفهان

مای بی بی فعالیت خود را در سال 1379 و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن آغاز نمود. گروه زرین، خالق پوشک کامل ما بی بی از بزرگترین تولید کنندگان پوشک در منطقه خاورمیانه است که سهم بالایی از بازار این محصول را در اختیار دارد. مانی نی مارکت با احترام حقوق مصرف کنندگان از ابتدای فعالیت خود، تولیدات این برند را در بین محصولات خود قرار داده است. محصولات مای بی بی با توجه به کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد.

نمایندگی پوشک مرسی در اصفهان

پوشک مرسی در طراحی محصولات خود به منظور راحتی کودک از سیستم کشسان مرکزی استفاده نموده است. از ویژگی های کلی محصولات پوشک مرسی می توان به عدم استفاده از لاتکس، BPA و پارابن اشاره نمود که مانع از ایجاد حساسیت های پوستی در کودکان می شود. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده محصولات پوشک مرسی را از فروشگاه مانی نی مارکت برای فرزند دلبندتان تهیه و استفاده نمایید.

نوشتن دیدگاه