سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک رنگ مو برای موهای آسیب دیده

پیدا کردن بهترین مارک رنگ مو برای موهای آسیب دیده، یکی از دغدغه های مهم افرادی است که موهای شکننده، ضعیف و آسیب دیده ای دارند. تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار بسیار زیاد می باشد و برندهای مختلفی اقدام به تولید رنگ موی مخصوص موهای آسیب دیده می کنند. تنوع زیاد برندهای رنگ مو، اغلب افراد را دچار سردرگمی کرده و انتخاب یک رنگ موی مناسب را دشوار می کند. به همین دلیل در اینجا قصد داریم، برندهای مختلف رنگ مو را بررسی کرده و بهترین مارک رنگ مو برای موهای آسیب دیده را معرفی کنیم. برای یافتن بهترین رنگ مو برای موهای خشک، با ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی مانی نی همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای موهای خشک

بهترین رنگ مو برای موهای خشک

موهای خشک جزء حساس ترین نوع مو به شمار می آیند که در مواجه با رنگ مو، دچار آسیب های بیشتری نیز می شوند. ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ های مو، ساختار موی خشک را شکننده تر کرده و گاهی اوقات باعث ایجاد موخوره نیز می شوند. بنابراین برای موهای خشک باید به دنبال رنگ مویی بود که کاملا متناسب با ساختار موهای خشک طراحی شده باشد.

معرفی چند نمونه از رنگ موهای مناسب برای موی خشک

برخی از رنگ موهای مناسب برای موهای خشک شامل موارد زیر است:

رنگ موی لورال
یکی از بهترین رنگ موها برای موهای خشک، رنگ موی لورال می باشد. این برند در تولید رنگ موهای خود از نوعی یون استفاده کرده است که می تواند از فیبر مو به خوبی محافظت کند. علاوه بر این، استفاده از مواد پرو کراتین در داخل رنگ مو، باعث تقویت موها شده و از آسیب به موی خشک جلوگیری می کند. در برخی از رنگ موهای این برند، از نرم کننده حاوی سرامید نیز استفاده شده است که علاوه بر نرمی موها، خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد.

بیول
یکی دیگر از برندهایی که رنگ موی مخصوص موهای خشک تولید کرده است، رنگ موی بیول می باشد. رنگ موی بیول با استفاده از فرمولاسیون خاص خود و استفاده از انواع روغن های طبیعی مانند روغن بادام، روغن کنجد، روغن زیتون، کراتین و عصاره سبوس برنج می تواند تا حد زیادی از خشکی مو جلوگیری کند. مواد طبیعی رنگ موی بیول با ساختار موهای آسیب دیده و خشک، سازگاری خوبی دارد.

معرفی چند نمونه از رنگ موهای مناسب برای موی خشک

آیون پلکس
رنگ موی آیون پلکس، برند دیگری است که می توان آن را جزء لیست بهترین رنگ مو برای موهای خشک به شمار آورد. رنگ موی آیون پلکس با استفاده از ویتامین C، پیگمنت های گیاهی و پلکس، از موهای خشک محافظت می کند و مانع آسیب دیدن آن ها می شود. پلکس ها و پیگمنت های گیاهی موجود در محصولات این برند، موها را آب رسانی کرده و لطافت را به موهای خشک، باز می گرداند. همچنین موجب براق شدن موها و درخشش آن ها می شود.

ماردو
رنگ موی ماردو برای موهای خشک از روغن آرگان، روغن جوانه گندم، روغن زیتون و کراتین استفاده کرده است. روغن آرگان و روغن جوانه گندم به عنوان دو ماده طبیعی و اثرگذار بر خشکی مو می توانند اثر بسزایی بر موهای آسیب دیده داشته باشند. بنابراین ترکیبات استفاده در این رنگ مو، به خوبی می تواند از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کند. علاوه بر این، وجود ویتامین C و نرم کننده می تواند موهای خشک و وز شده را نرم کند و درخشش بیشتری به آن ببخشد.

گارنیک
یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ مو برای موهای آسیب دیده و خشک، مارک گارنیک می باشد. این برند در رنگ موهای خود از آمونیاک استفاده نمی کند. آمونیاک برای موهای آسیب دیده به شدت مضر می باشد. به همین دلیل برند گارنیک این ماده را از فرمولاسیون رنگ موی خود حذف کرده است. علاوه بر این، کلیه رنگ موهای گارنیک حاوی ویتامین C و E، روغن های طبیعی و کراتین هستند که می تواند موجب نرمی و لطافت مو شوند.
در پایان باید گفت بهترین مارک رنگ مو برای موهای آسیب دیده و خشک را می توانید از بین برندهای لورال، بیول، آیون پلکس، ماردو و گارنیک پیدا کنید. کافیست متناسب با درجه خشکی مو و شدت آسیب دیدگی موها، از محصولاتی استفاده کنید که سازگاری لازم را با موی خشک داشته باشد. با استفاده از محصولات برندهای فوق، می توانید با اطیمنان خاطر موهای خود را رنگ کنید و لطفات و نرمی موهای خشک را نیز تامین نمایید.
برای انتخاب رنگ موی مناسب موهای خشک و آسیب دیده خود می توانید به سایت مانی نی مراجعه کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان این سایت بهره ببرید. تمامی برند های ذکر شده در بالا را می توانید در سایت مانی نی با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

 

نوشتن دیدگاه