سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین پوشک برای نوزاد تازه متولد شده

یکی از مواردی که ذهن هر مادری را هنگام تولد نوزادش درگیر می‌کند، تهیه‌ی پوشک مناسب است. سوال اینجاست که چه پوشکی برای نوزاد تازه متولد شده مناسب‌تر است؟ پوشک نوزاد هم مثل سایر اجناس موجود در بازار، انواع مختلف و مارک‌های متفاوتی دارد. ولی نکته‌ای که باید بدانید این است که تنها نام برند، تضمین کننده‌ی آسایش و راحتی کودک دلبند شما نیست. ممکن است شما بهترین پوشک شناخته‌ شده‌ی بازار را هم تهیه کنید ولی طفل شما به آن حساسیت نشان دهد. با ما در این مقاله از مانی نی مارکت همراه باشید تا بهترین پوشک بچه برای نوزادان تازه متولد شده را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های بهترین پوشک برای نوزادان تازه متولد شده

مهم‌ترین موردی که قبل از خرید پوشک باید در نظر بگیرید، واکنش نوزادتان به آن است. به اصطلاح می‌گویند که رفتار بچه‌ها با هم متفاوت است. این یعنی ممکن است شما بهترین مارک شناخته شده بازار را برای نوزادتان در نظر بگیرید، ولی کودک به آن واکنش نشان دهد، مثلا پاهایش جوش بزند، سرخ شود یا بسوزد.
پس بهتر است قبل از خرید بسته‌های 100 تایی، 80 عددی و ... اول با بسته‌های 2-3 عددی و مارک‌های مختلف شروع کنید و ببنید نوزادتان در کدام یک راحت تر است.
سپس باید به میزان جذب هر یک، سنگین نشدن آن پس از خیس شدنش، ضد حساسیت بودن پوشک و باقی نماندن اثر چسب روی بدن نوزاد، توجه کنید.
پوست نوزادان به ویژه نوزادان تازه متولد شده بسیار حساس است. به همین دلیل بررسی این نکات هنگام خریدن چوشک برای آن ها بسیار ضروری است.

ویژگی های بهترین پوشک برای نوزادان تازه متولد شده

سایز پوشک نوزاد برای بیمارستان

همانطور که توضیح دادیم، برندهای مختلف پوشک حتی از نظر سایز هم ممکن است متفاوت باشند، مثلا ممکن است سایز 1 پوشکی از یک برند، با سایز 1 پوشک از برند دیگر فرق کند. در انتخاب سایز پوشک باید به وزن نوزاد توجه کرد، مثلا ممکن است نوزادی هنگام تولد 2 کیلو وزن داشته باشد و نوزاد دیگر 5 کیلو باشد.
به هر حال توصیه می‌شود در هنگام تولد نوزادتان، حتما پوشک سایز 1 و صفر را به همراه داشته باشید. بعد از تعیین دقیق وزن، می توانید سایز را متناسب با جثه فرزند خود تغییر دهید. مهم ترین نکته هنگام خریدن پوشک برای نوزادان تازه متولد شده این است که قبل از تولد نوزدتان تعداد زیادی پوشک انبار نکنید. صبور باشید تا کودک به دنیا بیاید و بعد با رعایت نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداختیم، نسبت به خرید پوشک اقدام کنید. پوشک پمپرز پریما از بهترین پوشک های موجود در بازار است که شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مانی نی برای فرزند خود تهیه و اسفاده نمایید.

نوشتن دیدگاه