سبد خرید شما خالی می باشد.
دودی ترکیب رنگ مو روی پایه 7

رنگ موی دودی یکی از انواع رنگ موهای حال حاضر در بازار است که برای انجام آن روی موها به استفاده از دکلره و رساندن موها به پایه 7 نیاز دارید. برای این که رنگ مو دودی روی موها به خوبی بدرخشد و ترکیب عالی را با خود به همراه داشته باشد، نیاز است که موهای خود را حتما با دکلره به پایه 7 برسانید. استفاده از رنگ رنگ موی سه صفر توصیه نمی شود. در این مطلب همراه فروشگاه مانی نی باشید که در کنار یک دیگر به آموزش نحوه انجام رنگ موی دودی روی پایه 7 دکلره بپردازیم.

روی پایه 7 چطور رنگ دودی در بیاریم؟

همان طور که اشاره کردیم، لازمه استفاده از رنگ دودی این است که به درستی موهای خود را به همراه مواد دکلره به پایه 7 برسانید. برای انجام این کار دو شرط بسیار مهم را باید مد نظر خود قرار دهید:

  1. موهای خود را به درستی به همراه دکلره به پایه هفت برسانید. به بیانی دیگر پس از شستشو موها دچار سستی، شکستگی، خورد شدن یا سوختگی نشوند.
  2. سعی کنید رنگ مو دودی ترکیبی را روی پایه 7 دکلره استفاده کنید زیرا رنگ موهای تک تیوپی ممکن است آنطور که باید موهای شما را خوشرنگ نکرده و نتیجه کار دلخواه شما نباشد.

با توجه به این دو شرط می توانید موهای خود را به وسیله رنگ موی دودی ترکیبی رنگ کرده و جذابیت بسیاری را به آن ها ببخشید. لازم است اشاره کنیم که می توانید تمامی رنگ موهایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را با قیمتی بسیار عالی از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید. حال مراحل زیر را برای انجام رنگ مو دودی ترکیبی روی پایه 7 دکلره دنبال نمایید.

دودی ترکیب رنگ مو روی پایه 7

مرحله اول: قسمت های زرد و نارنجی دکلره خود را بگیرید

برخی از موها پس از این که به همراه دکلره رنگ باز می کنند دارای تناژ نارنجی و قرمز هستند. این تناژ به همراه شامپو ضد زرد یا ضد نارنجی گرفته می شود. اگر با همان تناژهای رنگی اقدام به استفاده از رنگ موی دودی ترکیبی خود کنید، موها به هیچ عنوان نتیجه مناسبی نخواهند داشت.

مرحله دوم: موهای خود را آماده رنگ زدن کنید

رنگ موی دودی روی پایه 7 سریعاً خود را نشان می دهد. لذا اگر موهای خود را همزمان و یک دست رنگ نکنید ممکن است قسمتی از موها رنگ گرفته و قسمتی دیگر رنگ نداشته باشند، بنابراین برای این که تمامی قسمت ها دارای رنگ باشند، مواد و دکلره را آماده کنید و سپس طبق مرحله بعد آن ها را رنگ نمایید.

مرحله سوم: رنگ دودی را وارد عمل کنید

حال موهای خود را به وسیله برس از ریشه تا ساقه به همراه ترکیب رنگ دودی که دارید، رنگ کنید. از دو ترکیب رنگ زیر برای موهای خود نیز می توانید استفاده کنید:

  • هایلایت نقره‌ ای نصف تیوپ
  • بلوند دودی پایه 7 یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و نقره ای، دو سانت
  • اکسیدان 6 درصد

ترکیب دوم به شرح زیر است:

  • ترکیب رنگ‌ های شماره 7.3، 7.2 و 6.8 و 7.1 به نسبت مساوی
  • 4 سانتی ‌متر واریاسیون دودی

مرحله چهارم : استراحت به موها و بررسی آن ها

توجه داشته باشید که شما موهای خود را ابتدا با دکلره روشن کرده اید. به همین خاطر مرحله استراحت موها پس از این که رنگ موی دودی روی آن ها قرار گرفت بسیار مهم است. از همه مهمتر بررسی موها است که از رنگ گرفتن بیش از حد یا سستی موها جلوگیری می کند. هر ده دقیقه یک بار موهای خود را بررسی کنید و آن ها را ماساژ دهید. پس از استراحت 30 الی 45 دقیقه ای می توانید موهای خود را بشویید

دودی ترکیب رنگ مو روی پایه 7

مرحله پنجم: شستن صحیح موها

این را بدانید که رنگ موی دودی در دسته رنگ موهای فانتزی قرار می گیرد؛ لذا پس از رنگ گرفتن موهایتان از شامپو در دفعات مکرر استفاده نکنید، زیرا رنگ موی شما را از بین ببرد یا آن را روشن می کند. پس شستن صحیح موها به معنانی پاک کردن کامل رنگ مو به همراه فشار آب بدون استفاده از شامپو است. در این مرحله از انواع ماسک مو نیز می توانید استفاده کنید.

مرحله ششم: خشک کردن موها

از سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید یا بگذارید که موها با دمای اتاق خشک شوند. به هر حال شما در ابتدا نیاز دارید که آب موهای خود را به وسیله یک حوله گرفته و سپس روش خشک شدن آن ها را انتخاب کنید.
در این مطلب به آموزش صفر تا صد نحوه انجام رنگ موی دودی روی پایه 7 دکلره پرداختیم. شما می توانید به راحتی رنگ های معرفی شده در این مطلب را توسط فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کرده و این رنگ جذاب را روی موهای خود بوجود آورید. همچنین پیشنهاد می دهیم که دکلره موهای خود را به فرد باتجربه بسپارید که مشکلی برای موهایتان به وجود نیاید.

نوشتن دیدگاه