سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ مو برای عروس سبزه

اگر عروس سبزه جذابی هستید که در شرف برگزاری مراسم ازدواج است، اما نمی دانید که چه رنگ مویی مناسب پوست شما است و اصلا با توجه به چه مواردی باید رنگ موی خود را انتخاب کنید، نگران نباشید! در ابتدا باید بگوییم که جای درستی آمدید، زیرا فروشگاه مانی نی قصد دارد در این مطلب شما عزیزان را برای انتخاب رنگ موی مناسب راهنمایی کند. نفس عمیقی بکشید، تمامی فکرهای منفی را در رابطه با رنگ مو از خود دور کنید و در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس سبزه

کاملا طبیعی است که ندانید به عنوان عروسی که رنگ پوست سبزه دارد، دقیقا چه رنگ مویی را انتخاب کنید. قطعا بهترین رنگ مو برای عروس سبزه، رنگی است که پوست او را تیره نشان ندهد و بتواند در کنار آرایشی که در شب مراسم عروسی خود دارد، جلوه بی نظیری را به عروس هدیه دهد. پس در این قسمت نکات کلیدی را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آن برای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس سبزه استفاده کنید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس سبزه 

آرایش شما در شب مراسم چگونه است؟

مهم ترین بخش انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس در نظر گرفتن آرایش شب مراسم است. درواقع تن آرایش و رنگ مو در شب مراسم به چهره عروس زیبایی بی نظیری می دهد. پس در ابتدا انتخاب کنید که چه آرایشی را در این شب قرار است داشته باشید و سپس رنگ موی مناسب با پوست سبزه و آرایش خود را انتخاب کنید.

آیا قرار است تمامی موهای خود را رنگ کنید یا تنها رگه هایی در آن ایجاد کنید؟

انتخاب کنید که آیا قرار است تمام موهای خود را رنگ کنید یا تنها به انجام هایلایت، آمبره، سامبره یا بالیاژ بپردازید. اگر قرار است تمامی موهای خود را رنگ کنید، بهترین رنگ مو برای عروس سبزه، رنگ مویی است که بتواند چهره او را روشن تر کند، نه سبزه تر! اما اگر قصد دارید به انجام هایلایت یا دیگر روش ها بپردازید، کافی است تنها یک رنگ موی روش را در کنار زمینه تیره داشته باشید.


آیا قرار است تمامی موهای خود را رنگ کنید یا تنها رگه هایی در آن ایجاد کنید؟ 

آیا قرار است ابروهای خود را نیز همرنگ رنگ مو خود کنید؟

انتخاب رنگ موی مناسب برای عروس سبزه باید با توجه به رنگ چشم ها و رنگ ابروها باشد. اگر عروس می خواهد رنگ ابروهای خود را نیز متناسب با رنگ موهایش انتخاب کند، باید به رنگ چشم هایش نیز دقت کند. پس این موضوع را نیز نباید دست کم گرفت و حتما به هنگام خرید رنگ مو باید به آن توجه داشت

حال که کاملا متوجه شدید که چه مواردی را باید به هنگام خرید بهترین رنگ مو برای عروس تیره مد نظر داشته باشید، در این قسمت به معرفی تعدادی از انواع رنگ موهای مناسب برای عروس سبزه می پردازیم که شما عروس زیبا بتوانید از آن ها نیز جهت خرید رنگ مو از فروشگاه اینترنتی مانی نی ایده بگیرید.

رنگ موهای پاستلی

یکی از بهترین رنگ موهایی که می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی مانی نی نیز تهیه کنید، انواع رنگ موهای پاستلی است. این رنگ موها در کنار پوست سبزه عروس، بی نظیر می شود.

رنگ موهای خاکستری

البته که رنگ موی یک دست خاکستری مناسب مراسم عروسی نیست، اما هایلایت و یا بالیاژ خاکستری می تواند جذابیت بسیاری را به موهایی با رنگ پایه تیره بدهد. شما می توانید در این زمینه از یک آرایشگر ماهر بخواهید که رنگ موی شما را به همراه رنگ خاکستری به ترکیب متناسبی برساند و هایلایت یا دیگر روش ها را روی آن پیاده کند.

رنگ موی خاکستری 

رنگ موهای عسلی

بهترین انتخاب برای عروس های سبزه، رنگ موهای عسلی است. درواقع هیچ چیز بهتر از رنگ موی عسلی نمی تواند به زیبایی عروس بی افزاید. شما می توانید با توجه به رنگ چشم ها یا ابروی خود، بهترین رنگ موی عسلی را برای خود انتخاب کنید.

کلام آخر

شاید در وهله اول، انتخاب رنگ موی برای عروس سبزه کمی دشوار باشد اما در این مطلب از فروشگاه اینترنتی مانی نی به معرفی بهترین رنگ موها و راهنمای انتخاب آن برای عروسان سبزه پرداختیم. علاوه بر نکات فوق لازم است که حین خرید به برند و اصالت کالا دقت داشته باشید. با خرید از فروشگاه مانی نی می توانید محصولی اصل، با کیفیت را با قیمتی مناسب بخرید.

 

نوشتن دیدگاه