سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ مو برای نوجوانان

امروزه در عصر جدید رنگ کردن مو برای نوجوانان و جوانان یک ایده بسیار فوق العاده برای ایجاد تنوع و زیباتر کردن چهره است. اگرچه که در گذشته نوجوانان به دلایل عرفی و اجتماعی تمایل زیادی به رنگ کردن موهای خود نداشتند، اما امروزه بسیاری از داوطلبان رنگ مو را قشر نوجوانان تشکیل می دهند. اگر شما نیز به عنوان یک نوجوان به دنبال بهترین رنگ مو برای موی سر خود هستید باید گزینه ‌های متعددی اعم از نوع رنگ مو، کیفیت آن و برند آن را در نظر بگیرید. علاوه بر آن، نحوه رنگ کردن موها نیز تاثیر زیادی در زیبایی موها و سلامت آن ها دارد. اگر می خواهید در مورد بهترین رنگ مو و بهترین طیف های رنگی برای رنگ موی نوجوانان اطلاع بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بهترین رنگ مو برای نوجوانان

بهترین رنگ مو برای نوجوانان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اصلی ترین ویژگی که رنگ مو برای نوجوانان باید در برداشته باشد سازگاری بالای آن با فولیکول مو و بافت مو است. موی نوجوانان بسیار حساس است. به دلیل اینکه بافت مو باید تا طولانی با آن ها همراه بماند، اگر که ریشه مو و یا بافت مو آسیب ببیند قطعا نوجوان سال‌ ها درگیر این آسیب خواهند بود. بنابراین باید نوعی از رنگ مو را انتخاب کنند که سازگاری بالا با موها داشته باشد. برخی از رنگ موها دارای مواد نامرغوب و هستند و درصد آمونیاک آن ها بالا است. این نوع رنگ موها آسیب زیادی به بافت مو وارد می کنند. بنابراین سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که درصد آمونیاک آن ها پایین باشد و یا اینکه اصلا ترکیبات آمونیاک دار نداشته باشند و به جای آمونیاک از روغن آرگان در آن ها استفاده شده باشد. از جمله مهمترین ویژگی های بهترین رنگ مو برای نوجوانان می توان موارد زیر را بیان کرد؛

اولین گزینه نوعی از رنگ مو است که کاملا طبیعی باشد و از مواد آسیب زننده به مو در آن استفاده نشده باشد. وجود ترکیبات مفید همچون روغن های گیاهی، روغن آرگان و ترکیبات نرم کننده در رنگ مو یکی از ویژگی ‌های مثبت رنگ مو برای نوجوانان به شمار می آید.

ویژگی دیگر رنگ موی مناسب برای نوجوانان تناسب رنگ با چهره نوجوان است. اگر می خواهید یک رنگ موی کاملا مناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید حتما در درجه اول رنگ پوست خود را شناسایی کنید. اگر پوست شما دارای تناژ گرم است سعی کنید رنگ های مناسب با پوست گرم همچون رنگ قرمز و یا شکلاتی را انتخاب کنید. برای تشخیص نوع پوست صورت نیز می توانید به بازوهای خود نگاه کنید. در صورتی که رگ بازوهای شما به رنگ آبی باشند پوست شما دارای رنگ سرد است، در غیر این صورت اگر که رگ بازوی شما سبز رنگ باشد پوست شما دارای رنگ گرم است. در مورد این گزینه به صورت مفصل تر در تیتر انتهایی توضیح خواهیم داد.

یکی دیگر از ویژگی های یک رنگ موی مناسب برای نوجوانان این است که رنگ مو باعث سوختگی، خشکی و زبری موها نشود و در عین حال ماندگار نیز باشد. بهترین مارک رنگ موی ایتالیایی را در این سایت به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

بهترین رنگ مو برای نوجوانان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

کدام طیف های رنگی برای رنگ مو نوجوانان مناسب تر هستند؟

 

همانطور که قبلا گفته ایم انتخاب رنگ ‌های روشن همچون بلوند و کرم گزینه مناسبی برای قشر نوجوان نیست. این رنگ ها سن این افراد را بیشتر از آنچه که هستند نشان می دهد. بهترین نوع رنگ برای رنگ مو در نوجوانان طیف رنگ های فانتزی و شاد است. اگر رنگ پوست شما روشن است دست شما در انتخاب رنگ مو نیز باز تر است. چرا که تمام طیف های رنگی با پوست روشن هارمونی و همخوانی دارند. اما در صورتی که رنگ پوست شما تیره است انتخاب کمی برایتان سخت ‌تر می ‌شود. در صورتی که رنگ پوست شما سبزه یا تیره است باید رنگ مو را نیز و کمی هوشمندانه تر انتخاب کنید. برخی از رنگ موها پوست های تیره را گرفته تر نشان می ‌دهند. بنابراین اگر رنگ پوست تیره دارید بهتر است که رنگ های طیف قرمز را انتخاب کنید. به عنوان مثال قرمز گیلاسی یکی از رنگ‌ های بسیار جذاب کلاسیک و مدرن است که در بین نوجوانان علاقه ‌مندان بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر می ‌خواهید رنگ موهای شما طبیعی تر جلوه کند می توانید ریشه موها را تیره تر از ساقه موها کنید. مدل رنگ موی دوگانه نیز می ‌تواند برای نوجوان ها انتخاب بسیار خوبی باشد. به این صورت که ریشه موهای شما به یک رنگ و ساقه یا نوک موها نیز به رنگ دیگر باشد. این انتخاب نیز می تواند باعث ایجاد تنوع و زیبایی در موها و چهره شما شود. در واقع تمام طیف های رنگی فانتزی و رنگین کمانی برای نوجوانان مناسب است، اما همانطور که گفته ایم در صورتی که پوست صورت شما تیره و یا سبز است بهتر است نسبت به انتخاب رنگ مو کمی حساس تر باشید و حتماً به یک آرایشگر مجرب که در زمینه چهره شناسی و ترکیب رنگ آگاهی کافی دارد مراجعه کنید. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه