سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو آلبالویی بدون دکلره
رنگ مو آلبالویی بدون دکلره یکی از رنگ های خاص و فانتزی می باشد که می تواند زیبایی خاصی را برای موها و چهره افراد به ارمغان بیاورد. با وجود این که رنگ آلبالویی، رنگی با تن قرمز می باشد، اما طرفداران زیادی دارد. در اینجا قصد داریم با ترکیب انواع رنگ موی آلبالویی آشنا شویم. اگر به دنبال این رنگ موی جذاب هستید، با ما همراه باشید. سایت مانی نی مارکت معتبرترین منبع مقالات، برای جواب سوالات شما عزیزان در مورد انواع تناژ رنگ مو است.
 
 

10 ترکیب انواع رنگ موی آلبالویی به همراه تصاویر 

 
رنگ موی آلبالویی جزء رنگ هایی است که در طیف های مختلفی ایجاد می شود. این رنگ را می توان به صورت روشن، تیره یا براق بر روی مو به وجود آورد. از مزایای رنگ آلبالویی این است که با اکثر پوست ها همخوانی دارد و شادابی چهره را افزایش می دهد. 
10 ترکیب انواع رنگ موی آلبالویی به همراه تصاویر 

انواع فرمول ساخت رنگ موی آلبالویی بدون دکلره

در ادامه با 10 ترکیب انواع رنگ موی آلبالویی آشنا می شویم که نیاز به دکلره کردن ندارند.  
1- ترکیب شماره 1 آلبالویی بدون دکلره  
برای این رنگ مو باید یک تیوپ کامل از رنگ آلبالویی روشن را با نصف تیوپ رنگ بلوند قرمز، یک پنجم تیوپ رنگ بلوطی روشن، 5 سانت واریاسیون قرمز و اکسیدان شماره 2 ترکیب کرد. این ترکیب می توان یک رنگ آلبالویی جذاب نزدیک به رنگ شرابی را به وجود بیاورد.
10 ترکیب انواع رنگ موی آلبالویی به همراه تصاویر 
2- ترکیب شماره 2 آلبالویی بدون دکلره
برای به دست آوردن این رنگ باید به اندازه دو سوم از رنگ v2 را با یک سوم رنگ موی 3.6 و اکسیدان 9 درصد ترکیب کرد. این نوع ترکیب رنگ آلبالویی، کمی تیره می باشد و زیبایی خاصی دارد. 
3- ترکیب شماره 3 آلبالویی ماهاگونی
ترکیب رنگ شماره 3 نیاز به یک چهارم رنگ قرمز فالونی، یک دوم شرابی پایه، یک چهارم رنگ ماگما و اکسیدان 9 درصد دارد. این ترکیب را خوب مخلوط کنید و موها را به آن آغشته کنید. پس از چند دقیقه شاهد یک رنگ آلبالویی ماهاگونی جذاب خواهید بود. این رنگ جزد طیف های پر طرفدار رنگ آلبالویی می باشد.
ترکیب شماره 3 آلبالویی ماهاگونی
4- ترکیب شماره 4 آلبالویی بادمجونی بدون دکلره
رنگ آلبالویی بادمجونی به سه چهارم رنگ شرابی پایه 5، یک چهارم شرابی پایه 4، دوسانت واریاسیون آبی، دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 1 نیاز دارد. این ترکیب، یک رنگ آلبالویی تیره به وجود می آورد. بنابراین افرادی که رنگ آلبالویی را به صورت تیره دوست دارند، بهتر است این ترکیب را امتحان کنند. 
5- ترکیب شماره 5 آلبالویی یاقوتی
آلبالویی یاقوتی نیاز به 50 میل رنگ قرمز یاقوتی ، 50 میل رنگ قرمز گیلاسی، یک هشتم شرابی پایه، دو سانت واریاسیون بنفش، دو سانت واریاسیون آبی و اکسیدان نه درصد دارد. میزان درخشش و درجه روشنی این ترکیب آلبالویی نسبت به سایر ترکیب ها، بیشتر می باشد.
ترکیب شماره 5 آلبالویی یاقوتی
6- ترکیب شماره 6 آلبالویی ارغوانی 
دو سوم از رنگ v2 را با یک سوم از رنگ شماره 66.46 ترکیب کنید و به آن اکسیدان 9 درصد اضافه کنید. این ترکیب، رنگ آلبالویی را به سمت رنگ ارغوانی می برد. 
7- ترکیب شماره 7 آلبالویی انگوری 
این رنگ مو نیاز به دو سوم رنگ شماره RV6 و یک سوم رنگ شماره 6.55 دارد. به این ترکیب باید اکسیدان 9 درصد نیز افزوده شود. آلبالویی انگوری، رنگی است که درخشش زیادی دارد و می تواند جلای خاصی به موها ببخشد.  
8- ترکیب شماره 8 آلبالویی سیکلمه
برای به دست آوردن رنگ آلبالویی سیکلمه باید دو سوم از رنگ WR4 را با یک سوم از رنگ RV6 و اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید. رنگ آلبالویی سیکلمه، بسیار چشم نواز و زیبا می باشد و با رعایت دقیق مقادیر ذکر شده، به راحتی ایجاد می شود. 
ترکیب شماره 8 آلبالویی سیکلمه
9- ترکیب شماره 9 آلبالویی روشن 
رنگ شرابی روشن به دو سوم رنگ شماره 7.45 و یک چهارم رنگ WR4 نیاز دارد. به این ترکیب رنگ مو، نام های دیگری مانند آلبالویی بور یا آلبالویی بورگاندی نیز داده شده است. افرادی که تمایل دارند تنها هاله ای از رنگ آلبالویی را داشته باشند، می توانند این ترکیب را بر روی موی دکلره شده در پایه 8 یا 9 به کار ببرند. با این کار رنگ بسیار ملایمی از آلبالویی بور ایجاد می شود. 
آلبالویی روشن 
10- ترکیب شماره 10 آلبالویی مسی
برای به دست آوردن این رنگ به دو سوم رنگ V5، یک سوم رنگ 88.43، 2 سانت واریاسیون پرتغالی و اکسیدان 9 درصد نیاز می باشد. این رنگ، زیبایی خاصی داشته و استایل منحصر به فردی را ایجاد می کند. این ترکیب رنگ جزء رنگ های مناسب برای دختران به شمار می آید که با استفاده از آن، شادابی و طراوت چهره بیشتر نمایان می شود. 
 آلبالویی مسی
در پایان باید گفت: با وجود 10 ترکیب رنگ موی آلبالویی بدون دکلره فوق، می توانید به راحتی موهای خود را به این رنگ موی جذاب تبدیل کنید و زیبای خود را دو چندان کنید. تمامی ترکیب های فوق، نیاز به دکلره کردن مو ندارند، بنابراین سلامت موها به خوبی حفظ می شود و دیگر شاهد آسیب به ساقه مو نخواهید بود. سایت مانی نی مارکت منبع بسیار مناسبی برای خرید انواع رنگ مو است، چرا که باکیفیت ترین رنگ موها، با مناسب ترین قیمت در این سایت موجود است و می توانید با خیال راحت و اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.
 
 
 
نوشتن دیدگاه