سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

حتما شما هم علاقه ای به استفاده از دکلره برای روشن تر کردن رنگ موی خودتان ندارید، چون می دانید که دکلره می تواند تاثیر بسیار بدی روی موهای شما داشته باشد. رنگ موی نسکافه ای یکی از رنگ های جذاب است که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند. اما این رنگ هم مانند بسیاری از رنگ های دیگر نیاز به پایه دکلره مناسب دارد. با این حال می توان یک سری ترکیب رنگ های خاص نسکافه ای را بدون دکلره نیز اجرا کرد. در ادامه چندین فرمول مناسب برای رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره را به شما توضیح می دهیم.

جدیدترین فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

با توجه به تقاضای بسیاری از خانم ها برای آشنایی با ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره، در ادامه به چند ترکیب جذاب برای رنگ موی نسکافه ای اشاره می کنیم.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای و قهوه ای

برای داشتن ترکیب رنگ موی نسکافه ای و قهوه ای، باید یا دارای موهای رنگ نشده باشید، یا موهای شما پایه قهوه ای و طلایی شماره 5، 6 و 7 داشته باشد. برای داشتن این ترکیب رنگ مو، باید یک چهارم تیوپ از رنگ موی عسلی شماره 7، سه چهارم تیوپ از رنگ موی نسکافه ای شماره 7 و  یک چهارم تیوپ از رنگ موی بلوند دودی شماره 8 را با هم مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن 1 سانتی متر واریاسیون نقره ای و 1 سانتی متر واریاسیون دودی و اکسیدان 9 درصد ترکیب رنگ شما آماده می شود.

جدیدترین فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی نسکافه ای زیتونی

شما می توانید این ترکیب رنگ جذاب را روی موهای رنگ نشده یا رنگ شده با پایه 5 تا 7 (قهوه ای و طلایی) اجرا کنید. برای درست کردن این ترکیب رنگ موی نسکافه ای، کافیست که سه چهارم تیوپ از نسکافه ای پایه 7، یک چهارم تیوپ از بلوند زیتونی متوسط پایه 7 و یک چهارم تیوپ از دودی پایه 8 را با هم ترکیب کنید. در نهایت با اضافه کردن واریاسیون بنفش و نقره ای به اندازه 2 سانتی متر و اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ شما کامل می شود.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی

اگر می خواهید یک رنگ ترکیبی از سرد و گرم داشته باشید، می توانید این ترکیب رنگ را امتحان کنید. برای داشتن این ترکیب رنگ نسکافه ای، باید نصف تیوپ از رنگ موی نسکافه ای پایه 8، یک چهارم تیوپ از رنگ دودی پایه 8 و یک چهارم تیوپ از هایلایت رنگ مو کنفی را با هم مخلوط کنید. در نهایت با قرار دادن واریاسیون نقره ای بنفش و نقره ای به اندازه 2 سانتی متر و اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ مد نظر شما کامل می شود.

جدیدترین فرمول های ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

نسکافه ای تیره

در صورتی که می خواهید رنگ موی طبیعی و رنگ نشده خود را نگه دارید، می توانید از ترکیب رنگ موی نسکافه ای تیره کمک بگیرید. دقت داشته باشید که این فرمول رنگ می تواند برای موهای با پایه 4 تا 6 هم مورد استفاده قرار گیرد.

برای داشتن این ترکیب رنگ کافیست که رنگ قهوه ای نسکافه روشن با پایه 5 را به اندازه سه چهارم تیوپ در ظرف بریزید. سپس، اکسیدان 9، رنگ زیتونی پایه 7 به اندازه یک چهارم تیوپ و به اندازه 2 سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای را به ترکیب اضافه کنید. ترکیب رنگ نسکافه ای تیره شما آماده است.

نسکافه ای متوسط

اگر پایه موی قهوه ای یا طلایی شما 5 یا 7 است یا تا به حال موهای خود را رنگ نکرده اید، می توانید از ترکیب رنگ نسکافه ای متوسط کمک بگیرید. به اندازه نصف تیوپ از رنگ موی نسکافه ای شماره 6 را با یک چهارم تیوپ رنگ دودی پایه 7 مخلوط کنید. سپس، یک چهارم تیوپ از رنگ موی زیتونی پایه 7، واریاسیون بنفش و نقره ای به اندازه 2 سانتی متر و اکسیدان 9 درصد را با هم مخلوط کنید.

رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

نسکافه ای روشن براق

یک ترکیب رنگ خاص برای موهای رنگ نشده یا رنگ شده قهوه ای و طلایی با پایه 6 و 7، نسکافه ای روشن و براق است.  برای تهیه این رنگ جذاب، کافیست که نصف تیوپ از رنگ موی نسکافه ای پایه 8 را با یک چهارم از تیوپ رنگ دودی پایه 8 مخلوط کنید. به اندازه 2 سانتی متر از واریاسیون نقره ای، بنفش و سبز را به ترکیب اضافه کنید. با اضافه کردن یک چهارم تیوپ هایلایت شامپاینی و اکسیدان 9 درصد ترکیب رنگ شما آماده است.

به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مطالب مانی نی مارکت را نیز، مطالعه نمایید.

نوشتن دیدگاه