سبد خرید شما خالی می باشد.
برندهای پوشک بچه

آیا می دانستید که نوزادان در 3 ماه اول زندگی خود می‌توانند حداقل 700 پوشک مصرف کنند؟ نوزادان معمولاً 7 تا 9 بار در روز تعویض می‌شوند (حتی در چند هفته اول بیشتر) و در حالی که ممکن است خرید پوشک کودک کاری نسبتاً ساده به نظر برسد، عوامل زیادی برای انتخاب پوشک مناسب وجود دارد.
پوشک یکی از محصولات بهداشتی ضروری و پرمصرف کودکان است. اطمینان از تمیز و خشک ماندن بدن کودک به منظور ایجاد آسایش و جلوگیری از سوختگی بسیار مهم است. تشخیص اینکه کدام پوشک برای کوچولوی شما بهتر کار می‌کند ممکن است مشکل باشد، به خصوص که نیازهای کودک شما در طول زمان تغییر می‌کند. به عنوان مثال، نوزادان به پوشک‌های نرم و با قابلیت جذب بالا نیاز دارند در حالی که کودکان نوپا زیاد حرکت می‌کنند و نیاز به پوشکی دارند که جابه‌جا نشود و ثابت باقی بماند. فعالیت‌های مختلف نیز به پوشک‌های متفاوتی نیاز دارند (به عنوان مثال، پوشک شنا را می‌توان در استخر و برای بازی در آب استفاده کرد). اینکه چه برندهای پوشکی برای کودک شما بهترین است، بر اساس نیازهای او تعیین می‌شود. بنابراین سعی کنید انعطاف پذیر باشید و برندهای مختلف را امتحان کنید. شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

برندهای معروف پوشک بچه 

برندهای معروف پوشک بچه

برندهای معروف پوشک بچه شامل برندهای خارجی و داخلی می‌شود. در ادامه مطلب پرمصرف‌ترین برندهای معروف پوشک بچه مورد بررسی قرار می‌گیرند:

  • پوشک بچه پنبه ریز: پوشک بچه پنبه ریز از تولیدات داخلی  جزء بهترین پوشک بچه ایرانی است و ویژگی‌های منحصر به فرد این برند شامل پوشش کتان به عنوان لایه خارجی، قدرت جذب بسیار بالا، ضد حساسیت و سازگاری با پوست بدن کودک، جلوگیری از نم دادن و نشتی، مواد اولیه باکیفیت می‌شود که در طول مدت استفاده لطافت خود را از دست نمی‌دهد و نرم باقی می‌ماند.
  • پوشک بارلی: پوشک بچه مرسی از دیگر محصولات درجه یک و زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ است. لایه بیرونی پوشک دارای منافذی است که به عبور هوا کمک می‌کند و مانع سوختگی پای کودک می‌شود. از ویژگی‌های این پوشک بچه می‌توان به کیفیت پوشک بارلی، لطافت و نرمی پوشک، لایه محافظ نشت و عدم ایجاد حساسیت اشاره کرد.
  • پوشک پمپرز پریما: این پوشک در کشورهای ترکیه و لهستان تولید می‌شود. پوشک بچه پریما پمپرز از مواد صبیعی ساخته شده و با برخورداری از نرم کننده و لوسیون مخصوص پوست کودکان باعث لطافت بیشتر پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این پوشک می‌توان به لایه پلاستیکی محافظ نشت، منافذ جریان هوا و همچنین قدرت جذب بسیار بالا اشاره کرد. پوشک پمپرز بدون شک بهترین پوشک برای نوزاد تازه متولد شده است.
  • و ...

مانی نی عرضه کننده انواع برندهای معروف پوشک بچه 

مانی نی عرضه کننده انواع برندهای معروف پوشک بچه

فروشگاه اینترنتی مانی نی بیش با بیش یک دهه فعالیت در زمینه توزیع برترین لوازم بهداشتی نوزادان در نظر دارد فرایند خرید اقلام پرمصرف خانواده‌ها را آسان کند. از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مانی نی می‌توان به نشان ملی ثبت، نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه خرید امن اشاره کرد. مانی نی عرضه کننده انواع برندهای معروف پوشک بچه از جمله پوشک پمپرز آلمان، پوشک پریما ترک، پوشک پریما لهستان، پوشک بارلی، پوشک پنبه ریز، پوشک مولفیکس ترک و دیگر برندهای معروف پوشک بچه است. لازم به ذکر است که فعالیت فروشگاه مانی نی در پوشک های درجه یک خلاصه نمی‌شود. شما با یک سرچ کوچک در سایت این فروشگاه می‌توانید از دیگر محصولات بهداشتی، انواع شیشه شیر و پستانک، وسایل غذاخوری کودک، دماسنج و تب سنج کودک و هزاران محصول باکیفیت دیدن فرمایید و برترین محصولات موجود در بازار را برای کودکان دلبندتان تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان همین امروز با متخصصان مانی نی تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه