سبد خرید شما خالی می باشد.
مقایسه پوشک مولفیکس و مای بیبی

از نیازهای اولیه این روزهای خانواده‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند، در قدم اول تهیه پوشک کودک است. بیشتر والدین حتی نام برندهای تولیدکننده پوشک موجود در بازار را نمی‌دانند. یکی از کارهایی که می‌بایست در هنگام تولد فرزندتان انجام دهید، انتخاب پوشک و برند معتبر است.
دو مورد از برترین برندهای معروف پوشک در بازار ایران که فروش بالایی دارند، پوشک‌های مولفیکس و مای بیبی هستند. اگر شما هم پدر و مادر یک نوزاد تازه‌متولدشده هستید و قصد دارید تفاوت این دو برند را بهتر بدانید، امروز قصد داریم در این مقاله به مقایسه پوشک مولفیکس و مای بیبی برای استفاده نوزاد شما بپردازیم تا در خرید بهترین نوع پوشک دقت لازم را به خرج دهید.

ویژگی های پوشک مولفیکس

مولفیکس یک برند وارداتی و ترک است که اکنون کارخانه آن در ایران تحت لیسانس برند ترکیه‌ای مولفیکس اقدام به تولید پوشک می‌نماید. مولفیکس در سال‌های اخیر از بدو ورود به بازار ایران با استقبال کم‌سابقه یا بهتر بگوییم بی‌سابقه‌ای روبرو شد و رکوردهای جذابی در فروش پوشک در سطح کشور رقم زد.
یکی از ویژگی‌های پوشک مولفیکس که می‌توان به آن پرداخت، کیفیت و ضد حساسیت بودن آن است. این محصول با داشتن مواد گیاهی نرم‌کننده و ضد حساسیت خیلی کم پیش می‌آید که پوست کودکی را ملتهب کند. پوشک مولفیکس دارای باند است که منجر می‌شود تا پوشک در پای کودک نم پس ندهد و دفعیات بدن نوزاد از پای کودک به بیرون نشت نکند.

ویژگی های پوشک مولفیکس 

ویژگی های پوشک مای بیبی

خط تولید پوشک مای بی بی قریب به 20 سال است که در ایران فعال است. این شرکت به‌خوبی با طبع پوستی نوزادان ایرانی آشنا است. علت فروش زیاد و اعتبار شرکت مای بیبی شناخت قوی از نیاز مشتریانش است. مای بیبی نیز مانند برندهای دیگر آخرین ویژگی‌ها مانند مواد ضد حساسیت و جذب رطوبت بالا را در پوشک‌های خود به کار برده است اما ویژگی‌های پوشک مای بیبی به همین‌جا ختم نمی‌شود. راز بزرگ برتری این برند معروف در فروش نسبت به سایر رقبا رعایت میزان مواد به‌کاررفته در پوشک است. زیرا این عمل مای بیبی دو دلیل بزرگ دارد.
دلیل اول آن این است که شرکت مای بیبی میزان استفاده کردن از مواد ضد حساسیت را به طور دقیق می‌شناسد و آن را به‌خوبی در پوشک  قرار می‌دهد و در اکثر موارد طبق آمارها اغلب والدین از ویژگی ضد حساسیت بودن پوشک مای بیبی رضایت 90 درصدی دارند.
دلیل دوم برتری در فروش این برند بزرگ مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت نهایی برای مشتری است زیرا که پایین‌ترین قیمت در بازار پوشک ایران مختص به پوشک‌های مای بیبی هست.

ویژگی های پوشک مای بیبی 

مقایسه پوشک های مولفیکس و مای بیبی

برای مقایسه پوشک مولفیکس با مای بیبی می‌توانیم به‌صورت اجمالی به ویژگی‌های هر دو برند اشاره کنیم. بیایید ببینیم هریک از این دو برند پوشک چه کیفیاتی دارند:

  1. پوشک مولفیکس:
  • ضد حساسیت بودن
  • استفاده از لوسیون‌های گیاهی و دارویی
  • جذب بالا رطوبت
  • نرمی و لطافت لایه رویی پوشک
  • قیمت نسبتا بالا
  • عدم حساسیت نوزاد به آن
  1. پوشک مای بیبی:
  • ضد حساسیت بودن (با مواد کنترل شده)
  • جذب مناسب
  • نرمی نسبتاً مناسب و قابل‌قبول نسبت به قیمت
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • عدم حساسیت نوزادان

 مقایسه پوشک های مولفیکس و مای بیبی

کلام پایانی در خصوص مقایسه پوشک مولفیکس و مای بیبی

باتوجه‌به نیاز بالای نوزادان در مصرف پوشک توصیه می‌شود که والدین پیش از انتخاب هر نوع پوشکی ابتدا درباره برندهای پوشک بچه تحقیق کنند و پس از آن یک نمونه از این پوشک ها را برای دلبند خود تهیه نمایند. بعد از آن اگر پوشک برای کودک مناسب بود، نسبت به خرید در تعداد بالا اقدام کنند.
خارجی بودن برند مولفیکس و کیفیت بالای مواد به‌کاررفته و تکنولوژی استفاده شده در تولید این نوع پوشک طبعاً توجیه خرید آن را نسبت به سایر پوشک‌ها بیشتر می‌کند و برای این پوشک چهره‌ای گیاهی و درمانی می‌سازد تا در موارد خاص خریداری بشود.
از طرف دیگر مای بیبی یک برند قدیمی و معتبر و شناخته شده در بازار ایران می‌باشد. این برند به‌صورت عمومی از بدو تولد تا یک‌سالگی برای کودکان استفاده می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت متعادل توجیه خرید این پوشک و انتخاب آن را برای والدین افزایش می‌دهد.

به طور کلی ضد حساسیت بودن و جذب رطوبت دو نکته‌ی بسیار مهم است که والدین حتماً در هنگام خرید یکی از دو برند بایستی مدنظر قرار دهند و دو پوشک مولفیکس و مای بیبی هر دو از آن برخوردارند. اگر همچنان برای خرید بهترین پوشک بچه برای دلبند خود مردد هستید، همین حالا با کارشناسان ما در مانی نی مارکت تماس بگیرید تا ما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنیم.

 

نوشتن دیدگاه