سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک رنگ مو برای موهای کراتینه

معرفی بهترین مارک رنگ مو، برای موهای کراتینه کمک می‌کند تا بدانیم کدام‌یک از رنگ موهای موجود در بازار، برای رنگ کردن موها پس از کراتینه مناسب هستند. همان‌طور که می‌دانید خانم‌هایی که موهایشان دچار آسیب‌دیدگی شده و به خاطر استفاده مداوم از دکلره و رنگ، موهایشان سوخته است، برای ترمیم بافت موها از روش کراتینه مو استفاده می‌کنند. آرایشگرهای حرفه‌ای توصیه می‌کنند که پس از کراتینه کردن مو، از رنگ و دکلره استفاده نشود. همان‌طور که می‌دانید آمونیاک موجود در رنگ موهای شیمیایی و پودر دکلره باعث سوختن مو ها و آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود؛ بنابراین استفاده مجدد از این مواد پس از کراتینه می‌تواند آسیب جدی به موها وارد کند و باعث هدر رفتن هزینه‌هایی شود که برای کراتینه مو پرداخت کرده‌اید.
ما در این مقاله با معرفی ۱۰ تا از بهترین مارک‌های رنگ موی مناسب برای موهای کراتینه، به شما کمک می‌کنیم تا از رنگ موهای طبیعی و ارگانیک استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا موهای شما دچار آسیب‌دیدگی نشود. برخی از شرکت‌های تولیدکننده رنگ مو، ادعا می‌کنند که رنگ موهای آن‌ها آمونیاک ندارد و یا به میزان بسیار کمی دارای آمونیاک هستند و موجب از بین رفتن تأثیر مواد کراتینه روی مو نمی‌شود، اما این ادعا درست نیست. چراکه همه رنگ موها قطعاً دارای درصد کمی آمونیاک هستند و این برای اینکه موهای شما به پایه برسد و بتوانید به رنگ دلخواهتان برسید ضروری است. وجود آمونیاک در رنگ مو، باعث می‌شود تا PH مو فعال شود و شما بتوانید به رنگ دلخواهتان برسید؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از انجام عمل کراتینه، اگر قصد رنگ کردن موها را دارید، این کار را انجام دهید و پس از گذشت یک هفته از رنگ کردن موها اقدام به کراتین کنید. به‌هرحال ممکن است برخی از خانم‌ها تصمیم بگیرند پس از کراتینه نیز موهایشان را رنگ کنند و به دنبال بهترین رنگ مو برای موهای کراتینه می‌گردند. با ما همراه باشید تا ۱۰ تا از رنگ موهایی که مناسب موهای کراتینه هستند به شما معرفی کنیم. در سایت مانی نی با خیال راحت از کیفیت رنگ موها و قیمت آن ها خرید خود را انجام دهید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین مارک‌های رنگ مو مناسب برای موهای کراتینه

رنگ موهای ارگانیک و گیاهی جز نمونه‌هایی هستند که آمونیاک ندارند، اما درصد کمی از مواد دیگری مانند اتانولامین، کوکامید، آمینو متیل پروپانول و ... را دارا هستند. این مواد باعث می‌شوند تا PH مو ها بالا برود و شما بتوانید به رنگ دلخواهتان برسید، اما به‌هرحال استفاده از این رنگ‌ها برای موهای کراتینه بهتر از سایر رنگ‌های شیمیایی است. رنگ موهای دائمی و موقت یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی هستند که می‌خواهند موهای سالم و طبیعی داشته باشند.

معرفی ۱۰ تا از بهترین مارک‌های رنگ مو مناسب برای موهای کراتینه

معرفی رنگ موهای مناسب برای موهای کراتینه

در ادامه به معرفی چند عدد برند مناسب رنگ مو، برای موهای کراتین شده میپردازیم.

رنگ موی دائمی پلت PALETTE
یکی از این رنگ موها است که دارای رنگ‌های تیره است و برای خانم‌ها مناسب می‌باشد.

رنگ موی دائمی ناتورتینت NATURTINT
این رنگ مو نیز جزء رنگ موهای طبیعی است که از مواد گیاهی ساخته شده و می‌تواند موهای خاکستری را به‌خوبی پوشش دهد. ماندگاری آن بالا است و حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند.

رنگ موی Tints Of Nature
این رنگ مو فرمولاسیون ویژه‌ای دارد و علاوه بر تغذیه موها به‌راحتی موهای خاکستری را می‌پوشاند. بسیاری از افراد از تغییر رنگ سریع پس از استفاده از این برند راضی هستند.

Matrix Socolor
ماتریکس یکی دیگر از رنگ موهای مناسب برای موهای کراتین است که علاوه بر تنوع رنگی بالا باعث درخشندگی موها شده و موهای خاکستری را به‌صورت صددرصدی پوشش می‌دهد.

Logona
رنگ موی لوگانا از مواد گیاهی تهیه شده و باعث حجم دهندگی موها می‌شود. از گیاه حنا، گردو و همچنین صدف برای ساخت این رنگ مو استفاده‌شده است.

معرفی رنگ موهای مناسب برای موهای کراتینه

رنگ موی پرستیژ
یکی از رنگ موهای طبیعی رنگ موی نیو پرستیژ است که با استفاده از تکنولوژی جدید، از آسیب‌دیدگی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند و دارای ۱۰ تناژ رنگی متنوع می‌باشد.

آنیکا Anika
رنگ موی آنیکا مولتی‌ویتامین است و بسیاری از خانم‌ها به دلیل اینکه علاوه بر رنگ مو دارای شامپو، کرم‌های احیاکننده و روغن آرگان هستند از آن استفاده می‌کنند.

رنگ موی مارال
رنگ موی مارال نیز یکی از برندهای ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. خانم‌هایی که از این رنگ استفاده می‌کنند به خاطر عدم کدر شدن مو و بالارفتن درخشندگی تار موها از آن راضی هستند. این رنگ مو دارای روغن بادام و همچنین ویتامین c است.

رنگ موی Ganeca
رنگ موی گانسا یک برند ایرانی است که با استفاده از تکنولوژی کشورهای اروپایی ساخته می‌شود. این رنگ مو از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند و دارای روغن کنجد، ویتامین c، آلوورا، جوانه گندم و کراتین است.

Domacy
دوماسی یک برند معروف است که ساخت کشور فرانسه می‌باشد. کیفیت بالای آن باعث شده تا بسیاری از آرایشگرهای حرفه‌ای از آن استفاده کنند. این رنگ مو دارای روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن بادام است. به همین خاطر از آسیب دیدن موها جلوگیری می‌کند و باعث شادی و طراوت آن‌ها می‌شود.
برای گرفتن اطلاعات لازم در مورد رنگ مو، آشنایی با برندهای معتبر رنگ مو و قیمت به روز محصولات بهداشتی و آرایشی به سایت مانی نی مراجعه فرمایید و با خیال راحت از کیفیت محصولات و مناسب بودن نرخ آن ها، خرید خود را انجام دهید.

88,000 تومان رنگ موی بلوند بژ خیلی روشن 9.35 ماردو mardoo افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری طبیعی شماره 7 پرستیژ prestige افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری زیتونی شماره 9.3 پرستیژ prestige افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری ارغوانی - ارغوانی روشن شماره 5.26 دوماسی DOMACY افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه