سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین شماره رنگ موی لورآل

رنگ کردن مو امری طبیعی در حرفه آرایشگری است که بانوان هم به آن علاقه وافری دارند، رنگ کردن مو تاثیر به سزایی بر روی چهره شما می‌گذارد و باعث جوان شدن چهره و شاداب شدن شما می‌گردد. رنگ موها نمونه‌های مختلفی دارند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند، امروزه در بازارها رنگ موی لورال توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد، زیرا باکیفیت و مرغوب است و تنوع رنگ بالایی دارد. این رنگ مو شماره‌های مختلفی دارد که هر کدام مختص به رنگ مویی هستند. بهترین شماره‌ها همواره پرمصرف‌ترین رنگ‌ها هستند که با جلوه خاص خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنند.

بهترین شماره رنگ موی لورآل

بهترین شماره رنگ موی لورال کدام است

با تهیه کاتالوگ رنگ لورال می‌توان به راحتی به تمام رنگ‌بندی‌ها و به شماره‌های آن‌ها دسترسی پیدا کرد و سپس به راحتی رنگ موی انتخاب شده خود را براساس شماره کنار آن تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. هر رنگ شماره‌ای مختص به خود دارد. شماره‌های ذکر شده بسیار خاص هستند و اصولا از ۱ تا ۱۰ امتداد دارند و عدد بعدی مختص به رنگ داخل کاتالوگ و عدد اول میزان روشنی رنگ را نشان می‌دهد. رنگ لورال مانند سایر رنگ موها شماره گذاری مشخصی دارد. در کاتالوگ این برند همواره رنگ‌های زیتونی، خاکستری، دودی، قهوه‌ای، شرابی و بلوند را می توان مشاهده کرد که براساس شماره گذاری از روشن تا تیره شناخته می‌شوند، امروزه اصولا شماره‌های ابتدایی بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده‌اند. باید بگوییم که بهترین شماره رنگ موی لورال از نظر و سلیقه هر فرد متفاوت است، زیرا سلیقه ها متفاوت است و ممکن است برخی شماره‌های آخر و رنگ های تیره را دوست داشته باشند و برخی دیگر به شماره‌های ابتدایی و رنگ های روشن علاقه نشان بدهند، پس سلیقه ها متفاوت است. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

بهترین شماره رنگ موی لورال کدام است

خرید رنگ موی لورال از روی شماره رنگ مو

شما می توانید با مراجعه به وب سایت مانی‌نی و مشاهده شماره های رنگ مو، رنگ موی لورال را بخرید. برخی افراد به رنگ طبیعی علاقه وافری دارند، به همین دلیل بهترین شماره برای آن‌ها می‌تواند رنگ موی لورال شماره 7/1 باشد، زیرا بر روی موها کاملا طبیعی است. برای مشاهده رنگ موهای طبیعی لورآل می توانید به وب سایت فروشگاه معتبر مانی‌نی مراجعه کنید و بهترین شماره رنگ مو لورآل را انتخاب کنید و بخرید. کاتالوگ رنگ مو لورال را می توانید در این مقاله ببینید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

نوشتن دیدگاه