سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مش استخوانی با زمینه قهوه ای

به دنبال رنگی متفاوت و جذاب هستید؟ برای عروسی رنگی خاص می خواهید؟ هنوز نمی دانید بهترین برندها را از کجا تهیه کنید؟ ما نی نی مارکت به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله به معرفی رنگ مش استخوانی و ده ترکیب برتر آن پرداخته ایم. پس از مطالعه مقاله قادر هستید خرید خود را با استفاده از پنل های اینترنتی موجود در سایت به انجام برسانید.

آموزش 10 ترکیب رنگ مش استخوانی با زمینه قهوه ای

ترکیب رنگ ها نتیجه بسیار جذابی به همراه دارند. برای تنوع می توانید رنگ ها را با هم مخلوط کنید و رنگی جدید ابداع نمایید. در این بخش شما را با ده ترکیب برتر رنگ مش استخوانی با زمینه قهوه ای آشنا می کنیم. این رنگ ها از رنگ های برتر سال محسوب می شوند و طرفداران بی شماری دارند.

آموزش 10 ترکیب رنگ مش استخوانی با زمینه قهوه ای

کرم استخوانی رنگی بی نظیر

اگر می خواهید تفاوت را احساس کنید این رنگ پیشنها می شود. این رنگ مش استخوانی چهره شما را خاص و جذاب می کند. رنگ موی کرم استخوانی باعث می شود کدری مو رفع شود و طروات و شادابی آن افزایش پیدا کند. برای اینکه موی خود را کرم استخوانی کنید باید پایه دکلره شما شماره ده باشد. برای تهیه این رنگ از فرمول زیر استفاده نمایید:
افزودن چهار سانت از واریاسیون ۰۰۰
اضافه کردن رنگ دودی به مقدار ۶۰ میل
ترکیب ۶۰ میل رنگ طبیعی شماره ده
در نهایت اضافه کردن اکسیدان شماره یک

کنفی استخوانی رنگی استثنایی

رنگ کنفی استخوانی ترکیبی خاص و منحصربفرد است. این رنگ برای گروه های سنی مختلف استفاده می شود. رنگ کنفی استخوانی پوست شما را روشن تر نشان می دهد. اگر می خواهید از این ترکیب استفاده کنید، فرمول زیر را به کار ببرید. لازم به ذکر است که پایه دکلره شما باید شماره هشت باشد.
استفاده از اکسیدان شماره یک
افزودن ۲۰ میل از رنگ طبیعی شماره ۸
ترکیب مقدار بسیار کمی از رنگ مسی شماره ۷
اضافه کردن ۳۰ میلی از رنگ بژ شماره ۸
مخلوط کردن ۱۰ میل از رنگ کاراملی شماره ۸

کنفی استخوانی رنگی استثنایی

رنگ کاهی استخوانی

رنگ کاهی استخوانی در سرتاسر جهان طرفدار دارد. بازیگران و سلبریتی های زیادی از این رنگ مو استفاده می کنند. این رنگ استایل شما را شیک و به روز می کند. اگر قصد دارید از ترکیب های رنگ مش استخوانی استفاده کنید، این رنگ به شدت توصیه می شود. برای به دست آوردن این رنگ موارد نام برده شده در بخش پایین را با هم ترکیب نمایید. توجه کنید که پایه مو باید ۱۰ باشد.
مقدار ۴ سانت واریاسیون ۰۰۰
اکسیدان شماره یک
رنگ طبیعی شماره ده به مقدار ۶۰ میل

بژ استخوانی رنگی مناسب برای عروس ها

بژ استخوانی برای شینیون و رنگ عروس بسیار مناسب است. استفاده از این ترکیب نه تنها برای عروس ها بلکه برای شرکت در مراسم مختلف پیشنهاد می شود. برای تهیه این رنگ زیبا و عروس پسند می توانید این ترکیب را به کار ببرید:
یک دوم از رنگ مو شماره ۱۰۰۱ برای رنگ زمینه
یک دوم از رنگ موی شماره ۱۱۰۰ برای رنگ زمینه
رنگ موی شماره ۰ به میزان ده سانت
اکسیدان ۶ درصد
پایه دکلره شماره نه
افزودن ده سانت سیبر سبز برای رنگ روشن
اضافه نمودن سیبر آبی، پنج سانت برای رنگ روشن
افزودن لایت کننده ۰۰۰
استفاده از واریاسیون رنگ آبی
و در آخر کار مخلوط کردن اکسیدان شماره ۲

رنگ کنفی کاراملی استخوانی

این رنگ از ترکیب چندین رنگ جذاب به دست می آید که نتیجه آن بسیار فوق العاده است. اگر می خواهید این رنگ مو را امتحان کنید، ترکیب زیر را استفاده نمایید. پایه موی شما برای داشتن این رنگ زیبا باید ده باشد.
مقدار هفتاد میل رنگ بلوند خاکستری روشن
مقدار بیست میل رنگ بلوند پلاتینه
افزودن واریاسیون نقره ای به اندازه پانزده میل
افزودن پنج میل واریاسیون دودی
استفاده از اکسیدان شماره یک
هایلایت روشن ۱۲ برای هایلایت استخوانی
واریاسیون ۰۰۰ برای قسمت هایلایت
اکسیدان شماره یک برای قسمت هایلایت

سایر ترکیب های رنگ مش استخوانی

در این مقاله انواع رنگ های ترکیبی معرفی شد. این رنگ ها بسیار زیبا و جذاب هستند. در موقعیت های مختلف و همچنین مراسم ها می توانید با این رنگ ها شیک تر به نظر برسید. همچنین شما می توانید از ترکیب های دیگر رنگ مش استخوانی استفاده کنید. از جمله این رنگ ها به شرح زیر هستند:

  • رنگ استخوانی همراه با دکلره
  • رنگ استخوانی بدون استفاده از دکلره
  • مش استخوانی صدفی بلوند
  • مش بیسکویتی استخوانی
  • مش وانیلی استخوانی با زمینه تیره

رنگ موی هایلایت استخوانی

 رنگ موی هایلایت استخوانی یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین رنگ‌های مو است. این رنگ، خاصیتی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارد که باعث شده تا برخی افراد، به ویژه خانم‌هایی با پوست سرد، از آن برای افزایش زیبایی موها و صورتشان بهره‌مند شوند. بر خلاف سایر طیف‌های رنگ بلوند، زردی و حالت طلایی، رنگ استخوانی تناژ زرد و طلایی ندارد و به‌جای آن از رنگ‌های دودی و نقره‌ای استفاده می‌کند که این امر باعث می‌شود این رنگ به واقعیت شیک و جذاب باشد. رنگ موی استخوانی در زیرمجموعه رنگ‌های بژ روشن قرار می‌گیرد. این رنگ نه تنها برای آن دسته از افرادی که پوست سرد دارند، بلکه برای بسیاری از بانوان کم سن و سال نیز گزینه‌ی محبوبی است. در گذشته افرادی معتقد بودند که استفاده از رنگ موی استخوانی باعث افزایش سن ظاهری می‌شود، اما امروزه خیلی‌ها این رنگ را به عنوان یک ترند زیبایی انتخاب می‌کنند. از جمله ویژگی‌های جالب رنگ موی استخوانی، عدم داشتن تناژ زرد و طلایی مانند سایر تنالیته‌های بلوند است. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ موی استخوانی با زیبایی خود وجود داشته باشد.، همچنین اگر موهای صاف دارید، استفاده از معجزه رنگ موی هایلایت استخوانی می‌تواند به تازگی و جذابیت به موهای شما افزوده و آن‌ها را بیشتر برجسته کند. برای حفظ طولانی‌تر زیبایی این رنگ، استفاده از شامپو بدون سولفات پیشنهاد می‌شود. این شامپوها باعث حفظ رنگ مو و جلوگیری از از دست دادن آن می‌شوند و تازگی رنگ را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی ما نی نی مارکت تمام محصولات نام برده شده در این مطلب را دارد. شما قادر هستید بدون هیچ دردسری نسبت به انتخاب و خرید هر یک از موارد نام برده شده اقدام کنید. برای داشتن رنگ مو هایلات استخوانی مناسب از برندهای باکیفیت، فروشگاه مانی نی بهترین گزینه است. با خرید از این مجموعه تجربه ای متفاوت داشته باشید. 

دیدگاه‌ها  
سلام آیا رنگ مو استخوانی تیره بر روی موها ماندگاری دارد یا نیاز به بازسازی مکرر دارد یا خیر؟
به نقل از ویدا:
سلام آیا رنگ مو استخوانی تیره بر روی موها ماندگاری دارد یا نیاز به بازسازی مکرر دارد یا خیر؟

سلام و درود ماندگاری رنگ مو استخوانی تیره معمولا به عوامل مختلفی مانند نوع رنگ استفاده شده، نوع موها و نحوه مراقبت بعد از رنگ‌آمیزی بستگی دارد. اغلب رنگ های تیره ماندگاری بیشتری دارند، اما باز هم این مدت زمان می‌تواند متغیر باشد. نیاز به رنگ مکرر همچنین به استفاده روزانه از شامپو و محصولات مراقبتی، تماس با آب گرم و تعداد دفعات شستشوی مو بستگی دارد. برخی افراد ممکن است به دلیل رشد سریع موها یا شرایط محیطی، نیاز به بازسازی بیشتری داشته باشند. توصیه می‌شود که مشاوره از تکنسین موهای حرفه‌ای یا آرایشگر را بپرسید تا بتوانید براساس ویژگی‌های موهای خود و شرایط زندگی، برنامه مناسبی برای بازسازی و حفظ رنگ به دست آورید.
نوشتن دیدگاه