سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره یکی از ترکیب رنگ های جذاب و دوست داشتنی است که اخیرا مد شده است. این رنگ می تواند جذابیت خاصی به چهره ببخشد و گیرایی چشم ها را تا حد زیادی افزایش دهد. رنگ یخی دودی، ترکیبی سرد و روشن محسوب می شود و برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ مو معمولا توسط افرادی انتخاب می شود که ریسک پذیر و اهل تنوع هستند، بنابراین اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستید، این رنگ مو انتخاب مناسبی برای شما است. در اینجا قصد داریم با فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره به طور کامل آشنا شویم. با ما همراه باشید.

رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

رنگ موی یخی دودی جزء رنگ های روشن به شمار می آید که برای به دست آوردن آن، اغلب افراد دکلره کردن مو را توصیه می کنند. دکلره برای سلامت موها بسیار مضر است. موادی که در دکلره به کار می رود به مرور زمان به موها آسیب می رساند. به ویژه موهای نازک و شکننده با استفاده از دکلره دچار آسیب های جدی و جبران ناپذیر می شوند. به همین دلیل ما در اینجا قصد داریم فرمول این رنگ مو را بدون دکلره ارائه دهیم. برای رسیدن به رنگ موی یخی دودی بدون دکلره باید از فرمول زیر پیروی کرد:

  • رنگ بژ روشن به مقدار 30 میلی
  • رنگ بژ متوسط به مقدار 40 میلی
  • رنگ زیتونی شماره هفت به مقدار 30 میلی
  • رنگ دودی شماره شش به مقدار 20 میلی
  • واریاسیون نقره ای 4 سانت
  • اکسیدان شماره یک

فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

تمامی مواد بالا را به خوبی با هم ترکیب کنید، سپس ترکیب رنگ به دست آمده را به طور کامل به موها آغشته کنید و در حدود 45 دقیقه اجازه دهید تا روی موها باقی بماند. پس از این مدت زمان می توانید موها را بشویید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر موهای تیره ای داشته باشید و بخواهید رنگ موی یخی دودی را بدون دکلره بر روی موهای خود بزنید، این رنگ به صورت یخی دودی تیره در می آید. در غیر این صورت اگر تمایل دارید بر روی موهای تیره خود از رنگ یخی دودی استفاده کنید باید موهای تیره خود را دکلره کرد تا رنگ پایه مو تغییر کند. اگر بخواهید به این رنگ درخشش بیشتری ببخشید می توانید آن را از رنگ یخی به سمت نقره ای ببرید. برای این کار باید از رنگ دودی شماره 10 و دودی شماره 9 به مقدار 30 میلی، 10 سانت واریاسیون نقره ای، 5 سانت واریاسیون دودی و اکسیدان یک درصد استفاده کنید. این ترکیب، موها را به سمت دودی نقره ای پیش می برد و حالت روشن رنگ یخی را دیگر ندارد. با این حال وقتی آن را بر روی موهای خود بزنید رنگ موی زیبا و جذابی با همان تن رنگی را ایجاد می کند و درخشش بیشتری را به موها می دهد. برای این که جذابیت رنگ موی یخی دودی بر روی چهره بیشتر شود باید از آرایش های گرم استفاده کرد. به ویژه رژ لب های با تن سرخابی و قرمز به خوبی می توانند زیبایی چهره را تکمیل کنند و سردی این رنگ بر روی چهره را کمتر کند.

 

فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

فروشگاه ما نی نی عرضه کننده رنگ مو یخی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. در ادامه تعدادی از بهترین محصولات مانی نی را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی یخی دودی  آیون پلکس ionplex شماره 8/9: این رنگ مو تولید کشور آلمان است و حاوی ترمیم کننده مو ویتامین C با حداقل آمونیاک است که موجب دوام و ماندگاری بالا آن شده است.

رنگ موی 8/9 بلوند دودی یخی آیون پلکس
220,000 تومان رنگ موی سری آیس - بلوند دودی یخی 8/9 آیون پلکس ionplex

رنگ مو یخی دودی روشن آیون پلکس شماره 9/9: این رنگ مناسب کسانی است که علاقه مند به رنگ دودی یخی روشن هستند. ماندگاری فوق العاده بالا و رنگ بسیار جذاب این شماره از برند آیون پلکس محبوبیت فراوانی دارد.

هایلایت روی رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

برای زیباتر شدن این رنگ مو می توانید هایلایت هایی با این تن رنگی نیز در بین موها ایجاد کنید. برای ایجاد یک هایلایت زیبا می توانید رنگ موی طبیعی شماره 10 را به مقدار 40 میلی با رنگ موی طلایی شماره 10 به مقدار 10 میلی ترکیب کنید و از اکسیدان شماره 2 برای آن استفاده کنید. هایلایت را می توانید با تکنیک های آمبره یا بالیاژ بر روی مو اجرا کنید و با این کار زیبایی موها را بیشتر کنید.

رنگ مو دودی روشن گزینه ای فوق العاده مناسب برای هایلایت روی مو است. نمونه هایی از بهترین رنگ مو دودی روشن موارد زیر است.

ماندگاری و کیفیت فوق العاده محصول های قرار داده شده بی نظیر است و در بسیاری از سالن های زیبایی برای هایلایت بدون دکلره استفاده می شود. در پایان باید گفت رنگ موی یخی دودی بدون دکلره بیشتر برای دخترهای جوان زیبا است و می تواند جذابیت آن ها را افزایش دهد. به دست آوردن این رنگ مو بدون دکلره نیاز به رعایت دقیق فرمول ذکر شده یا خرید محصولات معرفی شده دارد. اگر موهای روشنی داشته باشید بدون دکلره به سادگی می توانید موهای خود را به رنگ یخی دودی در بیاورید و تنوعی در چهره خود به وجود بیاورید.

رنگ موی یخی و مشکی

رنگ موی یخی و مشکی بدون نیاز به فرمولاسیون خاصی قابل ایجاد است. در این روند بخشی از موها که قصد دارید به رنگ یخی تبدیل شود، باید به سطح پایه ۱۰ برسد و ممکن است بدون دکلره بر اساس الگوی ریشه‌ها یا پایین موها حفظ شود. برای افزایش جذابیت، می‌توانید از نسخه‌های فانتزی از مشکی مانند مشکی سرمه‌ای استفاده کنید. این الگو امروزه بسیار محبوب شده و بسیاری از افراد مشهور آن را آزموده‌اند، با این حال به یاد داشته باشید که موهای یخی مشکی به طور کامل فانتزی است و نیازمند اجرای دقیق فرآیند رنگ‌آمیزی است، همچنین توصیه می‌شود موهای خود را با یک شامپو ضد زردی شستشو دهید تا از خود زردی جلوگیری کنید. این مسئله به شدت به تخصص و مهارت رنگ‌کار بستگی دارد. پس از رنگ‌آمیزی، استفاده از یک ماسک مرطوب‌کننده بسیار مهم است تا موها نرم و درخشان باقی بمانند. در ضمن در زمان دکلره حتما تاکید کنید که این فرآیند توسط یک حرفه‌ای با بهترین مواد صورت گیرد، زیرا رنگ مشکی یخی دارای پایه بسیار بالایی است و عدم احتیاط ممکن است به آسیب‌های جدی برساند. برای حفظ طول عمر و جلوگیری از افت رنگ، مراقبت‌های لازم را با استفاده از محصولات مراقبت از رنگ مو انجام دهید و مراعات بهداشت موها و استفاده از محصولات مخصوص موهای رنگ شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

دیدگاه‌ها  
[quote name="غزل"]مرررررررسی :D[/quo سلام نظر لطف شما است.
نوشتن دیدگاه