سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت پوشک های مای بیبی

اگر شما هم قصد دارید برای فرزندتان بهترین نوع پوشک کودک را با قیمت پایین انتخاب کنید بهتر است درباره برندهای پوشک بچه تحقیقات کافی کرده باشید.
مطابق با نظرسنجی‌ها و آمارهای فروش، پوشک‌های مای بی بی هم از تنوع خوبی در تولید پوشک برخوردار است و هم بیشتر سؤال شوندگان این نوع پوشک را از لحاظ کیفیت مورد تأیید قرار دادند و درعین‌حال در بازار ایران مای بیبی رکورددار فروش پوشک می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به تفاوت پوشک های مای بیبی و تنوع آن‌ها بپردازیم.

تفاوت پوشک نارنجی با آبی مای بیبی

پیش از پرداختن به تفاوت این دو نوع پوشک بهتر است نگاهی به انواع پوشک های مای بیبی بیندازیم. پوشک‌های مای بیبی به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  • پوشک‌های آبی
    پوشک‌های آبی پرفروش‌ترین پوشک‌های مای بیبی است که قدرت جذب بسیار عالی و عنوان ضد حساسیت بودن را با خود یدک می‌کشد که اغلب والدین و خانواده‌ها نیز برای نوزاد خود از این نسخه پوشک استفاده می‌کنند. پوشک‌های آبی در قیمت و بسته‌بندی و سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است. این پوشک چسب‌های خوبی در دو طرف خود برای نگه‌داشتن پوشک در پای نوزاد دارد.

تفاوت پوشک نارنجی با آبی مای بیبی 

  • پوشک‌های شورتی
    پوشک شورتی به‌راحتی به کودک پوشانده می‌شود و دیگر برای مادران دردسر چسب زدن را ایجاد نمی‌کند. پوشک‌های شورتی در میان مادران طرف‌دارهای پروپاقرص خود را دارد و در سایزبندی و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. به گفته برخی از سؤال شوندگان که اغلب شامل مادران مصرف‌کننده این نوع پوشک برای فرزندانشان بوده‌اند این پوشک‌ها مخصوص نوزادان و کودکانی است که خیلی شیطنت می‌کنند و پرتحرک هستند. این پوشک‌ها جنبه ظاهری جذاب نیز دارد که معمولاً با استیکرهای بچه‌گانه بر روی سطح آن طراحی شده است. برخی از مادران مصرف‌کننده دیگر این پوشک، استفاده از آن را برای فرزند خود به بعد از دوسالگی او موکول می‌کنند.
  • پوشک‌هایChamomile
    این پوشک‌ها ویژه‌ترین پوشک‌های مای بیبی است که به‌صورت اختصاصی و درمانی در سایزبندی‌ها و تعداد و بسته‌بندی‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. این پوشک‌ها بسیار مرغوب بوده و از منحرف شدن پاهای کودک و ادرار سوختگی و التهابات پوستی جلوگیری به عمل می‌آورد. در پوشک‌هایChamomile از لوسیون گیاهی بهره‌گیری شده است به همین دلیل تا حدودی خاصیت درمانی نیز در خود دارد.
  • پوشک‌های نارنجی (جدیدترین تولید از آخرین نسخه پوشک‌های مای بیبی)
    پوشک‌های نارنجی جدیدترین نوع پوشک‌های تولید مای بیبی هستند که از خانواده پوشک‌های آبی می‌باشند و این پوشک‌ها در سایزها و بسته‌بندی‌های جدید با تعداد کافی طراحی و به بازار پوشک و محصولات سلولوزی عرضه گردیده است. پوشک‌های نارنجی مواد جذب‌کننده کمی دارد و از لحاظ قیمتی نیز ارزان‌ترین پوشک بازار هستند.

تفاوت پوشک نارنجی با آبی مای بیبی 

تفاوت پوشک نارنجی با آبی مای بیبی در میزان جذب ادرار است که در پوشک نارنجی این مقدار کمتر از پوشک‌های آبی است. دومین نکته‌ای که در پوشک‌های نارنجی شرکت مای بیبی به آن پرداخته شده است و آن را از پوشک‌های آبی متمایز می‌کند، این است که این پوشک‌ها بیشتر برای مصرف کودکان بالاتر از یک سال توصیه گردیده. همچنین در حرکتی جالب توسط شرکت مای بیبی رویی‌ترین لایه در پوشک نارنجی از قسمت جذب‌کنندگی پوشک آبی قدرت جذب ادرار بالاتری دارد و در اولین لحظه کودک پس از ادرار کردن اصلاً متوجه ادرار نخواهد شد و به‌ندرت ممکن است دچار ادرار سوختگی بشود.
همچنین نرم و لطیف بودن سطح لایه رویی پوشک نارنجی آن را نسبت به پوشک‌های آبی متفاوت می‌کند. همچنین سؤال شوندگان نیز در برخی موارد نسبت به تفاوت‌های جالب پوشک‌های نارنجی (نسل جدید) با پوشک‌های قدیمی آبی‌رنگ مای بیبی اشاره نموده‌اند. از دیگر تفاوت‌های پوشک نارنجی با آبی می‌توان به قیمت پایین و صرفه بالای اقتصادی خرید این دسته از پوشک‌های مای بیبی اشاره نمود که در بررسی تفاوت پوشک نارنجی با آبی مای بیبی، این موضوع یک نکته جالب تلقی می‌گردد.

کیفیت پوشک نارنجی مای بیبی 

کیفیت پوشک نارنجی مای بیبی

والدینی که به دنبال پوشک باکیفیت و کم قیمت می‌گردند، قطعاً باید کیفیت پوشک نارنجی مای بیبی را مد نظر قرار دهند. این پوشک بسیار باکیفیت است و برای کودکان بالای یک سال به شدت توصیه می شود. در حال حاضر پوشک مای بی بی از نظر برخی والدین به عنوان بهترین مارک پوشک بچه ایرانی شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به خرید این پوشک به فروشگاه اینترنتی مانی نی مراجعه فرمایید. کارشناسان ما در کنار شما هستند تا به تمامی سوالات شما در رابطه با انواع پوشک بچه پاسخ دهند.

نوشتن دیدگاه