سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک کانفی ساخت کجاست

کانفی یکی از مطرح ترین برندهای موجود در بازار جهانی پوشک است. این پوشک ساخت کشور ترکیه است که در اکثر کشورها نمایندگی فعال دارد و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند. اگرچه پوشک کانفی در ترکیه تولید می شود، اما توانسته محبوبیت ویژه ای را در بسیاری از کشورها به خصوص ایران به دست آورد.

ویژگی های پوشک کانفی

این شرکت تنوع بسیار بالایی در تولید دارد و محصولات خود را با دستگاه های کاملا اتوماتیک و بهداشتی تحت نظر کارشناسان مجرب تولید می کند. پوشک بچه کانفی دارای طراحی منحصر به فردی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و از این رو مورد استقبال بسیاری از خانواده ها قرار گرفته. پوشک های کانفی همراه با لوسیون نرم کننده تولید می شوند تا از ایجاد هر گونه حساسیت بر پوست نوزادان جلوگیری کنند. همین امر باعث شده تا پوشک کانفی به یکی از گزینه های همیشگی والدین برای انتخاب تبدیل شود.
یکی از ویژگی های این پوشک، نوار قلاب دار آن است که کمک می کند میزان رطوبت پوشک به آسانی کنترل شود این مسئله نیز می تواند از آسیب دیدن پوست حساس کودکان شما جلوگیری کند.

ویژگی های پوشک کانفی

معایب پوشک کانفی

پوشک کانفی همانند همه محصولات دارای مزایا و معایبی است که قبل از اقدام به خرید باید درمورد آن تحقیق کرد تا انتخابی خوب و مطمئن داشت. یکی از معایب پوشک کانفی، عطری بودن آن است. البته این عطر شدید و زننده نیست اما اگر نوزاد شما به طور مادرزادی حساسیت پوستی بالایی داشته باشد، این ویژگی می تواند به تشدید حساسیت و ایجاد آلرژی های جدید در او بینجامد. از آن جایی که انتخاب پوشک برای کودکان بسیار حائز اهمیت است، باید قبل از استفاده کردن از هر برندی، تحقیقات لازم را درمورد آن به عمل آورید.

نوشتن دیدگاه