سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک کیلویی

درست مانند پیدا کردن شیشه شیر یا پستانک مناسب برای کودک، انتخاب پوشک کودک مناسب ضروری است. پوست کوچولوی شما فوق العاده ظریف است و به پوشکی نرم و عاری از مواد شیمیایی حساسیت‌زا نیاز دارد. همچنین مهم است که پوشک کودک شما با نیازهای شما و همچنین نیازهای او مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال پوشکی که برای طول روز انتخاب می‌کنید باید با پوشکی که نوزاد شما در طول شب می‌پوشد متفاوت باشد. هر نوزاد تا زمانی که از پوشک گرفته می‌شود بیش از هزار عدد پوشک مصرف می‌کند، بنابراین باید مطمئن شوید که برای پوشک‌هایی کاربردی و مناسب هزینه می‌کنید. بهترین پوشک باید از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار باشد و از نشتی جلوگیری کند. همچنین باید سبک و نرم باشد تا کودک شما احساس آرامش و آسودگی کند. با توجه به اینکه هزینه تهیه پوشک بسته بندی از پوشک کیلویی به مراتب بیشتر است، بسیاری از خانواده‌ها به خرید عمده پوشک بچه به صورت کیلویی روی آورده‌اند، اما ما این کار را به شما پیشنهاد نمی دهیم. پوشک های کیلویی فاقد بسته بندی اگرچه ارزان قیمت هستند، اما کیفیت خوبی ندارند و بهداشت کودک شما را به خطر می اندازند. پیشنهاد مانی نی به شما خرید پوشک از کارخانه یا تأمین آن از طریق فروشگاه هایی است که پوشک را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

خرید اینترنتی پوشک فله ای

با افزایش خرید اینترنتی و افزایش فروشگاه‌های توزیع کننده برترین پوشک‌های موجود در بازار، تهیه این محصولات بهداشتی ساده‌تر از گذشته شده است. فروشگاه اینترنتی مانی نی، مرکز فروش پوشک بچه، با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ارائه محصولات بهداشتی بزرگسالان و نوزدان در نظر دارد خرید لوازم بهداشتی کودکان به ویژه پوشک را برای مصرف کننده تسهیل بخشد. کادر مجرب ما نی نی با شناسایی برترین برندهای پوشک و در دسترس قرار دادن این محصولات درجه یک در قالب یک فروشگاه اینترنتی معتبر توانسته‌اند نیازهای مصرف کننده در خصوص تهیه انواع پوشک با قیمت مناسب را بر طرف سازند. با توجه به این موضوع که قیمت کالاهای بهداشتی نظیر پوشک در ماه‌های گذشته در نوسان شدید بوده و قیمت کالاهای فله بسیار مقرون به صرفه‌تر از محصولات بسته بندی است، نیاز بازار به سمت کالاهای فله سوق پیدا کرده است. مانی نی به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز توزیع وسایل بهداشتی نوزادان، دغدغه سلامتی کودکان دلبند شما را دارد و این علت از فروش پوشک فله ای به شدت اجتناب می کند. با این وجود ما پیشنهاد ویژه ای را برای شما داریم. شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

خرید اینترنتی پوشک فله ای 

لیست قیمت پوشک فله ای

پوشک فله توسط برندهای گوناگون در سایزها، رنگ‌ها و مدل‌های پسرانه و دخترانه برای سنین مختلف تولید و عرضه می‌شود. فروش فله به دلیل قیمت مناسب با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است. پوشک‌های فله از استانداردهای بهداشتی و کیفیت مناسبی برخوردار نیستند  به هیچ وجه توصیه نمی شوند. لازم به ذکر است که تولید کنندگان داخلی نیز به تولید انواع پوشک بچه می‌پردازند. محصولات این تولید کنندگان بسیار بی کیفیت هستند و سلامت کودک شما را تهدید می کنند.

راه حل جایگزین خرید پوشک کیلویی و فله ای، خرید پوشک به صرفه از فروشگاهی معتبر است که کیفیت را در کنار قیمت منصفانه به شما عرضه می کند.

ویژگی های پوشک‌ های مانی نی

  • جذب بالا: پوشک نوزاد باید از جذب بسیار بالایی برخوردار باشد در غیر این صورت به پوست فرزند دلبندتان آسیب وارد می‌کند. بهتریه گزینه‌های پیش روی شما پوشک‌های هستند که از یک لایه جاذب رطوبت در داخل و در سطح پوشک تشکیل شده‌اند.
  • اندازه مناسب: همانطور که به خوبی می‌دانیم بدن نوزادان شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارد در نتیجه سایز پوشک عزیزانمان هم باید متفاوت باشد. سایز پوشک نوزاد بر اساس وزن نوزاد تعیین می‌شود. در کل پنج سایز پوشک وجود دارد: سایز یک برای نوزادان ۲ تا ۵ کیلو، سایز دو برای نوزادان ۳ تا ۶ کیلو، سایز ۳ برای کودکان ۴ تا ۹ کیلو، سایز چهار برای کودکان ۷ تا ۱۸ کیلو و سایز پنج برای کودکان ۱۱ تا ۲۳ کیلو.
  • برخورداری از یک لایه رویی‌ کتان: با توجه به اینکه پلاستیک امکان تبادل هوا را فراهم نمی‌سازد، پوشک‌هایی که دارای لایه رویی پلاستیکی هستند باعث سوزاندن پای فرزندانمان می‌شوند. به همین دلیل باید برای پوشک‌هایی هزینه کنید که دارای یک لایه رویی کتان هستند.
  • قیمت مناسب: با توجه به اینکه فرزند شما در طول روز چندین عدد پوشک استفاده می‌کند، بسیار منطقی است که پوشکی را تهیه کنید که از قیمت مقرون به صرفه و مناسب برخوردار باشد.
  • عاری از کلر: در حال حاضر بیشتر پوشک‌های موجود در بازار حاوی کلر هستند که یک ماده سرطان زا است.

لیست قیمت پوشک فله ای 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پوشک مقرون به صرفه و ارزان، برندهای پوشک قیمت مناسب و قیمت این محصولات بهداشتی با مشاوران مانی نی مارکت تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه