سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک پوشک بچه ایرانی

یکی از موارد ضروری برای نوزادان پوشک بچه است. حتما قبل از به دنیا آمدن نوزاد عزیزتان، اتاق او را چیده‌اید و سیسمونی را تدارک دیده‌اید. اگر فرزند دوم و سوم را در راه دارید که بسیار با تجربه‌تر هستید ولی بهر حال همه اقلام کودک در بازار روز به روز متنوع ‌تر می شوند و ممکن است که یک مادر با تجربه هم برای انتخاب پوشک مناسب دچار سر در گمی شود. مادران عزیزی هم که برای اولین بار طعم شیرین مادر شدن را می‌چشند آنقدر ذوق و شوق دارند که فقط می‌خواهند بهترین وسایل برای نوزادشان تهیه کنند برای همین ممکن در اتاق کودک و بین سیسمونی یک کوه بزرگ از تعداد زیادی پوشک ببینید که روی هم انباشته شده‌اند ولی اگر هنوز در این باره اقدام نکرده‌اید لطفا مطلب مربوط به بهترین پوشک بچه در ایران کدام است را بخوانید. پوشک بچه از جمله وسایلی است که در هر نوزاد و کودکی تاثیر خودش را دارد. بر اساس جنسیت نوزاد، وزن و شرایط پوستی، تاثیرات پوشک‌ها مختلف است.

برای اینکه پوشک بچه تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این است که همه انواع موجود در بازار را بررسی کنید و آن نوعی که مزایای بیشتر و ضرر‌های کمتری داشت را انتخاب کنید. همچنین قبل از اینکه تعداد زیادی از یک مارک پوشک بچه را بخرید، کمی تحمل به خرج دهید و ببینید مارکی که انتخاب کرده‌اید با بدن نوزادتان سازگار است یا نه. در غیر این صورت ممکن است هزینه زیادی بپردازید و پوشک‌ها گوشه کمد بدون استفاده بیفتند. همچنین در نظر بگیرید که بهداشت نوزاد فقط مرتبط به پوشک نیست یعنی ممکن است شما یک پوشک خیلی با کیفیت تهیه کنید ولی حواستان به عوض کردن به موقع نوزاد نباشد یا اینکه در صورت بروز حساسیت روی ران‌های نوزاد از پماد‌های مخصوص استفاده نکنید و این حساسیت‌ها خدای نکرده بیشتر شوند.

بنابراین فقط یک پوشک گران قیمت و خارجی تضمین کننده بهداشت کودک نخواهد بود به علاوه اینکه بهر حال پوشک‌ها دارای منسوجات سلولزی و پودر جاذب هستند و نوزاد از بدو تولد تا دو یا سه سالگی باید مدام پوشک را بپوشد پس خواه، ناخواه هر مارک و برندی تاثیرات منفی را خواهد داشت. برای اینکه این تاثیرات منفی را تا حد ممکن پایین بیاورید بهترین و مناسب‌ترین پوشک را برای نوزادتان تهیه کنید و برای بهداشت پوشک، حساسیت به خرج دهید. همان طور که گفتیم تمام پوشک‌ها در ساختار خود دارای پودر جاذب هستند، بسته به مارک پوشک و نوع پودر جاذب، این پوشک‌ها تا جایی تحمل و قدرت جذب رطوبت را دارند و در صورتیکه پوشک نوزاد عوض نشود این پودر جاذب ممکن است تاثیر منفی روی سلامتی او داشته باشد. برای مثال ممکن است نوزاد دچار رفلکس ادراری بشود و این یکی منفی ترین موارد در رابطه با سلامت کودک و نوع پوشک است.

 پوشک بچه

 

بهترین پوشک بچه

از زمان تولد تا حدود دو سالگی، پوشک یکی از ملزومات زندگی کودک است که همیشه همراه آن می باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین پوشک برای کودک، اهمیت بالایی دارد. برای انتخاب بهترین پوشک بچه باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شود برخی از این فاکتورها مربوط به خصوصیات فیزیکی پوشک مثل سایز آن بوده و برخی از این ویژگی ها به ساختار شیمیایی آن بستگی دارد. در انتخاب بهترین پوشک برای بچه با توجه به حساسیت و لطافت پوست کودک باید دقت زیادی به خرج داد هر چند در بسیاری موارد حتی با انتخاب بهترین و مرغوب ترین پوشک های موجود در بازار، امکان بروز حساسیت های پوستی در کودک بعید نیست. سازگارترین پوشک برای هر کودک تنها با روش آزمون خطا و تست کردن پوشک های مختلف، مشخص خواهد شد. اما از ویژگی هایی که بهترین پوشک بچه باید داشته باشد، می توان به قدرت جذب بالا، قابلیت تنفس پذیری، طراحی و سایز مناسب و راحت و همچنین کشسانی متناسب با میزان حرکت کودک بر اساس وزن اشاره نمود. همان طور که می دانید بهترین پوشک برای نوزاد تازه متولد شده با پوشک مورد استفاده برای کودک یک ساله متفاوت می باشد و برای انتخاب بهترین پوشک بچه باید با توجه با سن کودک بهترین گزینه را انتخاب نمود.

در بازار انواع مختلفی از پوشک بچه وجود دارد، بعضی از انواع تولید داخلی هستند و بعضی تولید کشور‌های خارجی. همچنین بعضی از برند‌ها با مواد خارجی و تولید داخل می باشند. از آنجایی که پوشک‌های بچه تولید داخل به واسطه اینکه هزینه واردات و انتقال را ندارند، از نظر قیمت بسیار به صرفه‌تر هستند. البته ایرانی بودن پوشک لزوما دلیلی بر کیفیت یا بی کیفیت بودن محصول نیست و هر مارک و برندی در داخل کشور نیز خصوصیات خود را دارد.

دقت کنید که برای انتخاب بهترین مارک پوشک برای نوزاد دختر باید به نکاتی توجه کرد که این فاکتورها برای انتخاب پوشک برای نوزاد پسر مطرح نمی باشد. پس جنسیت کودک نیز در انتخاب بهترین پوشک برای بچه تاثیرگذار است.

برای این که بتوانید از بین انواع مارک‌ها و برند‌های موجود در بازار بهترین نوع پوشک را انتخاب کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید. در حال حاضر تمام مارک‌های داخلی دارای وب سایت یا صفحات مجازی هستند، می‌توانید به این سایت‌ها مراجعه کنید و درباره کیفیت و مواد استفاده شده در پوشک بچه مطالعه نمایید و از بین همه مارک‌های ایرانی محصولی که فکر می کنید کیفیت بیشتری دارد، انتخاب کنید.
اگر تصمیم گرفته اید که از انواع ایرانی پوشک بچه استفاده کنید در ادامه تعدادی از بهترین و ارزانترین پوشک بچه از برند های ایرانی را معرفی می کنیم و نظرات مصرف کنندگان درباره آن ها را بررسی می‌کنیم.

بهترین پوشک بچه

 

بهترین پوشک بچه در بازار

برخی از بهترین مارک های پوشک بچه در بازار عبارتند از:

پوشک بچه مولفیکس

این برند ابتدا به عنوان تولید از کشور ترکیه به ایران وارد شد بعد به دلیل استقبال زیاد از این مارک، تولید آن در ایران شروع شد. در حال حاضر هم هر دو نوع ایرانی و ترکیه‌ای از این مارک در بازار موجود است که طبیعتا نوع ایرانی قیمت کمتری دارد. همانطور که گفتیم میزان رضایت مصرف کنندگان از مولفیکس ترکیه‌ای بسیار بالا بود و بعد از اینکه این مارک در کشور ایران تولید شد نیز به اتکای تجربه خوب قبلی، مشتریان این برند همچنان زیاد بودند. ولی بعد از مدتی بعضی از مادران ادعا کردند که این مارک یعنی مولفیکس ایرانی، در پای نوزادان، حساسیت ایجاد کرده است و بعضی دیگر هیچ تاثیر بدی از این پوشک در کودکان خود ندیده بودند. همچنان هم این مارک یکی از مارک های پر طرفداران پوشک بچه است. شما می توانید در تعداد کم از این پوشک تهیه کنید و اگر رضایت داشتید اقدام به خرید عمده نمایید.

 molfix

پوشک بچه مبارک

یکی از برند‌های با قیمت مناسب و تولید داخلی، پوشک بچه مبارک است. همانطور که گفتیم از مزایای این پوشک این است که قیمت مناسبی دارد و برای طولانی مدت بسیار به صرفه است. بین پاهای نوزادان فاصله زیاد ایجاد نمی‌کند و در نتیجه در آینده به شکل پاها صدمه نمی‌زند. یکی از معایب پوشک مبارک این است که سطح بیرونی آن از پلاستیک است و هنگام جابه جا کردن نوزاد صدای پلاستیک واضح است. ولی تعداد زیادی از مادران ایران از این پوشک بچه راضی بوده‌اند.

 

پوشک بچه مای بیبی

غیر از مولفیکس، برند مای بیبی هم در ایران طرفداران زیادی دارد. یکی از نکات مثبت درباره این برند این است که ضد حساسیت بوده و با آناتومی نوزاد متناسب است. همچنین دارای لبه‌های کناری است که باعث می‌شود رطوبت به بیرون نشت نکند.

mybaby

پوشک بچه پنبه ریز

برند پنبه ریز، یکی از برند‌های با سابقه در تولید انواع محصولات سلولزی است. یکی از محصولات مهم این کارخانه، پوشک بچه است که در میان مادران ایرانی، طرفداران بسیاری دارد. از نکات مثبت درباره این مارک این است که ضد حساسیت بوده و قیمت مناسبی دارد.

panberiz
در فروشگاه اینترنتی ما نی نی می توانید انواع برند های ایرانی و خارجی پوشک بچه را می‌توانید مشاهده کنید. خرید مطمئن را با فروشگاه تخصصی لوازم کودک ما نی نی تجربه کنید.

 

نوشتن دیدگاه