سبد خرید شما خالی می باشد.
پرفروش ترین پوشک بچه

انتخاب بهترین پوشک بچه برای کودک یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادرها به حساب می آید. در واقع، یک پوشک بچه خوب پوشکی است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • ایجاد کمترین حساسیت
  • جذب بالای رطوبت
  • داشتن احساس راحتی برای کودک در حین تحرک یا زمان خواب
  • قیمت مناسب

یکی از راهکارهای یافتن پوشکی با این ویژگی ها، انتخاب پرفروش ترین پوشک بچه است. برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارند که پوشک بچه با کیفیت تولید می کنند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از پرفروش ترین برندهای پوشک بچه را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین پوشک بچه 

5 برند پرفروش پوشک بچه

از بین برندهای تولید کننده پوشک کودک در بازار ایران، مواردی وجود دارند که بیش از بقیه در بین مصرف کننده ها شناخته شده و محبوب هستند. برخی از مهم ترین برندهای یاد شده در ادامه آمده اند.

  • پوشک مای بی بی
    پوشک مای بیبی اولین برند تولید کننده پوشک بچه در ایران است. این برند از سال 1379 تولید پوشک در ایران را آغاز کرده و به مرور با تغییر و تحولاتی که در آن ایجاد کرد به یک برند محبوب تبدیل شد. البته در آن زمان قیمت پوشک مای بی بی بالا بود که علت این موضوع جدید بودن محصول و یکتا بودن برند تولید کننده بود. هر چند هنوز هم برند مای بیبی نسبتا گران است، اما نمی توان کیفیت بالای این نوع برند پوشک را نادیده گرفت. همین مساله هم پوشک بچه مای بیبی را به پرفروش ترین نوع پوشک تبدیل کرده است.
  • پوشک مولفیکس ترک
    مولفیکس یکی دیگر از برندهای اصلی و پرفروش در زمینه پوشک بچه است. ضد حساسیت بودن و قدرت بالا در جذب رطوبت از ویژگی های بارز این نوع پوشک بچه به حساب می آید. بنابراین، طبیعی است که پوشک مولفیکس یکی از پرفروش ترین انواع پوشک بچه در ایران باشد.
  • پوشک پمپرز پریما
    پوشک بچه پریما به عنوان یک کالای خارجی در بازار ایران به فروش می رسد. از این رو، طبیعی است که قیمت بالایی داشته و حتی با نوسانات ارز تغییر قیمت داشته باشد. کیفیت بالای این نوع پوشک باعث شده تا با وجود قیمت بالا باز هم جزو پرفروش ترین ها باشد.
  • پوشک بارلی
    پوشک بارلی نیز از پرفروش ترین انواع پوشک بچه به حساب می آید. این پوشک ها با دستمال مرطوب همراه بوده و از این نظر زمینه راحتی مادران را فراهم کرده است. راحتی، جذب بالا و کیفیت خوب، تمایل به استفاده از این پوشک را در مصرف کننده ایجاد کرده است.
  • پوشک پمپرز آلمان
    پوشک بچه با برند پمپرز یکی دیگر از پرفروش های بازار پوشک ایران است. پوشک های ساخت این نوع برند ویژگی های خاصی دارد که از جمله آن ها می توان به نشانگر رطوبت، استفاده از لوسیون در ساخت پوشک و لایه جاذب فوق العاده اشاره نمود. طراحی این پوشک با انحنای ناف نوزاد متناسب بوده راحتی کودک را در پی خواهد داشت. 
  • شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

 5 برند پرفروش پوشک بچه

مانی نی ارائه دهنده انواع برندهای پرفروش پوشک

فروشگاه اینترنتی مانی نی یکی از معتبرترین ها در زمینه فروش پوشک بچه با برندهای مختلف به حساب می آید. برای ثبت سفارش و خرید پرفروش ترین پوشک بچه می توانید به وبسایت مانی نی مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما شما را برای خرید بهترین پوشک بچه با مناسب ترین قیمت راهنمایی می کنیم.

نوشتن دیدگاه