سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت پوشک مولفیکس ایرانی و ترک

با افزایش محبوبیت پوشک کودک مولفیکس در ایران، تولیدکنندگان داخلی نیز به سمت تولید این محصول بهداشتی روی آورده‌اند. هدف اصلی تولیدکنندگان ایرانی از تولید پوشک مولفیکس در ایران کاهش قیمت نهایی و در نتیجه کاهش هزینه‌های خانواده‌هاست. با وجود اینکه قیمت پوشک مولفیکس ایرانی از پوشک مولفیکس ترک کمتر است اما این محصولات تفاوت عمده‌ای با یکدیگر دارند که در این مطلب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ویژگی پوشک مولفیکس ایرانی

آیا می دانید که بهترین پوشک بچه در ایران کدام است؟

اگر در تعویض پوشک کودک تجربه ندارید و در خصوص زمان دقیق تعویض پوشک دچار شک و تردید هستید می‌توانید با خیال آسوده از پوشک مولفیکس ایرانی استفاده کنید. پوشک مولفیکس ایرانی دارای یک نشانگر زمان تعویض پوشک است که با تغییر رنگ به شما کمک می‌کند بدون نگرانی زمان تعویض را تشخیص داده و پوشک کودک خود را عوض کنید. از دیگر ویژگی‌های پوشک مولفیکس ایرانی می‌توانیم به عدم وجود مواد مضر و خطرناکی همچون لاتکس و پارابن، بهره‌مندی از نوارهای کشسان جانبی که مانع ایجاد فشار به شکم کودک می‌شوند و همچنین قابلیت عبور هوا و جلوگیری از سوختگی پای کودک اشاره کنیم. پوشک مولفیکس ایرانی حاوی عصاره بابونه و آلوئه‌ورا است که از خارش و قرمزی پوست و همچین اگزما جلوگیری می‌کند.

 ویژگی پوشک مولفیکس ایرانی

ویژگی پوشک مولفیکس ترک

پوشک مولفیکس ترک از الیاف منطبق با استانداردهای روز دنیا تهیه شده است و کیفیت این محصولات بهداشتی با کیفیت برترین و گران‌ترین برندهای پوشک دنیا برابری می‌کند. ویژگی پوشک مولفیکس ترک شامل قابلیت جذب بسیار بالا، برخورداری از چسب‌های بسیار محکم و در عین حال بسیار نرم، بهره‌مندی از نرم کننده و لوسیون به منظور حفظ لطافت و نرمی پوست کودک، سازگار با آناتومی کودکان و سیستم گردش هوا بسیار حرفه‌ای و جلوگیری از سوختگی پای کودک و تنوع سایز و جنس می‌شود. همانطور که مشاهده می‌کنید تفاوت پوشک مولفیکس ایرانی و ترک بیش از تفاوت در قیمت این محصولات بهداشتی است. با این وجود پوشک مولفیکس ایرانی در دسته برترین پوشک‌های ساخت ایران قرار می‌گیرند.

انواع پوشک مولفیکس در مانی نی

فروشگاه اینترنتی مانی نی بیش با بیش یک دهه فعالیت در زمینه توزیع باکیفیت‌ترین لوازم بهداشتی نوزادان در نظر دارد فرایند خرید اقلام پرمصرف خانواده‌ها را تسهیل بخشد. از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مانی نی می‌توان به نشان ملی ثبت، نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه خرید امن اشاره کرد. مانی نی عرضه کننده انواع برندهای معروف پوشک بچه از جمله پوشک پمپرز آلمان، پوشک پریما ترک، پوشک پریما لهستان، پوشک بارلی، پوشک پنبه ریز، پوشک مولفیکس و دیگر برندهای معروف پوشک بچه است. لازم به ذکر است که محصولات موجود در فروشگاه مانی نی به پوشک بچه خلاصه نشده و دیگر ملزومات مورد نیاز کودک و نوزاد در این فروشگاه معتبر به فروش می‌رسد. پوشک مولفیکس از پرفروش‌ترین پوشک‌های موجود در فروشگاه اینترنتی مانی نی هستند که در سایزهای متنوع در دسترس مصرف کننده قرار گرفته‌اند. همانطور که به خوبی می‌دانیم سایز پوشک کودک براساس وزن کودک تعیین می‌شود. پوشک مولفیکس با در نظر گرفتن نیازهای کودک انواع سایز‌های استاندارد پوشک را از سایز یک تا سایز شش که بزرگترین سایز پوشک است تولید می‌کند.

ویژگی پوشک مولفیکس ترک

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید پوشک مولفیکس از کارخانه به صورت خرید اینترنتی و مشاوره رایگان همین امروز با متخصصان مانی نی تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه