سبد خرید شما خالی می باشد.
پرمصرف ترین سایز پوشک

یکی از ویژگی های اصلی پوشک کودک که باید در هنگام خرید به آن دقت نمود، سایز پوشک است. انواع پوشک بچه در سایزهای مختلفی تولید می شوند. سایز پوشک بر اساس وزن کودک تعیین شده و با شماره های یک تا پنج کدگذاری می شود.
نوزادان در بدو تولد، وزنی زیر 7 کیلوگرم دارند و سایز پوشک مناسب برای آن ها شماره یک است. به مرور زمان و با رشد و افزایش وزن کودک، باید از پوشک های بزرگتر استفاده نمود. فراموش نکنید که کودکان مختلف سرعت رشد متفاوتی دارند و وزن هر کودک در هر سن با دیگری فرق دارد. بنابراین، نمی توان تنها بر اساس سن یا وزن کودک، پوشک با سایز مناسب را انتخاب کرد و باید فاکتورهای دیگری را نیز در نظر گرفت. در این مقاله قصد داریم به نکاتی درباره راهنمای خرید پوشک نوزاد و انتخاب اندازه مناسب آن اشاره کنیم.

سایز بندی پوشک 

سایز بندی پوشک

معمولا سایز پوشک بچه بر اساس وزن کودک مشخص می گردد. انواع سایز پوشک بچه برندهای متفاوت سایزهایی بین یک تا پنج تولید دارند که برای یک بازه وزنی مشخص به کار می روند. سایز بندی پوشک بچه ها به طور استاندارد به صورت زیر مشخصه بندی می شود:

  • سایز یک مناسب برای کودکان با وزن های 2 تا 5 کیلوگرم
  • سایز دو مناسب برای کودکان با وزن های 3 تا 6 کیلوگرم
  • سایز سه مناسب برای کودکان با وزن های 4 تا 9 کیلوگرم
  • سایز چهار مناسب برای کودکان با وزن های 7 تا 18 کیلوگرم
  • سایز پنج مناسب برای کودکان با وزن های 11 تا 25 کیلوگرم

در مورد انتخاب سایز مناسب باید به راحتی نوزاد خود نیز توجه داشته باشید. همان طور که در رده های سایز بندی هم مشاهده می شود، بازه های مشترک وزنی وجود دارند. برای مثال برای کودکان با وزن 7 کیلوگرم می توان از سایز 3 یا 4 استفاده نمود. اما در هر حال، باید دید کودک با کدام پوشک احساس راحتی بیشتری دارد. شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

بهترین زمان برای تغییر سایز پوشک بچه چه زمانی است؟ 

بهترین زمان برای تغییر سایز پوشک بچه چه زمانی است؟

برای تغییر سایز پوشک مورد استفاده کودک خود لازم است به وضعیت پوشک استفاده شده در حین مصرف توجه نمایید. برخی از مهم ترین نکات کاربردی درباره تعیین اندازه مناسب پوشک بچه که باید به آن ها دقت شود عبارت اند از:

  1. بند پوشک باید ناف نوزاد یا کودک را در بر بگیرد. در غیر این صورت لازم است از اندازه ای دیگر استفاده کنید.
  2. مدت زمانی که معمولا مدفوع کودک آبکی است (از بدو تولد تا حدود 6 ماهگی) بهتر است پشت پوشک بلندتر باشد؛ در این صورت احتمال انتقال آلودگی به کمر کودک و بالاتر کاهش می یابد.
  3. ه همان اندازه که کوچکی پوشک مشکل ساز است، بزرگی بیش از حد آن نیز می تواند اختلالاتی به وجود آورد. اگر سایز پوشک بیش از حد بزرگ باشد، فاصله بین پاهای کودک را زیاد کرده و منجر به پرانتزی شدن پاها می گردد. بنابراین، باید مناسب ترین سایز را انتخاب کنید تا کودک راحت باشد.
  4. راحتی کودک در حین بازی و خواب در اولویت قرار دارد. چنانچه پوشک کودک در حین بازی یا خواب باز می شود و یا به طور کامل او را نمی پوشاند، وقت آن است که سایز پوشک را افزایش دهید. هر گونه بی توجهی نسبت به این موضوع می تواند منجر به عدم جذب رطوبت گردد. در نتیجه آلودگی ها بر روی پوست باقی مانده و سوختگی را در بر خواهد داشت.
  5. پشت پوشک باید به اندازه دو انگشت آزاد باشد. یعنی وقتی پوشک به طور کامل بسته شد، فضای آزاد پشت کمر باید به اندازه عبور دو انگشت خالی باشد. در غیر این صورت، پوشک تنگ بوده و لازم است سایز پوشک بزرگتر استفاده شود.
  6. به نظر می رسد پرمصرف ترین سایز پوشک، سایز یک باشد. زیرا در بدو تولد، تکرار دو فرایند ادرار و مدفوع به طور طبیعی بیشتر از حالت عادی است.

خرید اینترنتی انواع سایز پوشک از ما نی نی 

خرید اینترنتی انواع سایز پوشک از ما نی نی

فروشگاه اینترنتی ما نی نی از جمله سایت های معتبر است که امکان خرید آنلاین پوشک بچه را فراهم نموده است. ما نی نی انواع برندهای پوشک بچه را به فروش می رساند. برندهای مای بیبی، مولفیکس، پریما و مرسی از باکیفیت ها و پرفروش های بازار ایران به حساب می آیند.  پوشک مورد نیاز کودک شما با هر وزن و سایزی که باشد، در فروشگاه اینترنتی ما نی نی قابل دسترسی و سفارش خواهد بود.
فروشگاه ما نی نی، علاوه بر پوشک بچه، کلیه وسایل و لوازم مربوط به مادر و کودک را عرضه می کند. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد کالاهای قابل خرید از این فروشگاه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه