سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین پوشک بچه در ایران کدام است؟

حتما تازه مادر شده‌اید و تصمیم دارید بهترین وسایل را برای نی نی کوچولوی خود تهیه کنید. اگر دوست دارید یکی از بهترین مادر‌های دنیا باشید باید اول از هر چیزی به بهداشتی نوزاد خود اهمیت بدهید، چون این فرشته‌های کوچولو با بدنی ظریف و حساس به دنیا می آیند و نیازمند توجه پدر و مادر عزیزشان هستند. از تنوع زیاد در بازار بگیرید و عمه و خاله و دوست و آشنا که قصد دارند شما را راهنمایی کنند. ولی شما هوشمندانه عمل کنید و تنها به اطلاعات بی اساس و تجریه ‌های فردی تکیه نکنید. اگر خودتان تجربه به روز ندارید می‌توانید از اطلاعات این مطلب استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین وسایلی که برای نوزاد دلبندتان نیاز دارید، پوشک است. در واقع یکی از مهم ترین آیتم های نگهداری از نوزادان و خردسالان همین پوشک است که تقریبا همیشه همراه کودک است و با پوست لطیف او تماس دارد. تنوع بسیاری از پوشک های خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که قطعا اگر بدون اطلاعات بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید بین تنوع اجناس سر در گم می شوید. در این مطلب سعی می‌کنیم که ویژگی‌های مهم یک پوشک خوب و با کیفیت را بررسی کنیم و طبق آن شما می‌توانید تصمیم درست‌تری بگیرید.

نوزاد

هزینه پوشک بچه

خب همانطور که می دانید از بدو تولد تا ۲ سالگی و گاهی بیشتر باید برای فرزندتان پوشک تهیه کنید. روزی چند بار باید این پوشک را عوض کنید و بر حسب وزن نوزادتان و وضعیت گوارش او تعداد استفاده روزانه از پوشاک می‌تواند متفاوت باشد. البته به این موضوع دقت کنید که نباید پوشک بچه بعد از کثیف شدن در همان حالت بماند و باید سریع تعویض شود. بعضی افراد تصور می‌کنند که چون قدرت جذب این پوشک ها زیاد است پس لازم نیست سریع عوض شوند ولی شما این اشتباه را نکنید هر چقدر هم که جذب این پوشک ها بالا باشد، در صورتیکه مدتی با بدن بچه تماس داشته باشند جای مناسبی برای رشد میکروب خواهند بود و همچنین عوض نکردن بچه ممکن است منجر به سوختگی پا یا حساسیت ها پوستی و یا رفلکس ادرار شود. بنابراین متوجه شدید که از زمان تولد تا دو یا سه سال مرتبا نیاز به تهیه پوشک دارید پس بهتر است از انواع ارزانتر و با کیفیت‌تر استفاده کنید تا مقرون به صرف باشد.

قدرت جذب پوشک بچه

تقریبا در تمام پوشک‌های بچه از پودر جاذب استفاده می شود که تا حد زیادی رطوبت را در خود نگه می‌دارد. باید این پودر جاذب در لایه‌های با کیفیت و ضد حساسیت باشد که با مجاری ادرای کودک تماس پیدا نکند. همچنین نسبت به سن بچه باید از جذب های مختلف استفاده کرد. معمولا تا شش ماهگی نوزادان نیازی به جذب بالا نمی باشد ولی برای تهیه پوشک دقت کنید که لبه‌های ایمن باشد که رطوبت به کل بدن بچه سرایت نکند. در غیر اینصورت کار شما برای عوض کردن بچه، چند برابر خواهد شد.

شکل کلی پوشک بچه

باید طراحی پوشک بچه به شکلی باشد که دقیقا روی بدن کودک فیت شود و پاهای کودک را خیلی دور از هم نگه ندارد چون این حالت از پوشک باعث می شود که کودک در آینده دچار انحراف در شکل‌ها پا‌ها بشود. اندازه فاصله بین ران‌های کودک باشد ۶ سانتیمتر و یا چهار انگشت باشد. البه لازم نیست که حتما پوشک را از نوع خیلی کوچک تهیه کنید که حجم شلوار کم شود بلکه باید شکل کلی که گفتیم در طراحی پوشک وجود داشته باشد. همچنین باید لبه‌های خارجی پوشک بچه طوری باشد که روی ران و کمر کودک جا نیندازد و باعث آزار پوستی نشود. یا اگر از انواع پوشک شورتی بچه استفاده می‌کنید بهتر است یک انحنا روی شکم برای آزاد بودن بند ناف داشته باشد تا زخم بند ناف را ملتهب نکند. چسب‌های پوشک هم نباید به راحتی کنده شوند و در عین حال نباید چسب خیلی محکمی باشد که اگر به صورت اتفاقی به بدن یا لباس بچه چسبید، بتوانید آن را جدا کنید.

پوشک بچه معطر

بعضی مادران تصور می‌کنند که اگر از پوشک‌های معطر برای کودک خود استفاده کنند، بسیار انتخاب خوبیست و به این شکل بچه همیشه بوی مطبوعی می ‌دهد. این اشتباه را نکنید چون استفاده از مواد معطر و خوشبو در هر محصولی که با پوست در ارتباط است می تواند حساسیت زا باشد چه برسد به نوزاد که مجبور است تمام طول شبانه‌روز پوشک را بپوشد. پس از پوشک‌های معطر استفاده نکنید. همچنین توجه کنید که پوشک بعد از مرطوب شدن بوی عجیب غریبی ندهد چون ممکن است نشان‌دهنده این باشد که کیفیت مواد استفاده شده در لایه‌های داخلی خوب نیست.

 نوزاد

حالا که تمام نکات بالا را گفتیم می‌توانیم به بررسی پوشک‌های معتبر موجود در بازار بپردازیم:

پوشک بچه مولفیکس

تولید ایران و ترکیه
دارای لوسیون و کرم مرطوب کننده و معطر
دارای لبه لاستیکی برای جلوگیری نشت رطوبت
دارای انحنای بند ناف روی قسمت شکم

 molfix

پوشک بچه پریما پمپرز

تولید ترکیه و لهستان
لطافت و نرمی در بافت پوشک
دوستدار طبیعت
وجود منافذ ریز برای جریان هوا
دارای لبه‌های پلاستیکی برای جلوگیری از نشت رطوبت

خرید پوشک پمپرز پریما با بهترین قیمت در سایت مانی نی مارکت برای شما عزیزان میسر است برای خرید این محصول کافیست به صفحه اختصاصی محصول رفته و پس از انتخاب تعداد بسته مورد نظر از محصول فرایند خرید خود را تکمیل نمایید.

pampers

پوشک بچه مای بیبی

تولید ایران
دارای عصاره بابونه برای لطیف نگه داشتن پوست کودک
لایه نازک و راحت
چسب قوی و مناسب

 mybaby

پوشک بچه جان به به

تولید ترکیه
دارای جذب بالا
ضد حساسیت
دارای چسب مقاوم
فاقد لبه کشی

 canbebe

پوشک بچه هاگیز

تولید ترکیه و آلمان
جذب بالا
ضد حساسیت
چسب مناسب
پشت کمر دارای کش
ضخامت و حجم زیاد که ممکن است برای راحتی نوزاد مناسب نباشد
قیمت بالا

huggies

پوشک بچه بیبی لینو


تولید یونان
کیفیت بالا
ضد حساسیت
ضخامت بالا
قیمت بالا

babylino

پوشک بچه کانفی


تولید ترکیه و ایران
قدرت جذب بالا
ضد حساسیت
دارای لبه‌های کشی

confy

با تمام نکاتی که برای تهیه پوشک بچه گفته شد توجه کنید همچنین می‌توانید این مارک‌ها و برند‌ها را با هم مقایسه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از تهیه عمده از هر کدام از مارک‌ها ابتدا از آنها تعداد کمی تهیه کنید و مطمئن بشوید که برای نوزاد شما مناسب است یا نه، بعد اقدام به خرید انبوه کنید. برای خرید انواع پوشک بچه و تمام مارک‌های معتبر موجود در بازار می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما نی نی مراجعه کنید. ما نی نی فروشگاه تخصصی لوازم بهداشتی کودک. به قسمت پوشک بچه در سایت بروید و قیمت ها را همراه با کیفیت مطمئن مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه