سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین های پوشک بزرگسال موجود در بازار ایران کدامند ؟

یکی از دلایل استفاده از پوشک بزرگسالان می‌تواند بی اختیاری باشد. هر چند که بیشتر در سالمندان عزیز این مشکل بوجود می آید ولی ممکن است در سنین میانسالی و حتی جوانی هم با این مشکل مواجه شوید. ممکن است به صورت مقطعی هم مشکل شما حل شود. از خود بی اختیاری به عنوان بیماری یاد نمی شود در واقع وجود یک اختلال در دستگاه مجاری ادراری باعث بروز بی اختیاری می گردد. بهرحال در هر سنی و هر فردی دچار بی اختیاری باشد، ممکن است تحت مشکلات جانبی این موضوع قرار بگیرد و اعتماد به نفس خود را برای حضور در جامعه از دست بدهد. بسیاری از سالمندان عزیز هم به همین خاطر ترجیح می‌دهند خانه نشین شوند و اینقدر درگیر ناامیدی و سرخوردگی می شوند که افسردگی هم به بقیه بیماری ها اضافه می شود. با استفاده از یک پوشک بزرگسال که مناسب شرایط بدنی شما انتخاب شده باشد می‌توانید دوباره با اعتماد به نفس به فعالیت‌ها اجتماعی خود بپردازید.لازم است که بدانید اختلالات بی اختیاری فقط در سالمندان رخ نمی‌دهد گاهی اختلالات جانبی برخی از بیماری‌ها هم ممکن است باعث بی اختیاری باشد که در واقع به سن و سال هیچ ربطی نخواهد داشت. همچنین بیمارانی که بعد از عمل جراحی نباید بستر خود را ترک کنند نیز از دیگر مصرف کنند‌گان پوشک های بزرگسالان هستند. برای برخی مشاغل حساس نیز این اتفاق می‌افتد برای مثال پزشکان جراح که باید ساعت های طولانی در اتاق عمل حضور داشته باشند و حتی یک لحظه هم نمی‌توانند بیمار را ترک کنند و یا غواصان که مدت طولانی دسترسی به دستشویی ندارند، گاهی اوقات ملزم به پوشیدن پوشاک بزرگسالان می شوند. پس متوجه شدید که در هر سن وسال و وضعیت بدنی ممکن است به این پوشک ها نیاز شود. بهرحال یک مشکل وجود دارد و در این دنیای پیشرفته هم برای آن راه حلی ایجاد شده است.

سالمندان

شاید تجربه‌ای در این باره ندارید و نمی‌خواهید که اشتباهی در انتخاب شما اتفاق بیفتد. انواع بسیاری از از برند‌ها و مارک‌ها در بازار وجود دارد که شاید با مراجعه به داروخانه ندانید که کدام را انتخاب و استفاده کنید. در این مطلب ما سعی می‌کنیم که مارک‌های مختلف پوشک بزرگسالان را معرفی کنیم و مزایای آنها را بگوییم.ابتدا برای اینکه بتوانید خرید درستی انجام دهید باید سایز دور کمر بیمار را بدانید و در این باره به سایز شلوار بیمار کاری نداشته باشید بلکه دقیقا با استفاده از یک متر خیاطی، اندازه دور کمر بیمار را بگیرید تا به سانتیمتر مقدار آن را بدانید.

پوشک بزرگسالی به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع چسبی و نوعی شورتی.

پوشک بزرگسالی نوع چسبی

همان طور که از نام این محصول مشخص است مانند پوشک بچه، در کنار پوشک دارای چسب می باشد که بسته و بعد از استفاده باز می شوند.

پوشک بزرگسالی شورتی

این پوشک را دقیقا مانند لباس زیر باید پوشید و اغلب این پوشک ها دارای قدرت جذب بالا هستند و از بیرون زدن ادرار و مدفوع جلوگیری می‌کنند، در کنار لبه‌های این پوشک، قسمت‌هایی تعبیه شده است که به بدن بیمار می چسبد و در عین حال باعث آزار پوستی نمی شود. با استفاده از یک پوشک بزرگسالی شورتی سالمند یا بیمار می تواند به زندگی اجتماعی خود به راحتی ادامه بدهد و اعتماد بنفس داشته باشد. در ادامه به مزایای این نوع از پوشک می‌پردازیم تامتوجه شوید یک انتخاب درست در این باره چقدر می‌تواند به حل کردن مشکل شما کمک کند.

 پوشک بزرگسالان

برای تهیه پوشاک بزرگسالی باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟

همانطور که گفتیم باید با استفاده از یک متر خیاطی دقیق دور کمر بیمار را اندازه بگیرید و به سانتیمتر آن را یادداشت کنید. همچنین برای تهیه پوشاک بزرگسالان باید به شکل بدنی و وزن بیمار هم توجه کنید. معمولا پوشک‌ها موجود در بازار ایران در دو سایز عرضه می‌شوند و اطلاعات کامل آن به سانتیمتر بر روی بسته وجود دارد. غیر از این موارد طبق میزان بی اختیاری که بیمار دارد باید پوشک با جذب مناسب را تهیه کرد. اگر دفعات و حجم بی اختیاری زیاد است بهتر است از انواع با جذب خیلی بالا تهیه کنید.

پوشک بزرگسالان باید مناسب نیاز بیمار باشد

شاید مهم‌ترین و بهترین راه حل برای مواجه با مشکل بی اختیاری استفاده از پوشک مناسب باشد. همچنین به فکر بالا بردن اعتماد به نفس خود باشید و از متخصصان روانشناس کمک بگیرید تا از فعالیت‌های اجتماعی خود عقب نمانید و تا حد ممکن بر زندگی روزمره خود مسلط باشید.

اندازه پوشک بزرگسالان

باید تا جاییکه ممکن است اندازه پوشک کوچک باشد تا از روی لباس بیمار مشخص نباشد و همچنین در فعالیت‌های حرکتی بیمار آزار و اذیت ایجاد نکند. به علاوه اینکه معمولا قیمت پوشک بزرگسالان نسبت به اندازه آنها بالا می رود، پس با استفاده از پوشک‌های کوچکتر، بیمار متحمل هزینه کمتری خواهد شد.

عدم نشتی در پوشک بزرگسالان

هر مارک و نوعی از پوشک بزرگسالان را که انتخاب و تهیه می‌کنید حتما باید از عدم نشتی در آن مطمئن باشید. برای حل این مشکل و اصلا دلیل استفاده از پوشک بزرگسالان این است که بیمار، با اطمینان از آن استفاده کند و لباسش خیس نشود. حتی یکبار اتفاق افتادن نشتی در لباس بیماران بزرگسال ممکن ست در روحیه ایشان تاثیر منفی ایجاد کند. پس هنگام خرید به لبه‌ها ی باز‌دارنده در لبه‌های پوشک دقت کنید.

پوشک بزرگسالان مناسب پوست

بسته به اینکه پوست بیمار درچه وضعیتی است باید پوشک بزرگسال انتخاب شود. اگر بیماری دارای پوست بسیار حساس است بایستی از انواع بسیار لطیف و با کیفیت تر استفاده کنید که مشکل بیمار دو چندان نشود. بهتر است به جای استفاده از پلاستیک در پوشک بزرگسالان از انواع لطیف‌تر استفاده شود که تجمع میکروب و تعریق، پوست را خراب نکند و بوی نامطبوع باعث اذیت بیمار و اطرافیان نگردد.

راحتی پوشک بزرگسالان

منظور از راحتی این است که مانند مورد‌های قبل پوشک مناسب با شرایط بیمار تهیه شده باشد و همچنین جنس آن طوری باشد که هنگام راه رفتن صدایی ایجاد نکند و باعث خجالت زدگی بیمار نشود. همچنین طرح کلی پوشک باید به گونه‌ای باشد که بر آناتومی بدن انسان مناسب باشد.

 پوشک بزرگسالان

خب همانطور که توضیح دادیم برای مشکل بی اختیاری راه حل خوبی وجود دارد که استفاده از پوشک بزرگسالان می باشد و همچنین کیفیت منسوجات این پوشک‌ها بسیار مهم است. این محصولات دقیقا با سلامتی و اعتماد به نفس بیمار سر و کار دارند، پس در انتخاب آن به فروشگاه‌های تخصصی و حرفه‌ای مراجعه کنید. همچنین برای خرید پوشک بزرگسالان، فروشگاه های آنلاین می‌توانند مناسب‌ترین گزینه باشند. به فروشگاه اینترنتی ما نی نی مراجعه کنید و مناسب‌ترین پوشک بزرگسالان را تهیه کنید.

دیدگاه‌ها  
سلام
ضمن تشکر، متاسفانه پوشک‌های نوع شورتی برای سایز ایکس لارج وجود ندارد و این موجب میشود که از نوع خارجی با قیمت بالا خریداری سود. آیا برنامه‌ای ب ای توسعه در این زمینه دارید؟
به نقل از محمدرضا نادری:
سلام ضمن تشکر، متاسفانه پوشک‌های نوع شورتی برای سایز ایکس لارج وجود ندارد و این موجب میشود که از نوع خارجی با قیمت بالا خریداری سود. آیا برنامه‌ای ب ای توسعه در این زمینه دارید؟
سلام و درود بر شما بله ما همه سایز را در نظر می گیریم و محصول را عرضه می کنیم. لطفا پوشک های سایز بزرگ ارائه شده را در بخش محصولات مشاهده کنید.
نوشتن دیدگاه