سبد خرید شما خالی می باشد.
خرید عمده پوشک مولفیکس سایز ۴

پوشک نوزاد و کودک به صورت دائم و 24 ساعته با پوست کودک در تماس است و از همین رو نیز باید حتما از مواد و متریال درجه یک و با کیفیت تولید شده باشد، تا هیچ گونه مشکلی اعم از حساسیت ها و عفونت های پوستی برای نوزاد به وجود نیاید. انتخاب برند مناسب پوشک به همراه سایز مناسب آن، هم باعث راحتی کودک می شود و هم خیال والدین را راحت می کند. پوشک مولفیکس یکی از بهترین و خوشنام ترین برند های موجود در بازار است که سازگاری بسیار بالایی با پوست کودک و نوزاد دارد و طرفداران این برند نیز بسیار بیشتر از دیگر برندها می باشند. از همین رو نیز وب سایت فروشگاهی مانی نی امکان خرید عمده پوشک مولفیکس سایز 4 و دیگر سایز ها را برای عموم مشتری ها فراهم آورده است. این پوشک شهرت بسیار بالایی در کشور دارد و جزو پر طرفدار ترین برند های موجود در بازار به شمار می آید و سایز بندی های آن از سن نوزادی تا سه سالگی را پوشش می دهند.

خرید عمده پوشک مولفیکس سایز ۴

مزایای خرید عمده پوشک مولفیکس سایز 4

خرید عمده پوشک مولفیکس سایز 4 مزایای بیشماری دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را بر شمرد.

  1. خرید عمده این پوشک از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است و قیمت تمام شده آن نسبت به خرید جزئی بسیار پایین تر خواهد بود.
  2. خرید عمده برند مولفیکس به دلیل کیفیت بالای آن، می تواند برای عمده فروش ها بسیار پر سود باشد. مبدا این برند در اصل از کشور ترکیه است و توسط شرکت پارس حیات در حجم های عمده تولید می شود، به همین دلیل نیز جزو برندهای پر فروش و پر طرفدار در کشور ما به شمار می آید. این پوشک در عین دارا بودن قابلیت جذب بالا، قابلیت تنفس پذیری نیز دارد و کش های دور آن از نم دادن پوشک جلوگیری به عمل می آورند. از طرفی این برند هیچ گونه حساسیت زایی برای کودک ایجاد نمی کند و کاملا نرم و لطیف نیز است، از همین رو نیز به عنوان یک برند محبوب در نظر گرفته می شود و غالبا به عنوان اولین انتخاب والدین در بازار به فروش می رسد.
  3. خرید آنلاین و اینترنتی پوشک مولفیکس به صورت عمده باعث صرفه جویی اقتصادی برای خریدار می شود. زیرا در خرید اینترنی هزینه های رفت و آمد فاکتور گرفته می شوند و در زمان خریدار نیز صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله به عنوان یکی از بهترین مزیت های خرید عمده پوشک مولفیکس به صورت غیر حضوری و اینترنتی است.

مزایای خرید عمده پوشک مولفیکس سایز 4

خرید پوشک مولفیکس سایز 4

سایز 4 پوشک مولفیکس جزو سایزهای پر تقاضا است که نسبت به سایزهای دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این سایز برای کودکان در وزن های 7 الی 18 کیلوگرم مناسب است. خرید آنلاین پوشک مولفیکس از نمایندگی مجاز آن از وب سایت فروشگاهی مانی نی امکان پذیر شده است و افراد به سهولت و بدون دردسر می توانند خرید خود را ثبت نمایند. بنابراین خرید آسان و بدون دردسر و همچنین تحویل به موقع کالا را نیز می توان به مزیت های خرید عمده این پوشک از وب سایت مانی نی اضافه نمود.

 

دیدگاه‌ها  
به نقل از M:
مولفیکس خوبه
سلام و درود بله برند مولفیکس از بهترین برندهای تولید کننده پوشک ضد حساسیت برای کودکان است، با خیال راحت پوشک با سایز موردنظر خود را از مولفیکس خریداری کنید.
نوشتن دیدگاه