سبد خرید شما خالی می باشد.
گران ترین پوشک بچه

پوشک کودک یکی از پر مصرف ترین مایحتاج روزمره در زندگی افرادی است که به تازگی پدر و مادر شده اند. فاکتورهای مهمی در خرید پوشک بچه تاثیر گذار هستند که اصلی ترین آن ها قیمت پوشک بچه است. با توجه به مصرف بالای این کالا مخصوصا در ماه های اول تولد، توجه به این نکته اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، پیش از خرید پوشک باید به دنبال بهترین کیفیت، معتبر بودن برند و قیمتی مناسب باشیم.
برندهای پوشک بچه در زمینه تولید پوشک بچه با قیمت های مختلف فعالیت دارند. این برندها سایزهای متنوعی از پوشک بچه را تولید کرده و به فروش می رسانند. طبیعی است که قیمت پوشک بچه با برندهای مختلف متفاوت باشد. در این مقاله به بررسی فاکتورهای موثر در قیمت گذاری پوشک و گران ترین پوشک بچه خواهیم پرداخت.
برای تولید پوشک بچه به تجهیزات و مواد اولیه نیاز است. معمولا دستگاه هایی که برای ایجاد خط تولید پوشک باید خریداری شوند، قیمت های بالایی دارند. همچنین، مواد اولیه برای تولید پوشک با قیمت های بالایی عرضه می شوند. بنابراین، طبیعی است که قیمت پایه این محصول زیاد باشد.

گران ترین پوشک بچه 

عوامل دیگری هستند که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت پوشک بچه دارند که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

کیفیت پوشک بچه را مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار رفته است تعیین می کند. برای مثال پودر جاذب با کیفیت بالا پودری است که تمام رطوبت را جذب کرده و اجازه ندهد آلودگی بر روی پوست کودک باقی بماند. همچنین، این نوع پودر باید به مقدار کافی مصرف شود؛ در غیر این صورت، پوشک کیفیت مناسب را نخواهد داشت.
برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه تولید پوشک و ارائه مناسب ترین قیمت پوشک بچه به خریداران، ممکن است از مواد اولیه با کیفیت پایین و یا با مقدار ناکافی استفاده کنند. در نظر داشته باشید که آنچه اهمیت دارد، راحتی و سلامت فرزند شما است. بنابراین، همواره به دنبال بهترین کیفیتی باشید که با قیمتی مناسب ارائه می گردد.

تاثیر برند بر قیمت 

تاثیر برند بر قیمت

کارخانه های تولید پوشک بچه در ایران، این محصول را با نام های مختلفی به فروش می رسانند. از جمله برندهای پوشک بچه تولید شده در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مای بیبی
پریما
مولفیکس
مرسی
کانفی
جان ب ب
بارلی
هر کدام از این برندها بر اساس کیفیت مواد اولیه و اعتباری که دارند، قیمت هایی را برای محصولات خود تعیین می سازند. برای مثال، مای بیبی شناخته شده ترین کارخانه در تولید پوشک بچه محسوب می شود. از طرفی، برخی برندها وارداتی بوده و بنابراین نوسانات قیمت ارز نیز بر قیمت پوشک بچه با آن برندها تاثیر می گذارد.

تاثیر کیفیت بر قیمت 

تاثیر کیفیت بر قیمت

کیفیت اصلی ترین فاکتور در تعیین قیمت پوشک بچه به شمار می آید. به هر حال، وقتی از بهترین مواد اولیه و بهترین دستگاه ها برای تولید پوشک استفاده شود، طبیعی است که با کیفیت ترین پوشک حاصل گردد. در این میان، خریدار باید در ازای دریافت بهترین محصول، بیشترین هزینه را پرداخت نماید. البته برخی از انواع پوشک بچه با کیفیت و ساخت داخل نیز قیمت های مناسبی دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.
قیمت پوشک بچه در فروشگاه اینترنتی ما نی نی
اینکه پوشک بچه از کجا خریداری شود، به محل خرید محصول نیز بستگی دارد. برای مثال، با توجه به موقعیت جغرافیایی محل زندگی افراد ممکن است برخی محصولات قیمت بالاتری نسبت به فروشگاه های نقاط دیگر داشته باشند. خرید اینترنتی از یک فروشگاه مطمئن می تواند این مشکل را بر طرف نماید.
فروشگاه اینترنتی ما نی نی عرضه کننده انواع لوازم مادر و کودک مکانی امن برای خرید بهترین پوشک بچه است. این فروشگاه، می تواند انواع پوشک با برندهای مختلف را در اختیار خریداران قرار دهد.

 

نوشتن دیدگاه