سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک بارلی ساخت کجاست

پوشک بارلی ساخت کشور ایران و از زیر مجموعه های گروه صنعتی گلرنگ است. شرکت گلرنگ با تلاش هایی که در بخش خصوصی انجام داده توانسته به شکل عظیمی کسب و کار را گسترش دهد و بیش از 50 برند فعال و 90 شرکت در حوزه تولید، بازرگانی و خدمات را ایجاد کند.
پوشک بارلی یکی از این زیر مجموعه ها است که اقدام به تولید انواع پوشک با کیفیت بالا کرده است. پوشک بچه بارلی در چند سایز مختلف تولید می شود که با توجه به وزن کودک می توان سایز مناسب را انتخاب نمایید.

چرا پوشک ایرانی بارلی را انتخاب کنیم؟

پوشک ها در انواع مختلف و توسط برندهای متفاوت در داخل و خارج از ایران تولید می شوند. همین موضوع می تواند سبب سردرگمی والدین در انتخاب پوشک مناسب شود. پوشک بارلی یکی از تولیدات داخلی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و نیازهای نوزاد را با توجه به شرایط اقلیم او برطرف می کند.

در یک دهه گذشته ایران توانسته پیشرفت بسیار خوبی در تولید محصولات سلولزی داشته باشد و به رقابت با محصولات خارجی بپردازد و با افتخار می توان گفت در این رقابت پیروز شده است. با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، شرایط آب و هوایی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پوشک است. از این رو بهتر است محصولات با کیفیت ایرانی را انتخاب کنید که علاوه بر خرید پوشکی سازگار با پوست نوزادان ایرانی، به اقتصاد کشور و تولید کنندگان داخلی هم کمکی کرده باشید.

چرا پوشک ایرانی بارلی را انتخاب کنیم؟

مزایای پوشک ایرانی بارلی

پوشک بارلی به دلیل کیفیت بالا، استاندارد بودن و داشتن مدل های گوناگون متناسب با شرایط کودکان و نوزادان، بسیار مورد توجه واقع شده. این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردها توانسته تا حد زیادی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند و از این رو محبوبیت خاصی بین والدین به دست آورده است.

نوشتن دیدگاه