سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک جان به به خوبه؟

جان ب ب یکی از برندهای معروف ترک است که به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از سوالات همیشگی والدین هنگام خرید پوشک، این است که آیا این پوشک از کیفیت لازم و کافی برخوردار است یا نه؟ ما در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم.

ویژگی های پوشک جان ب ب

  • ضد حساسیت بودن
    امروزه از مهم ترین نکات در انتخاب پوشک خوب، ضد حساسیت بودن آن است. پوشک جان ب ب کاملا ضد حساسیت است و با مواد اولیه ای تولید می شود که کوچک ترین آسیبی به پوست نوزادان وارد نمی کند. این کمپانی با تحقیقات و آزمایش های فراوان این موضوع را تایید کرده که پوشک هایش برای کودکان ضد حساسیت است و با پوست آن ها سازگاری دارد. با این حال این پوشک می تواند با پوست تعداد اندکی از کودکان ناسازگار باشد.
  • جذب رطوبت بالا
    از آن جایی که این شرکت پوشک های خود را با بهترین مواد اولیه تولید و به بازار جهانی عرضه می کند، توانسته رضایت بسیاری از مادران را کسب کند. یکی از دلایل این رضایت مندی، جذب بسیار بالای این پوشک است. جذب حداکثری پوشک جان به به اجازه برگشت آب را به سطح پوست نوزاد نمی دهد.
  • سایز بندی مختلف
    اکثر برندهای معروف دنیا مثل جان ب ب، طبق استانداردهای جهانی در سایزهای مختلف برای نوزادان تازه متولد شده تا زمانی که نیاز به پوشک دارند، تولید می شوند. این سایزها شامل 0، 1، 2، 3، 4، 4+، 5 و 6 هستند. انتخاب سایز پوشک با توجه به وزن و سن نوزاد انجام می‌گیرد. نوزادان ساختار بدنی متفاوتی دارند با این حال این پوشک به دلیل طراحی منحصر به فردش برای اکثر کودکان مناسب است.

ویژگی های پوشک جان به به

دلایل انتخاب پوشک جان ب ب

همان طور که دیدیم، جان ب ب یکی از مطرح ترین برندهای پوشک است که ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده پدرها و مادرهای بسیاری آن را انتخاب کنند. واردات پوشک جان ب ب با توجه به تقاضای مصرف کنندگان آن بسیار زیاد است و همین امر دسترسی به محصولات این شرکت را آسان کرده. جان ب ب با تولید محصولات باکیفیت، بهداشت نوزادان و کودکان را تضمین می کند تا والدین با خیال راحت و بدون نگرانی از بروز حساسیت های پوستی و ابتلا به بیماری های عفونی دستگاه تناسلی، کودکان خود را پوشک کنند.

نوشتن دیدگاه