سبد خرید شما خالی می باشد.
فواید پوشک شورتی

پوشک یکی از وسایل ساده اما در عین حال اساسی برای نوزادان است که نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی و آرامش کودک و خانواده دارد. این محصول در سایزهای مختلف و توسط برندهای گوناگون تولید و روانه بازار می شود. پوشک های شورتی یکی از انواع مختلف پوشک هستند که طرفداران زیادی میان والدین دارند. ما در این مطلب به فواید و مزایای پوشک های شورتی خواهیم پرداخت.

تعریف پوشک شورتی

پوشک های شورتی گونه ای از پوشک هستند که به دلیل طراحی مشابه با شورت اینگونه نامگذاری شده اند. این نوع پوشک ها نسل جدیدی از لوازم بهداشتی کودک هستند که کار را برای والدین آسان تر کرده اند. به گونه ای که استفاده از آن به مهارت خاصی نیاز ندارد و پدرها نیز می تواند به راحتی پوشک نوزاد خود را تعویض کند.
پوشک های شورتی مزایا و معایبی دارند که قبل از خرید بهتر است با آن ها آشنا شد. بیایید ببینیم این نوع پوشک چه فوایدی دارد.

تعریف پوشک شورتی

مزایای پوشک های شورتی

  • جذب بالا
    پوشک های شورتی که از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند دارای قدرت جذب بالایی هستند و با آرامش خاطر می توان در زمان خواب، مهمانی و ... از این پوشک ها استفاده کرد، حجمی که پوشک های شورتی جذب می کنند ۵ برابر وزن پوشک است. توجه کنید که مدل های مرغوب و برند این قابلیت را دارند.
  • آزادی عمل
    این پوشک ها مناسب نوزادان بالای ۵ ماه می باشد که این دوره وقت چهار دست و پا و سپس راه رفتن نوزادن است در نتیجه باید محصولی را استفاده کرد که به کودکان آزادی عمل بدهد و بتوانند به راحتی حرکات و عمل های شادابی را از خود نشان دهند، پوشک های شورتی به صورتی طراحی شده اند که دارای کش ۳۶۰ درجه هستند و این امر سبب می شود با آناتومی بدن کودکان سازگار شود و به آن ها احساس استقلال دهد.
  • تعویض آسان
    همانطور که در بالا گفته شد تعویض این پوشک ها کار آسانی است و از آنجایی که برای آرامش و راحتی کودکان لازم است که در فاصله کم پوشک آن ها عوض شود این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع فرآیند تعویض این نوع پوشک ها نسبت به انواع دیگر آن ها آسان تر است.
  • آموزش به کودک
    کودکان را پس از مدتی باید از پوشک گرفت و در این میان فاصله زمانی لازم است تا به کودکان آموزش داده شود که شورت را به عنوان جایگزینی جدید بپذیرند، پوشک های شورتی تجربه پوشیدن شورت را به کودکان القا می کنند و این فرآیند را آسان و مطلوب خواهند کرد.
  • نرمی و ضد حساسیتی
    سطح داخلی این پوشک ها بسیار نرم و لطیف بوده که مناسب پوست کودکان است همچنین موادی در آن ها به کار رفته که برای کودکان حساسیتی به همراه ندارد.
نوشتن دیدگاه