سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک شورتی چیست

پوشک هایی که امروزه در بازار وجود دارند در دو نوع معمولی و شورتی دسته بندی می شوند. پوشک های معمولی همان مدل هایی هستند که از بدو تولد برای نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب توسط چسب هایی از کنار بسته می شوند. معمولا برای نوزادانی که تازه به دنیا می آیند از پوشک شورتی استفاده نمی کنند و کاربرد این پوشک برای نوزادانی است که به تازگی یاد گرفته اند چهار دست و پا راه بروند.

پوشک شورتی در قسمت وسط  نسبت به جلوی آن باریک تر است و شکل آن دقیقا مانند یک شورت است. این نوع از پوشک ها برای نوزادانی که حرکت زیادی دارند مناسب است. زمانی که کودک شروع به حرکت می کند و به اصطلاح چهار دست و پا راه می رود استفاده از پوشک شورتی برای او بهترین گزینه می باشد.
بخش باریک تر پوشک باعث می شود تا جلوی حرکت کودک گرفته نشود و پوشک متناسب با حرکت کودک حرکت کند. شورت های تربیتی و یا پوشک های شورتی برای از پوشک گرفتن کودک هم استفاده می شود.

مانی نی مفتخر است تا بهترین و مرغوب ترین انواع پوشک های شورتی را از بهترین برندهای موجود در داخل و خارج کشور و با قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهد.

پوشک شورتی آموزشی

این نوع از پوشک ها دارای چندین لایه از کتان و پارچه های نرم هستند. پوشک های شورتی برای کودکانی استفاده می شوند که قرار است به تدریج از پوشک گرفته شوند. با استفاده از پوشک های شورتی آموزشی می توان راحت تر به کودکان آموزش داد.
بعد از استفاده از پوشک های شورتی نوزادان، برای باز کردن و دور انداختن پوشک باید آن را از دو طرف پاره کرد.
پوشک های شورتی به راحتی به تن نوزاد پوشانده می شوند و دارای قابلیت ارتجاعی بالایی می باشند. به دلیل تحرک زیاد نوزاد در زمانی که این نوع پوشک را استفاده می کند، از لایه های محکم و با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است.

پوشک شورتی آموزشی

پوشک شورتی بزرگسالان

این نوع از پوشک برای بزرگسالانی استفاده می شود که بی اختیاری دارند و نمی توانند خود را کنترل کنند. این نوع از پوشک ها دارای قدرت جذب، نرمی و لطافت بالایی هستند. این پوشک ها به راحتی مانند شورت پوشیده می شوند و بر اساس مواد به کار رفته در آن ها می توانند با زمان بندی های متفاوتی استفاده شوند.
انواع پوشک های شورتی برای نوزادان و بزرگسالان را می توان از برند های متفاوت و مطرح به صورت اینترنتی  و از فروشگاه های معتبر سفارش داد.

نوشتن دیدگاه