سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشک برای بچه های حساس | بهترین پوشک بچه ضد حساسیت

هنگامی که کودکان زمان زیادی را در پوشک سپری می کنند دچار حساسیت های پوستی می شوند. این حاسیت های پوستی باعث واکنش های آلرژیک و بنوراث پوست کودکان می شوند. شما به عنوان مادر وظیفه دارید که مطمئن شوید پوشک بچه شما مناسب پوست آن است یا خیر و در نتیجه در جستجوی تهیه بهترین پوشک ضد حساسیت برای فرزند خود باشید. خوشبختانه باید به شما خبر دهم در طی سال های اخیر کارخانه های زیادی به فکر تولید پوشک ضد حساسیت افتاده اند و در همین راستا موفق عمل کرده اند و پوشک های های ضد حساسیت با مواد طبیعی یا محصولات گیاهی که برای طبیعیت هم مضر نیستند، تولید و روانه بازار کرده اند. اگر سوالاتی از قبیل این که آیا برای نوزاد تازه متولد شده باید از پوشک ضد حساسیت استفاده کرد یا نه؟ کیفیت پوشک ‌های ایرانی چگونه است؟ بهترین برند پوشک برای نوزاد من کدام است؟ نظر متخصصان یا مادران با تجربه در این زمینه چیست؟ ذهن شما را درگیر کرده است برای یافتن پاسخ این پرسش‌ ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تجربه ثابت کرده که اولین انتخاب مادران برای نوزادشان پوشک ‌های ضد حساسیت است؛ البته توصیه می شود برای کودکان بزرگتر نیز به دلیل احتمال آلرژی یا ادرار سوختگی از پوشک ضد حساسیت استفاده شود. به نظر شما بهترین پوشک بچه ضد حساسیت چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه مطلب ویژگی های یک پوشک بچه مخصوص پوست های حساس برای جلوگیری از انواع حساسیت را توضیح دهیم.شما می توانید بهترین انواع پوشک بهداشتی از جمله پوشک شورتی را با قیمت های فوق العاده مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

پوشک برای بچه های حساس

بهترین پوشک بچه ضد حساسیت

کارخانه های فعال در زمینه تولید پوشک بچه پس از تحقیق و آزمایش اقدام به تولید پوشک بدون کلر برای درمان حساسیت کودکان کردند. پوشک های بدون کلر به دو دلیل بر سایر پوشک های معمولی ترجیح دارند. اول این که دارای جذب بسیار بالا و دقیقا متناسب با اندازه کودک شما طراحی و تولید شده اند. مورد بعد درباره پوشک های بدون کلر این است که از حساسیت و التهاب پوستی در کودک شما جلوگیری می کنند. بر عکس پوشک های یکبار مصرف معمولی موجود در سطح بازار که غالبا از موادی مثل لاتکس، کلر، رنگ و رایحه تشکیل شده اند که همین مواد موجب بروز حساسسیت در کودکان می شود. مواد تشکیل دهنده پوشک های بدون کلر، ذرت و گندم است. وجود همین دو ماده طبیعی باعث افزایش چند برابری قدرت جذب در پوشک می شود. علاوه بر مزیت قبلی، ذرت و گندم به کار برده شده در ساخت این پوشک ها به نوعی یک خنثی کننده برای سایر مواد زیان آور مثل ادرار و مدفوع محسوب می شود. پوشک های ضد حساسیت نشانگر رطوبت دارند که نشان دهنده زمان عوض کردن پوشک بچه است به همین دلیل طرفدار زیادی دارد. اگر به دنبال یافتن و خرید بهترین پوشک ضد حساسیت ایرانی هستید در قسمت بعدی با ما همراه باشید تا برند های فعال در این زمینه را معرفی کنیم.

بهترین پوشک بچه ضد حساسیت

بهترین پوشک ایرانی ضد حساسیت

پوشک های ضد حساسیت را می توان به یک پتوی بسیار نرم تشبیه کرد که کودک در آن احساس راحتی زیادی می کند. در ادامه بهترین برند پوشک های ضد حساسیت ایرانی که از نظر مشتریان رده بندی شده است، توضیح می دهیم.

  1. برند مای بی بی: کارخانه پوشک مای بیبی در فرایند تولید پوشک های خود از عصاره بابونه استفاده می کند، که موجب کمتر شدن حساسیت در نوزادان می شود. از دیگر مزیت های برند مای بیبی می توان به ظرافت، نازکی و قابلیت کشسانی مناسب در پوشک اشاره کرد.
  2. برند مولفیکس : پوشک های برند مولفیکس پشتی نرم به همراه لایه عبور دهنده هوا دارند که موجب محافظت از پوست می شود. نوار ‌های پهلو این پوشک با خاصیت کشسانی که حرکات آزادانه کودک را ممکن می سازد. این پوشک ها دارای ساختاری آناتومیک و انعطاف پذیر هستندکه به خوبی روی پوست کودک می نشیند. همه این موارد باعث شده اند تا پوشک برند مولفیکس جزء یکی از بهترین پوشک های ضد حساسیت ایرانی به شمار آید.

در آخر اگر شما تمایل به خرید پوشک ضد حساسیت ایرانی دارید، می توانید هر برندی را به راحتی در فروشگاه مانی نی پیدا کنید. جهت اطلاع از قیمت و موجودی محصولات مختلف به وب سایت رسمی مانی نی با نشان اعتماد الکترونیک مراجعه کنید و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را ثبت کنید، سپس سالم درب منزل تان تحویل بگیرید. جهت هر گونه سوال یا مشاوره، کارشناسان مانی نی در شبکه های اجتماعی و خط تلفن آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند. پس با خیال راحت پوشک ضد حساسیت برای کودک خود را از مانی نی بخرید.

نوشتن دیدگاه