سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

رنگ موی زیتونی خیلی روشن یکی از رنگ‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها است که خانم ها در سنین مختلف از آن استقبال می‌کنند. استفاده از دکلره برای رنگ کردن موها دارای معایب زیادی است به همین دلیل در برخی از موارد، خانم‌ها ترجیح می‌دهند رنگ موی زیتونی خیلی روشن را بدون دکلره روی موهای خود قرار بدهند که به دلیل عدم آگاهی در مورد نحوه استفاده، رنگ موی زیبایی حاصل نمی‌شود و رنگی تقریباً مشابه با رنگ قهوه ای به دست می آورند. در این مقاله قصد داریم به نحوه به دست آوردن رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره بپردازیم و پنج ترکیب برای این کار را به شما معرفی کنیم به همین دلیل اگر به دنبال رنگ کردن موهای خود هستید در این مقاله با ما همراه باشید. سایت مانی نی مارکت منبع قابل اعتمادی است برای سوالات شما عزیزان در مورد رنگ مو و نحوه ساخت آن.

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

در این مقاله سعی داریم روش های ساخت رنگ موی زیتونی روشن بدون دکلره را به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم.

فرمول های ساخت رنگ موی زیتونی روشن بدون دکلره

۱. اولین ترکیبی که برای به دست آوردن رنگ موی زیتونی خیلی روشن می توانید از آن استفاده کنید این است که در ابتدا رنگ موی سه صفر را با اکسیدان مخلوط نمایید و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید.‌ بعد از گذشت زمانی در حدود ۳۰ دقیقه می توانید رنگ را به خوبی شستشو دهید و مشاهده می کنید که موهای شما رنگ مشکی خود را از دست داده‌اند و روشن تر شده اند. در این مرحله ممکن است موها کمی به رنگ نارنجی در بیایند، اما به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا این مشکل قابل حل است. بعد از گذاشتن رنگ موی سه صفر، باید در حدود دو روز صبر کنید. در نهایت باید رنگ موی زیتونی شماره ۵، ۹۰و ۰۱ و ۱۰ را با یک سانتیمتر واریاسیون زیتونی، یک سانتیمتر واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره ۲ مخلوط کرده و ترکیب را برای مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

۲. در ترکیب دوم می‌توانید از رنگ E20 روی موهای خود استفاده کنید تا مو را به رنگ روشن‌تری در بیاورید. برای انجام این کار باید رنگ E20 را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط نموده و ترکیب را روی سر خود قرار دهید. در ادامه باید به مدت دو روز صبر کنید تا موهای شما آسیب نبینند. بعد از انجام این کار ترکیبی که در بالا به آن اشاره شد را درست کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید و در حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه صبر کنید. در این مرحله می توانید کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار داده و برای رنگ گیری بهتر موهای سر، از باد ملایم سشوار استفاده کنید. در نهایت موهای سر خود را شستشو دهید و از زیبایی رنگ آن لذت ببرید.

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره 

۳. در روش سوم برای بدست آوردن موی زیتونی خیلی روشن نیازی به رنگ کردن موها و رساندن آنها به رنگ پایه وجود ندارد و می توانید رنگ موی زیتونی را روی موهای طبیعی خودتان اجرا کنید. برای انجام این کار باید رنگ زیتونی شماره ۶ و رنگ زیتونی شماره ۵ را به یک اندازه با یکدیگر مخلوط کنید. دو سانتیمتر واریاسیون آبی و دو سانتیمتر واریاسیون سبز را به مخلوط اضافه کنید و در نهایت اکسیدان شماره ۲ را به ترکیب بیافزایید. ترکیب را در حدود ۴۵ دقیقه الی یک ساعت روی سر خود قرار دهید و سپس آن را با استفاده از آب و بدون شامپو بشویید.

۴. برای بدست آوردن ترکیب چهارم باید رنگ موها در حدود قهوه‌ای باشد. در این مرحله باید رنگ زیتونی پایه ۸ را با دو سانت واریاسیون سبز و نقره ای، یک سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۲ مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت حدود ۴۵ دقیقه آن را شستشو دهید. مسئله‌ای که در مورد این رنگ ها از اهمیت برخوردار است این است که به هیچ عنوان نباید رنگ موها مشکی باشد و حتماً باید رنگ مو طلایی و یا قهوه ای باشد.

۵. در نهایت برای به دست آوردن رنگ زیتونی صدفی روی موها می توانید از رنگ زیتونی پایه ۸، رنگ هایلایت صدفی و بژ پایه ۷، واریاسیون نقره ای و دودی دو سانت و اکسیدان شماره ۹ استفاده کنید. ترکیب را روی موهای رنگ شده خود قرار دهید و بعد از حدود ۴۵ دقیقه آن را شستشو دهید. در این مورد دقت به این نکته الزامی است که حداقل تا دو روز از زدن شامپو روی سر خود اجتناب کنید و رنگ مو را تنها با استفاده از آب شستشو دهید.

ما در سایت مانی نی، تلاش کرده ایم که هر آنچه در مورد رنگ موها و سایر لوازم آرایشی، لازم به دانستن است، برای شما عزیزان تهیه و فراهم کنیم. در سایت مانی نی مارکت برترین برندهای رنگ مو را با قیمتی بسیار عالی می توانید تهیه کنید، همچنین از مشاوره رایگان مشاوران این سایت فروشگاهی نیز می توانید استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه