سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره

رنگ موی عسلی یکی از رنگ موهایی است که هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های گندمی مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خاصی به چهره افراد می دهد. در برخی از موارد برای رنگ کردن مو به رنگ عسلی نیاز به استفاده از دکلره است که برای مو مشکلات زیادی به همراه دارد و باعث از بین رفتن ساختار اصلی مو می شود. اگر شما هم به دنبال رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا راهکارهایی برای رنگ کردن مو به رنگ عسلی به شما ارائه شود.

رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره

آموزش رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره زیبا + 10 مدل متفاوت

امروز برای رنگ کردن موی عروس بدون دکلره روش های مختلف وجود دارد که هر یک از آنها می‌توانند با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار بگیرند. اگر بخواهیم به مدل های متفاوت برای رنگ کردن موی عسلی عروس بدون دکلره بپردازیم می توان به ۱۰ مدل زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از رنگ عسلی تیره: یکی از مهمترین و بهترین روش هایی که برای رنگ کردن موی عروس می تواند مورد استفاده قرار بگیرد استفاده از رنگ عسلی تیره است.‌ به صورت کلی استفاده از رنگ‌های تیره به هیچ عنوان نیاز به استفاده از دکلره ندارد و به علاوه رنگ تیره می تواند چهره عروس را جوان تر و بشاش تر نشان بدهد.
    یک دوم بلوند روشن شماره ۸
    یک دوم بلوند طلایی شماره ۷.۳
    ۵۰ سی سی اکسیدان ۳ درصد
  2. استفاده از رنگ دودی عسلی: این رنگ به دلیل دارا بودن ساختار زیبا و جذاب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. اگر به دنبال دسترسی به رنگ بلوند بدون تناژ مسی هستید استفاده از رنگ دودی عسلی به شما پیشنهاد می شود.
    w6 بلوند شکلاتی به مقدار ۲۰ میل
    h7 عسلی روشن به میزان ۷۰ میل
    c7 دودی روشن به میزان ۳۰ میل
    واریاسیون نقره ای به میزان ۱۰ سانت
    واریاسیون طلایی به مقدار ۵ سانت
    اکسیدان با شماره ۹ درصد به میزان ۱۳۰ میل
  3. استفاده از هایلایت عسلی: در برخی از موارد برای زیباتر نشان داده شدن موهای سر عروس می توان از هایلایت های عسلی بین موهای اصلی استفاده کرد. استفاده از این روش زیبایی موها را چندین برابر می کند و به علاوه چهره اصلی عروس را تغییر نمی دهد.
    یک دوم بلوند روشن شماره ۸
    یک دوم بلوند طلایی شماره ۷.۳
    ۵۰ سی سی اکسیدان ۳ درصد
  4. استفاده از رنگ E20: یکی دیگر از روش هایی که می توان برای رنگ کردن موی عروس به رنگ عسلی و بدون دکلره مورد استفاده قرار داد این است که از رنگ e20 استفاده شود. این رنگ می‌تواند موها را به پایه هشت برساند. برای استفاده از این رنگ باید در ابتدا مقداری از رنگ ‌را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط کرده و روی موها بمالید و این کار را به مدت سه روز و به صورت یک رو در میان تکرار کنید. موها کم کم رنگ باز می‌کنند و به پایه ۸ می رسند.
  5. استفاده از رنگ عسلی مسی: در برخی از موارد برای رنگ کردن موی عروس می توان از رنگ عسلی مسی برای . برای انجام این کار می‌توانید ترکیب مورد نظر را 40 یا 45 دقیقه بر روی مو های عروس قرار دهید تا رنگ مورد نظر حاصل شود.
    پایه مو 6
    رنگ موی عسلی 7
    رنگ موی مسی 7
    رنگ موی طبیعی 7
    رنگ موی هایلایت پایه 9
    رنگ موی بژ 9
    رنگ مو طبیعی 9
  6. استفاده از رنگ عسلی نسکافه ای: یکی دیگر از ترکیب های عالی و جذاب مخلوط کردن رنگ عسلی و رنگ نسکافه ای با یکدیگر است. در این روش گرمای رنگ عسلی و سرمای رنگ نسکافه ای به صورت کامل یکدیگر را خنثی می کنند و زیبایی خاصی به موهای شما می بخشند.
    رنگ مو عسلی روشن
    رنگ مو شیرنسکافه‌ای
    واریاسیون دودی و بنفش
    پایه ۹ دکلره
  7. استفاده از رنگ موی عسلی روشن: برای رنگ کردن موی عروس خانم ها استفاده از رنگ عسلی روشن زیبایی و جلوه خاصی به صورت آنها می دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد این رنگ مو وجود دارد این است که افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند می توانند به راحتی از رنگ موی عسلی روشن روی موهای خود استفاده کنند و زیبایی و جلوه خاصی به صورت خود بدهند.
    بلوند روشن شماره ۸ به مقدار یک دوم
    بلوند طلایی روشن شماره ۹.۳ به مقدار یک دوم
    اکسیدان ۳ درصد ۵۰ سی سی
    پایه ۷ یا ۸ دکلره
  8. استفاده از رنگ عسلی بدون دکلره: یکی دیگر از مدل های رنگ مو استفاده از رنگ عسلی بدون دکلره برای رنگ کردن مو هاست. اگر به دنبال آسیب کمتر برای موهای خود هستید بهتر است از این ترکیب استفاده کنید و سلامت مو و پوست سر خود را حفظ کنید.
    رنگ شماره ۱۲.۰ یک تیوپ کامل + اکسیدان ۹%
    رنگ شماره ۱۲.۸۱ یک تیوپ کامل + اکسیدان ۹%
    رنگ شماره ۱۲.۸۹ یک تیوپ کامل + اکسیدان ۹%
    رنگ شماره ۱۲.۱۶ یک تیوپ کامل + اکسیدان ۹%
  9. استفاده از رنگ قهوه ای عسلی: یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توان به رنگ موی عسلی بدون دکلره دسترسی پیدا کرد استفاده از رنگ قهوه ای عسلی است. این رنگ دارای تناژ نسبتا تیره است اما زیبایی زیادی دارد.
  10. استفاده از رنگ موی عسلی شکلاتی: برای استفاده از این روش رنگ موی عسلی و رنگ موی شکلاتی به نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط می شوند و روی موها قرار داده می شوند.
    عسلی شماره ۷ به اندازه ۷۰ میل
    رنگ موی شکلاتی روشن ۲۰ میل
    دودی شماره ۷ به اندازه ۳۰ میل
    واریاسیون طلایی پنج سانت
    واریاسیون نقره ای ده سانت
    اکسیدان شماره ۲ به اندازه ۱۳۰ میل

رنگ موی عسلی برای عروس بدون دکلره

رنگ موی عسلی عروس؛ با 3 صفر پایه مو روشن کنید

در برخی از موارد عروس خانم ها به دنبال رنگ موی عسلی روشن هستند اما دوست ندارند روی موهای خود از دکلره استفاده کنند به همین دلیل استفاده از رنگ سه صفر به آنها پیشنهاد می شود.
برای استفاده از این رنگ در ابتدا باید رنگ سه صفر با اکسیدان ۲ درصد مخلوط شود و روی موها قرار داده شود، سپس با استفاده از آب و نرم کننده شستشو داده می شود. در این مرحله ممکن است تناژ موها قدری به سمت نارنجی برود که چندان مهم نیست و نباید در این باره نگران بود. بعد از رنگ کردن موها باید دو روز صبر کنید و سپس مجددا رنگ سه صفر را روی موها قرار دهید تا موها به رنگ پایه برسد. در نهایت می توانید رنگ عسلی روشن را روی موها قرار بدهید و از زیبایی آن لذت ببرید.
مانی نی عرضه کنده انواع و اقسام رنگ مو در سطح کشور است. برای مشاهده لیست قیمت و مشخصات رنگ موی مورد نظرتان با مانی نی همراه باشید.

نوشتن دیدگاه