سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره
رنگ زیتونی از جمله پرطرفدارترین رنگ موهایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و استایلی شیک را به شما می بخشد. این رنگ مو با اکثر رنگ پوست ها همخوانی دارد و جذابیت چهره شما را زیاد می کند. در صورتی که موهای تیره ای دارید برای ایجاد رنگ زیتونی به دکلره نیاز خواهید داشت، ولی دکلره، موها را به کلی می سوزاند و به ساختار و بافت مو آسیب وارد می کند. به همین خاطر در این متن قصد داریم روش ایجاد رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره را به شما آموزش دهیم. از شما دعوت می کنیم ما را تا پایان این متن همراهی نمایید. در سایت مانی نی، جواب کلیه سوالات خود را در مورد رنگ موها به دست آورید.
 
چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

 رنگ موی زیتونی برای هر سن و سالی مناسب است. این رنگ مو همیشه ترند بوده ولی در تهیه فرمولاسیون آن باید دقت کرد، چرا که امکان قرمز شدن یا زرد شدن موها پس از رنگ کردن وجود دارد. در صورتی که موهای تیره ای دارید برای رنگ کردن آن به دکلره نیاز است، ولی دکلره موجب وز و خشکی موهای می شود و حتی در مواردی منجر به ریزش مو خواهد شد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم که با توجه به فرمولاسیون و ترکیب زیر بدون استفاده از دکلره موهایتان را زیتونی کنید. 
رنگ موی زیتونی روشن روی رنگ تیره، سخت ایجاد می شود. به همین خاطر در ابتدا باید موهایتان را روشن کنید. برای این کار موهای خود را با رنگ موی E20  یا 000  روشن نمایید. سپس رنگ موی زیتونی یا رنگ موی M با شماره (۵ , ۹۰٫۰۱ , ۱۰) را با یک بند انگشت واریاسیون نقره ای، یک بند انگشت واریاسیون سبز را به همراه اکسیدان شماره 2 مخلوط کنید. دقت داشته که اکسیدان دو برابر رنگ مو باشد.
سپس موهایتان را با گیره تقسیم بندی کنید. هر چه موهایتان را به دسته های کوچکتری تقسیم نمایید، رنگ کردن آن راحت تر می شود. سپس کلاه رنگ را روی موهایتان بگذارید. سعی کنید تمام موهایتان را به وسیله کلاه بپوشانید. پس از 30 تا 45 دقیقه، موهای خود را بشویید. 
 
چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

نکات مهم در ایجاد رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره که باید رعایت شود :

علاوه بر موارد فوق برای ایجاد رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید:
1- میزان رنگ مورد نیاز به حجم و قد موهایتان بستگی دارد.
2- اگر موهایتان حاوی رنگدانه های قرمز است، یک بند انگشت بیشتر از واریاسیون رنگ سبز استفاده کنید.
3- ریشه های مو زودتر از ساقه رنگ می گیرند. به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم برای ایجاد رنگ یکدست روی موها ابتدا ساقه مو را به مخلوط رنگ مو آغشته کنید و سپس ریشه های موهایتان را رنگ نمایید.
4- این نکته را به خاطر داشته باشید که برای ایجاد رنگ موی دلخواهتان علاوه بر فرمولاسیون باید در رنگ کردن مهارت داشته باشید. در صورتی که موهایتان را به درستی رنگ نکنید، نتیجه مطلوبی نخواهید داشت. به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر در این کار مهارت کافی ندارید، از شخص ماهری برای این کار کمک بگیرید.
5- زمان ماندن رنگ مو اهمیت بالایی دارد.  اگر رنگ مو را برای مدت زمان کمی روی موهایتان نگه دارید، موهایتان به خوبی رنگ نمی گیرد. همچنین اگر مدت زمان زیادی موهایتان را رنگ بگذارید، موهایتان دچار آسیب می شود. البته برای تعیین زمان دقیق باید به جنس موهایتان نیز دقت کنید. موهای زخیم که رنگ دانه های قوی دارند به سختی رنگ می گیرند. در این حالت رنگ مو را 10 تا 15 دقیقه بیشتر روی موهایتان قرار دهید.
6- حداقل پس از 24 ساعت موهای خود را با شامپو نشویید و تنها موهایتان را آبکشی کنید. همچنین قبل از رنگ کردن، حمام نروید. بهتر است موها را با چربی طبیعی اش رنگ کنید که بهتر رنگ بگیرد. پس از این که موهایتان را رنگ کردید، از انواع ماسک های تقویتی و شامپوهای نرم کننده برای تقویت موهایتان استفاده کنید.
کلام آخر
برای روشن کردن موهای تیره و ایجاد رنگ زیتونی روی موی مشکی به دکلره نیاز است، ولی با توجه به این که دکلره به موها آسیب می زند و بافت آن را از بین می برد به شما توصیه می کنیم که طبق فرمول فوق موهایتان را رنگ کنید.
یکی از معتبرترین سایت هایی که می توانید با خیال راحت از اصل بودن برند رنگ موها و سایر لوازم آرایشی از آن خرید کنید سایت مانی نی مارکت است. در این سایت شما کلیه لوازم بهداشتی- آرایشی را می توانید با بهترین قیمت خریداری فرمایید.
 
 
نوشتن دیدگاه