سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ دودی زیتونی با دکلره

رنگ کردن مو، یکی از دغدغه های مهم خانم ها است که در حین انجام آن وسواس زیادی به خرج می دهند و دلشان می خواهد بهترین رنگ را روی مو های خود پیاده کنند. ما نیز رنگ موی زیتونی را به شما پیشنهاد می کنیم که یک رنگ لاچکری و فوق العاده است و جزء ترند های جدید به شمار می آید. فرمول رنگ دودی زیتونی بدین ترتیب است که ابتدا باید مو های خود را با دکلره به پایه 8 برسانیم. بعد نیز باید نصف یک تیوپ رنگ دودی پایه 7 و دو سانت واریاسیون دودی، نقره ای را با یک سانت واریاسیون بنفش مخلوط کنیم و به اندازه دو برابر رنگ مو، به آن اکسیدان 6 درصد اضافه کنیم.

  • تذکر: دکلره 8 بسیار قوی است و اگر پروسه دکلره کردن به صورت اصولی انجام نشود، امکان دارد که مو های فرد به صورت جدی آسیب ببنند و لطافت و زیبایی خود را از دست بدهد. از این رو، توصیه ما این است که اگر اولین باری است که قصد استفاده از این ترکیب را دارید و مهارت کافی در زمینه دکلره کردن مو ندارید، حتماً زیر نظر یک آرایشگر حرفه ای و ماهر این کار را انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید و بتوانید به نتیجه دلخواه تان برسید.

فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

رنگ دودی زیتونی با دکلره هم مجلسی و شیک است هم، جدید و جذاب. البته، همان طور که خودتان نیز می دانید کیفیت و جلوه یک رنگ مو، به مؤلفه های متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها، نحوه استفاده از رنگ مو است. از این رو ما قصد داریم در این قسمت، به طور اختصاصی در مورد فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره صحبت کنیم و مراحل این پروسه را برای شما توضیح بدهیم. از آن جایی که دکلره کردن ممکن است موهای شما را ضعیف و خشک و شکننده کند باید مراقب باشید تا از مواد درجه یک استفاده کنید و همچنین مدت زمانی که دکلره را بر روی موهای خود می گذارید بسیار اهمیت دارد که باعث سوختگی ریشه و ساقه موهای شما نشود. در ضمن باید بسیار مراقب باشید تا بعد از دکلره کردن از موهایتان مراقبت های ویژه تری به نسبت قبل از دکلره انجام دهید. شما با 3 مدل ترکیب می توانید به ترکیب دلخواه خود برسید:

  1. روش اول برای رسیدن به رنگ مو دودی زیتونی به شرح زیر است: ابتدا رنگ مو M7 سپس رنگ مو C8 را با اکسیدان شماره یک به نسبت 2 برابر میزان رنگ ها ترکیب می کنیم. مو را به دکلره پایه 9 رسانده و رنگ را به مدت 30 دقیقه ای بر روی مو قرار می دهیم. 
  2. روش دوم برای رسیدن به رنگ مو دودی زیتونی به شرح زیر است: ابتدا نصف تیوپ رنگ شماره ۸.۱۱ را با نصف تیوپ رنگ شماره ۷.۲ با اکسیدان 6 درصد به نسبت 2 به 1 ترکیب کرده و مو را به پایه 8 دکلره می رسانیم و رنگ را به مدت 25 دقیقه بر روی مو قرار می دهیم. 
  3. روش سوم برای رسیدن به رنگ مو دودی زیتونی به شرح زیر است: ابتدا 60 میل از رنگ مو دودی شماره 6 را با 50 میل از رنگ مو زیتونی شماره 6 با 30 میل رنگ مو خاکستری با 10 سانت از واریاسیثون نقره ای و 5 میل واریاسیون دودی ترکیب کرده و بر روی موها به مدت 40 دقیقه قرار می دهیم. 

فرمول ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره

پیشنهاد می کنیم که برای خرید رنگ موی دودی زیتونی و رنگ دکلره به فروشگاه مانی نی مارکت مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه هایی است که در حوزه فروش و عرضه رنگ مو فعالیت می کند و ما به شما اطمینان می دهیم که اگر برای خرید رنگ مو، به آن مراجعه کنید می توانید بهترین رنگ مو را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. البته، از آن جایی که در حال حاضر برند های متعددی در حوزه تولید و ساخت رنگ مو مشغول هستند و این محصول در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود، توصیه ما به خانم ها این است که قبل از این که برای خرید اقدام کنند با کارشناسان فروش سایت مانی نی مارکت مشورت کنند و از آن ها راهنمایی بگیرند، چرا که در حقیقت تنوع زیاد رنگ هایی که در این فروشگاه عرضه می شود، در اکثر اوقات باعث سردرگمی مصرف کننده می شود و اجازه نمی دهد که او انتخاب درستی داشته باشد. این در حالی است که اگر مشتریان از تجربه و مهارت کارشناسان فروش سایت مانی نی مارکت استفاده کنند، نه تنها می توانند انتخاب بهتری داشته باشند بلکه سریع تر نیز به هدف خود می رسند و این امکان را دارند که به صورت قابل ملاحظه ای، در زمان و پول خود صرفه جویی کنند.

نوشتن دیدگاه