سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو دودی نقره‌‌ای بدون دکلره

رنگ مو دودی نقره‌‌ای بدون دکلره، رنگی طبیعی و زیباست که برای اکثر بانوان مناسب به نظر می‌رسد. عمده تفاوت این رنگ مو در فورمول‌های آن است. توصیه ما این است که برای رسیدن به بهترین رنگ مو دودی نقره‌‌ای مناسب خودتان، این مقاله از ما نی نی مارکت را تا انتها دنبال کنید.

فرمول رنگ مو دودی نقره‌‌ای بدون دکلره


فرمول رنگ مو دودی نقره‌‌ای بدون دکلره


طبق تحقیقات و تجربیات به دست آمده، از آنجایی که رنگ دودی نقره ای بسیار روشن است، برای به دست آوردن این رنگ مو، نیاز به دکلره کردن مو هست و روی رنگ طبیعی یا حتی رنگ موی قهوه ای روشن نیز نمی توان به این رنگ رسید.
در رنگ دودی طیف های رنگی بسیار متنوعی وجود دارد که در ادامه این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

silver smoky hair color11


انواع تناژ رنگ موی دودی


فورمول رنگ مو دودی پایه یک: در ترکیب این رنگ، تناژ آبی و مشکی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. در این ترکیب تناژ آبی نقش اصلی را بازی می‌کند. از این رو اگر به دنبال رنگ موی دودی خالص هستید، بهتر است به سراغ دیگر فورمول‌های این مقاله بروید. این تناژ باعث می‌شود رنگ موی شما در معرض آفتاب که قرار می‌گیرد؛ موها به سوی سرمه‌‌ای تیره گرایش پیدا کنند. این رنگ مو مناسب افرادی است که به دنبال نوعی سرمه‌‌ای خاص هستند.
برای داشتن این رنگ مو بهتر است موهای شما رنگ نشده یا قهوه‌‌ای پایه ۳ تا ۷ باشد. در ترکیب این رنگ مو از نصف تیوب رنگ موی مشکی پر کلاغی یا مشکی طبیعی را با نصف تیوب رنگ موی آبی استفاده شده است. واریاسیون آبی به اندازه سه بند انگشت و اکسیدان شماره یک از دیگر اعضای این رنگ مو هستند.
فورمول رنگ مو دودی تیره: این رنگ یکی از طبیعی‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید در هر زمان روی موها استفاده کنید. از این رو این رنگ بدون دکلره نیز روی موهای شما به زیبایی می‌درخشد. اگر به دنبال موهای قهوه‌‌ای بسیار تیره و طبیعی هستید، این رنگ مو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. از سوی دیگر رنگ موی دودی تیره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشاندن موهای سفید است.
رنگ دودی سه تا پنج، اکسیدان شش درصد و دو سانتی متر واریاسیون بنفش تنها موادی هستند که برای رسیدن به این رنگ مو نیاز دارید.
رنگ مو مشکی دودی: این رنگ مو یکی از ترکیب‌های بسیار تیره دودی است. اگر به دنبال موهای نزدیک به مشکی هستید، این رنگ مو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. با این حال در صورتی که موهای شما نارنجی یا کمی هویجی شده است نیز می‌توانید از این رنگ مو استفاده کنید. موهای رنگ نشده یا رنگ قهوه‌‌ای پایه ۴ تا ۷ بهترین موها برای این رنگ مو هستند. سه چهارم رنگ طبیعی پایه ۵، یک چهارم تیوب رنگ دودی پایه ۵، دو سانتی متر واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۱ از جمله مهم‌ترین ترکیب‌هایی هستند که در این فورمول یافت می‌شوند.
رنگ مو دودی ترکیبی: اگر به دنبال رنگ مو دودی ترکیبی پایه ۶ هستید؛ باید بدانید این رنگ مو همان دودی بلوند تیره است. این رنگ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال حذف تناژ نارنجی و زردی موهای پایه ۷ هستند. برای رسیدن به این ترکیب نیز کافی است رنگ موی دودی را با رنگ موی خاکستری مرواریدی ترکیب کنید.
یکی دیگر از رنگ موهای ترکیبی که می‌تواند برای شما زیبایی و تنوع به همراه داشته باشد، رنگ موی دودی خاکستری پایه ۶ است. این رنگ مو یک رنگ موی تیره با هایلایت زیباست که چهره شما را متمایز می‌کند.
رنگ موی دودی متوسط: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال رنگ موی دودی بدون دکلره هستند. افرادی که موهای قهوه‌‌ای دارند، بهترین گزینه برای این رنگ مو هستند. از سوی دیگر اگر به دنبال حذف رنگ‌های مزاحم قرمز، نارنجی، مسی و زردی در موهای قهوه‌‌ای هستید، این رنگ مو یکی از بهترین انتخاب هاست.
یکی از ساده‌ترین راه‌های ترکیب رنگ دودی، ترکیب آن‌ها روی موهای قهوه‌‌ای است. چرا که به سادگی می‌توانید به رنگ‌های زیبایی همچون کاکائویی، گردویی، فندقی یا حتی طبیعی برسید. برای داشتن این رنگ مو کافی است رنگ موی کاکائویی یا گردویی پایه ۷ را با رنگ دودی خاکستری پایه ۷ به صورت نصف نصف ترکیب کنید. واریاسیون بنفش و نقره‌‌ای آبی هر کدام به اندازه دو سانتی متر و واریاسیون ۹ درصد از دیگر اجزای این ترکیب هستند.
رنگ موی دودی نقره‌‌ای جدید: رنگ موی دودی پایه ۷ یکی از رنگ‌هایی است که می‌توانید به صورت هایلایت یا آمبره روی موها قرار دهید. زمینه این رنگ بهتر است زیتونی، دارچینی یا شاه بلوطی باشد. در واقع روی این رنگ هاست که این رنگ مو می‌تواند خودنمایی کند. چرا که کنتراست و تضاد جالبی ایجاد می‌شود. اما به یاد داشته باشید که برای داشتن این رنگ مو باید دکلره خوبی کرده باشید.
رنگ مو دودی نقره‌‌ای یکی از آن رنگ موهایی است که موهای جذاب و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این رنگ مو پایه موهای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال این رنگ مو با حذف رنگ‌های مزاحم نارنجی، هویجی یا مسی پایه موهای شما را نیز مناسب‌تر می‌کند.
سایت مانی نی یکی از معتبرترین سایت های موجود در زمینه ارائه و فروش انوع برند معتبر رنگ مو با مناسب ترین قیمت در حال فعالیت است. در این سایت می توانید اطلاعات لازم در مورد رنگ موی مورد نظر خود را مطالعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگساژ نقره ای دودی

نوشتن دیدگاه