سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی آبی کهکشانی

امروزه رنگ های فانتزی و جدید در میان خانم ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. در واقع ترکیب های قدیمی کمتر می تواند پاسخگوی طبع تنوع پسند جوانان و نوجوانان امروزی باشد. رنگ هایی مانند آبی کهکشانی در کنار طیف های دیگر از پرطرفدارترین و محبوب ترین ترکیب هایی هستند که امروزه مورد توجه قرار گرفته اند. در بین رنگ‌موها،آبی به دلیل دارا بودن طیف وسیع خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل از تنالیته های متفاوت آن استفاده می شود.

کهکشان نمادی از جهان پر رمز و راز است و طیف هایی که در آن وجود دارند می توانند برای استفاده در هر زمینه ای مورد استفاده قرار گیرند. آبی‌کهکشانی یکی از تنالیته های رنگ‌های فانتزی به شمار می رود. خانم هایی که علاقمند هستند با یک رنگ جدید و رویایی مو‌های خود را زیبا کنند می توانند از این طیف استفاده می کند. معمولا برای اجرای این تنالیته باید به آرایشگر و یا متخصص در این زمینه مراجعه کرد اما با اندکی دقت و تجربه نیز می توان این رنگ بسیار زیبا را به تنهایی و یا به همراه تناژهای دیگر بر روی مو اجرا کرد.

5 نمونه از بهترین فرمول ساخت رنگ موی آبی کهکشانی

5 نمونه از بهترین فرمول ساخت رنگ موی آبی کهکشانی

از طیف های آبی‌کهکشانی می توان به عنوان هایلایت های زیبا، فیس فریم،آمبره، سامبره، مش کلاهی و ... استفاده کرد. با این ترکیب ها گیسوان شما می تواند نمادی از کهکشان باشد و با دیدن آن ها به یاد ستارگان و کهکشان بیفتید. استفاده از رنگ های مروبط به طبیعت همواره جذابیت بالایی را به همراه دارد. زیبایی این طیف بر روی رنگ مشکی و یا سورمه ای می تواند جذابیت آن را چند برابر کند. در ادامه چند ترکیب معروف از این رنگ رویایی را مطرح می کنیم.

  • ترکیب آبی‌کهکشانی

اگر به دنبال این هستید که یک تنالیته آبی را بر گیسوان خود اجرا کنید می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید. این طیف بر روی موهای مشکی در کنار صورتی و بنفش می تواند زیبایی خیره کننده ای را ایجاد کند:

یک سوم تیوپ آبی

سه سانت زیتونی پایه

دو سانت واریاسیون آبی

سه برابر مواد موجود، اکسیدان 9 درصد

  • ترکیب بنفش کهکشانی با طیف آبی‌کهکشانی

برای داشتن یک موی خیره کننده می توانید از ترکیب بنفش به همراه سایر طیف های نزدیک استفاده کنید. بنفش آمیتیست، بنفش روشن و بنفش استاندارد می تواند به عنوان بیس این ترکیب مورد استفاده قرار گیرد. این ترکیب را بیشتر با استفاده از تکنیک مش کلاهی اجرا می کنند.

یک سوم تیوپ بنفش

3 سانت زیتونی شماره 7

یک سانت واریاسیون بنفش

یک سانت واریاسیون آبی

اکسیدان 9 درصد به میزان لازم

  • ترکیب کهکشانی‌ سرد

افرادی که دارای تناژ پوستی سرد هستند می توانند با خیال راحت از این ترکیب استفاده کنند. طیف های سبز، بنفش، آبی و قرمز در ترکیب با یکدیگر می توانند یک ترکیب جذاب را ایجاد کنند. با این ترکیب بی نظیر می توانید نمادی از جهان هستی را بر گیسوان خود داشته باشید.

رنگ موی آبی کهکشانیترکیب رنگ پری دریایی آبی

این تناژ زیبا را احتمالا در انیمیشن های پری دریایی مشاهده کرده اید. در این ترکیب از طیف های سورمه ای، سبز و بنفش استفاده می شود. بهتر است از این ترکیب به عنوان لایت استفاده کنید. سورمه ای تیره در کنار سبز و بنفش می تواند موهای شما را رویایی کند. میزان استفاده از هر کدام و نحوه ترکیب کردن رنگ‌ها با یکدیگر باید توسط آرایشگر حرفه ای انجام شود. قبل از اجرای این ترکیب جذاب ابتدا باید موهای خود را به پایه ای بالاتر از 9 برسانید.

  • ترکیب کهکشانی آبی‌ صورتی

طیف های blue و pink در کنار یکدیگر می توانند جذابیت گیسوان شما را چند برابر کنند. شما می توانید در کنار صورتی کم رنگ و یا پر رنگ از تناژهای متفاوت blue استفاده کنید. استفاده از مقداری سفید برای بیشتر نشان دادن طیف صورتی می تواند زیبایی خیره کننده و متفاوتی را به موهای شما بدهد. الوان کهکشانی لاجوردی و صورتی بر روی موی سیاه یک تصویر زیبا از غروب و یا کهکشان زیبا است.

‌آبی کهکشانی را می توان با تناژهای بسیاری ترکیب کرد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بهتر است قبل از انتخاب تناژ مورد نظر ابتدا به مواردی مانند رنگ چشم،سردی و گرمی پوست خود دقت کنید و با مشورت یک آرایشگر ماهر بهترین تکنیک را مناسب با چهره خود اجرا کنید.

نوشتن دیدگاه