سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه مو را رنگ آبی کنیم

یکی از رنگ های موی جذاب برای خانم ها، رنگ موی آبی است. این روزها بسیاری از خانم ها به ویژه خانم های جوان علاقه زیادی به رنگ کردن موهای خودشان با موهای خاص دارند. به همین خاطر، رنگ های خاصی مانند رنگ موی آبی، رنگ موی صورتی و ... محبوبیت بسیار زیادی بین بانوان پیدا کرده اند. اگر شما هم به ترکیب رنگ مو آبی علاقه زیادی دارید، می توانید با کمک فرمول های مختلفی این رنگ مو را روی موهای خودتان اجرا کنید. البته اگر تخصص کافی برای رنگ کردن موهای خودتان را ندارید، توصیه می کنیم که از آرایشگرهای باتجربه و متخصص در این حوزه کمک بگیرید که می توانند بهترین ترکیب رنگ موی آبی را روی موهای شما اجرا کنند.

آموزش 5 فرمول ترکیب رنگ مو آبی

رنگ موی آبی از جمله رنگ های موی فانتزی است که می تواند برای بانوان با رنگ چهره متفاوت، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. با این حال افرادی که پوست روشنی دارند، با ترکیب رنگ مو آبی زیباتر خواهند شد. چون این ترکیب رنگ مو، می تواند زیبایی چهره موهای بانوان را چندین برابر کند. به طور کلی، ترکیب رنگ مو آبی می تواند به طور کامل روی موها قرار گیرد یا اینکه فقط بخشی از موهای بانوان را پوشش دهد. این روزها اجرای رنگ موی آبی روی موی مشکی (به صورت یک طرفه) می تواند زیبایی موها را چندین برابر کند. به همین خاطر است که بسیاری از دختران جوان و نوجوان علاقه مند به ترکیب رنگ مو آبی هستند.

اگرچه شاید تصور کنید که برای اجرای رنگ موی آبی روی موهای خودتان، فقط یک ترکیب رنگ ثابت وجود دارد؛ اما آنقدر تنوع این ترکیب رنگ ها زیاد است که می توان با خیالی راحت از آن ها برای اجرا روی انواع موها کمک گرفت. در ادامه به نمونه از ترکیب رنگ های جذاب برای موهای دکلره اشاره می کنیم. فراموش نکنید که برای داشتن موی آبی رنگ یکدست، باید حتما موهای خود را دکلره یا روشن کرده باشید.

آموزش 5 فرمول ترکیب رنگ مو آبی

رنگ موی آبی لاجوردی

یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهای شما، ترکیب رنگ موی آبی لاجوردی است. برای اینکه این رنگ مو را روی موهای خودتان اجرا کنید، ابتدا باید موهای خود را به پایه 8 برسانید. سپس، می توانید برای ترکیب کردن رنگ های موی مختلف جهت بدست آوردن این ترکیب رنگ جذاب روی موهای خودتان آماده شوید. برای این کار باید بلوند نقره ای پایه 9 را با پودر دکلره فانتزی آبی، پودر دکلره خاکستری و سه بند انگشت واریاسیون نقره ای مخلوط کنید. با اضافه کردن نصف تیوپ رنگ موی دودی پایه 8 و اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ شما آماده است.

رنگ موی آبی فانتزی

رنگ موی آبی فانتزی می تواند روی موهای شما جلای بسیار زیادی داشته باشد. پس اگر پایه موهای شما 8 است، می توانید این رنگ مو را روی موهای خودتان به اجرا درآورید. برای اجرای رنگ موی آبی فانتزی باید یک تیوپ رنگ موی نقره ای پایه 9 را با نصف تیوپ رنگ موی دودی پایه 7 مخلوط کنید. با اضافه کردن رنگ موی خاکستری به اندازه یک چهارم تیوپ و سه بند انگشت واریاسیون نقره ای، خاکستری و آبی، می توانید رنگ موی خود را کامل کنید. البته برای اجرای این رنگ مو نیاز به دو پیمانه پودر دکلره آبی دارید که با اکسیدان 6 درصد به مخلوط رنگ مورد نظر شما اضافه شود.

رنگ موی آبی کله غازی

رنگ مو آبی کاربنی

برای اجرای رنگ موی آبی کاربنی باید حداقل پایه دکلره موهای خود را به 9 رسانده باشید. سپس، از پیگمنت رنگی آبی کاربنی یا پودر دکلره رنگی سرمه ای با اکسیدان 6 درصد استفاده کنید تا ترکیب رنگ جذابی روی موهای شما اجرا شود.

رنگ موی آبی کله غازی

رنگ موی آبی کله غازی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهای دارای پایه دکلره حداقل 9 است. برای اجرای این ترکیب رنگ، لازم است که 5 سانتی متر واریاسیون آبی یا رنگ بلو بلک را به واریاسیون سبز مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان مناسب، می توانید این رنگ مو را روی موهای خودتان قرار دهید.

رنگ مو سبز آبی

رنگ موی سبز آبی یکی از ترکیب رنگ های بسیار جذاب است که می تواند روی موهای پایه دکلره حداقل 9 اجرا شود. برای ساخت این ترکیب رنگ مو آبی، باید پیگمنت سبز را به اندازه 70 میلی لیتر به پیگمنت آبی به اندازه 30 میلی لیتر اضافه کنید. با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد، ترکیب رنگ شما آماده است و می توانید آن را روی موهای خودتان قرار دهید.

اگر تمایل به خرید هر یک از این رنگ های زیبا دارید می توانید از طریق سایت مانی نی اقدام به خرید کنید.

نوشتن دیدگاه