سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی آبی سرمه ای بدون دکلره

رنگ موی آبی سرمه ای یکی از بهترین رنگ موهای حال حاضر است که هیچ موقع قدیمی نشده و همواره افراد زیادی طالب داشتن آن روی موهای خود هستند، اما این که بتوانیم رنگ موهای آبی سورمه ای را بدون دکلره داشته باشیم، علاوه بر سلامتی مو این اجازه را به ما می دهد که بعدها رنگ های دیگری را نیز روی موهای خود داشته باشیم و انتخاب خود را در یک طیف محدود قرار ندهیم. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی مانی نی با ما همراه باشید که با نحوه اجرای رنگ موی آبی سرمه ای بدون دکلره آشنا شوید.

رنگ موی آبی سرمه ای بدون دکلره

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چگونه در بیاریم؟

برای انجام این کار در خانه نیازمند خریداری کردن رنگ موی آبی هستید که می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی مانی نی آن را خریداری کنید. همچنین برای حاصل شدن این رنگ می توانید از شامپو رنگ ها استفاده کنید. پس از این که رنگ موی آبی سرمه ای خود را خریداری کردید، مراحل زیر را دنبال کنید که موهای جذاب خود را با این رنگ بی نظیرتر نمایید.
مرحله اول: موهای خود را شانه کنید. از یک برس مو یا یک شانه دندانه پهن برای از بین بردن گره های مو استفاده نمایید. این کار پخش رنگ روی موهایتان را آسان ‌تر کرده و کمک می ‌کند که اطمینان حاصل شود که تارها به طور یکنواخت با رنگ پوشانده می ‌شوند. قبل از رنگ کردن، مطمئن شوید که موهایتان کاملا تمیز و هیچ گونه ماسک مو، ژل، تافت و غیره روی آن قرار ندارد.

مرحله دوم: از لباس ها و پوست خود در برابر لکه های رنگ محافظت کنید. یک پیراهن کهنه بپوشید یا یک حوله را دور شانه های خود بپیچید که آن ها را از رنگ محافظت کنید. یک لایه نازک از روغن نارگیل یا کرم مرطوب کننده را در اطراف گردن، خط مو و گوش های خود پخش کنید که از آبی شدن آن ها جلوگیری کنید. برای تمیز نگه داشتن دستان خود از دستکش لاتکس یکبار مصرف استفاده نمایید.
مرحله سوم: برای این که بدون استفاده از دکلره موهای خود را رنگ کنید، نیاز است که رنگ های SPECIAL را خریداری کنید. این رنگ موهای بدون نیاز به دکلره رنگ مورد نظر شما را روی موهایتان اعمال می کنند. همچنین می توانید از شامپوهای روشن کننده برای روشن کرده پایه موی خود استفاده کنید. با این حال این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این روش ها ماندگاری رنگ مو با دکلره را ندارند.

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چگونه در بیاریم؟

سپس رنگ آبی سرمه ای یا پودر آبی سرمه ای را با واریاسیون آبی ترکیب نمایید. پس از آن با استفاده از مش سوزنی تارهای موهایتان را از کلاه مخصوص مش بیرون آورید. برای جلوگیری از ریختن تصادفی، رنگ را روی سینک مخلوط کنید.
اگر موهای بلندی دارید، مخلوط کردن و استفاده از رنگ با استفاده از یک کاسه و برس راحت ‌تر است. اکثر بسته ها با برس ارائه می شوند. اگر برسی درون بسته وجود نداشت، از داروخانه یا مغازه های آرایشی آن را بخرید. همچنین می توانید رنگ آبی سرمه ای خود را از فروشگاه مانی نی خریداری کنید.
مرحله چهارم: اگر از برس استفاده می‌کنید، رنگ را با حرکت رو به پایین روی ریشه‌ های موهایتان بکشید و سپس به آرامی به سمت انتهای آن ها بروید. سعی کنید رنگ خود را در اسرع وقت اعمال نمایید که نتیجه ای یکنواخت داشته باشید. با این حال مطمئن شوید که موهای خود را کاملا از رنگ آبی سرمه ای اشباع کرده اید.

رنگ موی سرمه ای تیره بدون دکلره چگونه در بیاریم؟

مرحله پنجم: اجازه دهید رنگ موی آبی سرمه ای برای مدت زمان مورد نظر استراحت کند. دستورالعمل های پردازش در پشت جعبه را دنبال کنید، زیرا زمان استراحت بین برندهای رنگ مو متفاوت است. اکثر رنگ های جعبه ای به حدود 45 دقیقه برای پردازش و استراحت نیاز دارند.
از گذاشتن رنگ بیشتر از زمان تعیین شده خودداری کنید، زیرا رنگ مو به موهای شما آسیب می رساند. به همین ترتیب قبل از اتمام زمان استراحت رنگ را آبکشی نکنید، زیرا ممکن است رنگ موهای شما ناهموار شود. یک کلاه دوش پلاستیکی روی موهای خود قرار دهید که از ریختن رنگ روی زمین جلوگیری کنید. یک تایمر نیز تنظیم نمایید که به شما در پیگیری زمان کمک کند.
مرحله ششم: دوش را در دمای گرم قرار داده و سپس اجازه دهید فشار آب رنگ اضافی را از موهای شما خارج کند. به آبکشی موها ادامه دهید تا زمانی که دیگر رنگی از موهایتان نریزد. پس از آن موهای خود را خشک کنید. در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از شامپو در شستشو اول استفاده نکنید، زیرا ممکن است رنگ آبی سرمه ای شما را روشن تر کند. تبریک می گوییم، موهای شما در حال حاضر یکی از جذاب ترین موهای آبی سرمه ای بدون دکلره است.


کلام آخر
شما می توانید به راحتی با مراحل اشاره شده در این مطلب موهای خود را به رنگ موی آبی سرمه ای بدون دکلره دربیاورید. کافی است تنها رنگ خود را از فروشگاه مانی نی خریداری کرده و یک روز را به انجام این کار اختصاص دهید.

نوشتن دیدگاه