سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگساژ نقره ای دودی

رنگ نقره ای دودی یکی از رنگ‌هایی است که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده است و افراد، با سنین مختلف از انواع مختلف رنگ نقره ای دودی تیره و روشن استقبال می‌کنند. رنگساژ نقره ای دودی ترکیب مناسبی است که برای پوستهای نسبتاً گندمی کاملاً مناسب است و افرادی که پوست صورت سفیدی دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. اگر می خواهید رنگ نقره ای دودی، به خوبی روی سر شما بنشیند و کیفیت بالایی داشته باشد بهتر است از یک متخصص برای انجام این کار کمک بگیرید، اما اگر نمی خواهید برای متخصص و آرایشگر هزینه کنید، می توانید با استفاده از روش هایی، در منزل این کار را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به پنج روش برای رنگ کردن موها با رنگ نقره ای دودی بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. فروشگاه اینترنتی مانی نی، سایتی بسیار معتبر برای اطلاع از انواع تناژ رنگ مو ونحوه ساخت آن ها است.

فرمول شماره 3 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


5 فرمول رنگساژ نقره ای دودی بی نظیر

در ادامه 5 فرمول بی نظیر، برای به دست آوردن رنگ نقره ای دودی در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. با این 5 فرمول به راحتی به تناژ مد نظر خود خواهید رسید، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.


فرمول شماره 1 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


در این فرمول ابتدا باید رنگ موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه ۱۰ برسانید. در ادامه باید رنگ مو دودی شماره ۸، رنگ مرواریدی شماره ۱۲و رنگ صدفی و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید. در این مورد باید دقت داشته باشید که از همان ابتدا باید ترکیب مناسبی برای موها درست کنید تا کاملا به اندازه حجم موها باشد. بعد از مخلوط کردن تمامی مواد آنها را در ابتدا روی قسمت‌های پایینی مو و در نهایت روی ریشه مو بزنید. بعد از انجام تمامی این کارها می توانید بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه موی خود را با آب و بدون شامپو بشویید.


فرمول شماره 2 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


در روش دوم برای رنگ کردن موهای خود در ابتدا می توانید از رنگ سه صفر استفاده کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. رنگ سه صفر می تواند رنگ موی شما را تا حدود زیادی باز کند. از این مرحله باید در حدود ۴۸ ساعت به موها زمان بدهید و مجددا رنگ سه صفر را روی موها امتحان کنید. با زدن دوباره رنگ سه صفر بر روی موها، موهای سر تا حدود زیادی باز می شوند و رنگ آنها تغییر پیدا می کند. در مرحله بعدی باید ترکیباتی که در روش اول، به آنها اشاره شد را با یکدیگر مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید تا موها کم کم مخلوط را به خود بگیرند.

فرمول شماره 4 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


فرمول شماره 3 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


برای استفاده از روش سوم، به هیچ عنوان نیازی به استفاده از دکلره و یا سفید کردن مو وجود ندارد. در این روش رنگ دودی، تیره تر است. برای استفاده از این روش در ابتدا رنگ دودی شماره ۵ را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط می کنیم. در نهایت ۲ سانتیمتر واریاسیون بنفش داخل مخلوط می ریزیم. در نهایت ترکیب را روی موهای سر می‌گذاریم و در حدود نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه صبر می کنیم و اگر مو رنگ خود را گرفته بود آن را شستشو می دهیم.


فرمول شماره 4 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


برای درست کردن رنگ دودی نقره ای روی موهای خود می توانید در برخی از موارد، تمامی قسمت های مو را رنگ نکنید و تنها مخلوط را با استفاده از کلاهک مخصوص به صورت هایلایت روی موهای خود قرار دهید. برای استفاده از این روش می توانید با استفاده از کلاهک فویلی مقداری از موهای خود را از کلاهک بیرون بکشید و روی آنها از پودر دکلره استفاده کنید در نهایت رنگ دودی پایه ۷، رنگ بلوند نقره ای، واریاسون بنفش، واریاسون دودی و نقره ای، اکسیدان ۶ درصد و آمبره دودی رنگ روشن را با هم مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. این ترکیب رنگ مخصوصا روی موهایی با تناژ مشکی، قهوه ای، دارچینی بسیار زیباست و جلوه ای عالی و درجه یک دارد.


فرمول شماره 5 ساخت رنگساژ نقره ای دودی


در آخر برای درست کردن رنگ دودی نقره ای می توانید تمامی موهای خود را دکلره کنید و به پایه 9 برسانید. بهتر است کار دکلره کردن را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید و سپس با استفاده از ترکیب رنگ دودی روشن یک سوم تیوپ، واریاسیون دودی یک سوم تیوپ و و اکسیدان 6%، تمامی موهای خود را رنگ کنید. در این روش تمامی موها به صورت یکدست و یکسان رنگ می‌شوند و زیبایی و جلوه خاصی دارند. در این روش باید بعد از نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه موها شستشو داده شود تا به آنها آسیبی وارد نشود.
سایت مانی نی منبع بسیار معتبری برای کسب اطلاعات لازم و کافی در مورد تنوع در رنگ موها، آشنایی با انواع برند رنگ مو و قیمت به روز محصولات آرایشی و بهداشتی است. کافی است به سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سرچ کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ مو دودی نقره‌‌ای بدون دکلره


 

نوشتن دیدگاه