سبد خرید شما خالی می باشد.
انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی نقره ای یخی و تصاویر آن
رتگ موی نقره ای یخی یکی از رنگ های جذاب و پر طرفدار در سال های اخیر بوده است. این رنگ، جذابیت خاصی به چهره افراد می دهد و زیبایی موها را نیز دو چندان می کند. این رنگ مو را می توان با ترکیبی از رنگ های مختلف ایجاد کرد. معمولا برای ایجاد این رنگ مو نیاز به پایه دکلره 8 تا 10 می باشد. علاوه بر این در اکثر موارد باید زردی موها با استفاده از شامپوی ضد زردی گرفته شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در اینجا قصد داریم با 10 ترکیب رنگ موی نقره ای یخی آشنا شویم. اگر به دنبال فرمول این رنگ هستید، با ما همراه باشید.
 
 10 ترکیب رنگ موی نقره ای یخی

 10 ترکیب رنگ موی نقره ای یخی

 
رنگ موی نقره ای یخی برای افرادی که به استایل های خاص و متفاوت علاقمند هستند، انتخاب مناسبی می باشد. علاوه بر این افرادی که موهای سفید دارند و می خواهند کل موهای سفید خود را پوشش دهند، می توانند از رنگ نقره ای یخی استفاده کنند. این رنگ مو را می توان با 10 ترکیب مختلف ایجاد کرد. هر ترکیب، طیف خاصی از رنگ یخی نقره ای را از درجه روشن تا تیره به وجود می آورد. در ادامه با این 10 ترکیب آشنا می شویم.
 

فرمول های ساخت رنگ موی نقره ای یخی

1- ترکیب شماره 1 رنگ موی نقره ای یخی 
برای به دست آوردن این ترکیب به اندازه 10 سانت از رنگ بلوند نقره ای C9 را با سه سانت واریاسیون خاکستری، سه سانت واریاسیون نقره ای و 30 سی سی اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید. این ترکیب را به خوبی مخلوط کرده و به موها آغشته کنید. 
2- ترکیب شماره 2 رنگ موی نقره ای یخی 
در ترکیب شماره 2 باید موها را دکلره کرده و به پایه 9 برسانید. سپس رنگ موی C10  را با سه سانت واریاسیون نقره ای، یک سوم روشن کننده و اکسیدان شماره 2 ترکیب کنید و به موها بزنید.
3- ترکیب شماره 3 رنگ موی نقره ای یخی 
رنگ بلوند نقره ای همراه با رنگ سوپر پلاتینه دودی، 2 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد نیز یک رنگ موی نقره ای یخی روشن به دست می دهد که نیاز به پایه 9 دکلره نیز دارد.
فرمول های ساخت رنگ موی نقره ای یخی
4- ترکیب شماره 4 رنگ موی نقره ای یخی
برای این ترکیب باید از رنگ موی دودی 10 و دودی 9، هر کدام به ترتیب 80 و 50 میلی استفاده کنید و 10 سانت واریاسیون نقره ای، 2 سانت واریاسیون دودی و اکسیدان شماره 1 اضافه کنید. بهتر است برای نتیجه مطلوب پایه دکلره را به 10 برسانید.
5- ترکیب شماره 5 رنگ موی یخی نقره ای
موها را به پایه 8 دلکره برسانید. از رنگ شامپاینی به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. به مقدار نصف رنگ اصلی از رنگ نقره ای اضافه کنید و با اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید. این ترکیب، یک رنگ نقره ای روشن به موها می بخشد. اگر مقدار رنگ نقره ای را بیشتر کنید، جذابیت رنگ بیشتر می شود. 
6- ترکیب شماره 6 رنگ موی یخی نقره ای
برای این ترکیب رنگ باید از رنگ شماره 12 مرواریدی به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. سپس رنگ صدفی را به اندازه رنگ اصلی و رنگ شماره 8 دودی را به اندازه نصف رنگ اصلی اضافه کنید. در نهایت از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.
7- ترکیب شماره 7 رنگ موی یخی نقره ای
 10 ترکیب رنگ موی نقره ای یخی
پایه دکلره برای این ترکیب باید 8.5 به بالا باشد و از شامپوی ضد زردی استفاده شود. رنگ یخی به عنوان رنگ اصلی و نصف آن رنگ نقره ای، اندازه یک سانت رنگ بنفش همراه با اکسیدان 3 درصد نیز اضافه شود.
8- ترکیب شماره 8 رنگ موی یخی نقره ای
موها را به پایه 9 تا 9.5 دکلره برسانید. رنگ نقره ای 9.8 را به عنوان رنگ اصلی بریزید و به آن اکسیدان 3 درصد اضافه کنید. موها را نم دار کنید و ترکیب را به موها بزنید. این ترکیب جزء آسان ترین ترکیب های رنگ نقره ای یخی محسوب می شود. 
9- ترکیب شماره 9 رنگ موی یخی نقره ای
موها برای این ترکیب باید به پایه 9 تا 10 برسند. سپس رنگ خاکستری 10، رنگ نقره ای 10، به اندازه یک میلی رنگ سرخابی و یک پیمانه شامپوی ضد زردی اضافه شود. این ترکیب نیز یک رنگ نقره ای زیبا ایجاد می کند. 
 10 ترکیب رنگ موی نقره ای یخی
10- ترکیب شماره 10 رنگ موی یخی نقره ای
موها باید پایه دکلره 9 تا 10 باشند. سپس رنگ یخی، رنگ نقره ای و کمی یاسی اضافه کنید تا ترکیب مورد نظر به دست بیاید. این رنگ طیف روشن تری از نقره ای یخی را ایجاد می کند. 
با استفاده از 10 ترکیب رنگ موی یخی نقره ای فوق، می توانید طیف های مختلفی از این رنگ را داشته باشید. با وجود این رنگ جذابیت موها افزایش می یابد و چهره افراد خاص و منحصر به فرد می شود. 
در سایت مانی نی می توانید باکیفیت ترین رنگ موها را در تنوع بسیار بالای رنگی با عالی ترین قیمت خریداری کنید. برای این که بتوانید از رنگی که انتخاب می کنید مطمئن شوید کافی است با کارشناسان زیبایی مانی نی تماس بگیرید.
 
 
 
نوشتن دیدگاه