سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ مو برای موهای سفید مردانه

موهای سفید مردانه برای اغلب آقایان چهره خسته و فرسوده ای را به همراه می آورد. به همین دلیل اغلب آقایان به دنبال رنگ مو برای موهای سفید خود هستند. اما قبل از معرفی بهترین رنگ مو برای موهای سفید مردانه، لازم است بدانید رنگ موهای اختصاصی برای مردان به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. بهترین رنگ موی مردانه به صورت دائم، نیمه دائم و موقت است.

  1. رنگ موهای دائم در واقع کوتیکول مو را برای همیشه تغییر می دهند.
  2. رنگ موهای نیمه دائم به کوتیکول مو نمی رسد و فقط موها را یکسان و یک رنگ می کند. در نتیجه بهترین رنگ مو برای موهای سفید مردانه را می توانید از این دسته انتخاب کنید.
  3. رنگ موهای موقت نیز در دو نمونه اسپری یا گچی وجود دارند که نهایتاً یک روز دوام دارد.

اگر قصد دارید بهترین رنگ مو برای موهای سفید مردانه را انتخاب کنید، با ما همراه باشید. در مانی نی به معرفی ۱۰ مدل از بهترین مارک رنگ مو مردانه برای پوشاندن موهای سفید می پردازیم.

معرفی 10 مدل از بهترین مارک رنگ مو مردانه برای پوشاندن موهای سفید

معرفی 10 مدل از بهترین مارک رنگ مو مردانه برای پوشاندن موهای سفید

مردان بیشتر به طیف های خاکستری، قهوه ای و مشکی تمایل دارند. رنگ های طلایی، استخوانی و هایلات هم می توانند موهای مردان را زیبا کنند. اما بهترین مارک رنگ مو مردانه برای پوشاندن موهای سفید می تواند از برندهای زیر باشد:

  • رنگ موی فاربن بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

بسته بندی شامپو رنگ مو مردانه فاربن دارای دو بطری ۲۵۰ میلی لیتری شبیه به شامپوهای معمولی است. رنگ موی فاربن علاوه بر یک دست کردن موها، دارای ویتامین B5، خاصیت نرم کنندگی موها و جلوگیری از ریزش مو نیز هست.

  • رنگ موی مارال بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

در بسته بندی رنگ موی مارال تمام ابزارهای مخصوص رنگ مو مثل دستکش، براش رنگ، تیوب رنگ و اکسیدان وجود دارد. رنگ موی مارال حاوی ترکیبات آلوئه ورا و ویتامین C است که به تقویت و نرمی مو هم کمک می کند.

  • رنگ موی هیدرودرم بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

رنگ موی هیدرودرم در واقع کرم رنگ موی تدریجی است. حالت نرم کنندگی، درخشندگی، لطافت از ویژگی های رنگ موی پر طرفدار هیدرودرم است.

  • رنگ موی های اسپیدی بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

این مدل رنگ مو که رنگ های متفاوتی از تیره و روشن زیبا دارد و دارای ویتامین های خاص است. در بسته بندی آن دستکش، قلم مو، شانه و راهنمای فارسی وجود دارد.

  • رنگ موی والانسی بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

این مدل رنگ مو علاوه بر ویتامین های خاص مثل ویتامین C  است . حاوی کراتین، پروتئین گندم، نرم کننده، روغن های زیتون، بادام، آرگان، دارای ۹۸ طیف رنگی طبیعی و گسترده است. نرم و یکنواخت کردن مو، دارای رنگ دانه های کافی با غلظت بالا، دوام طولانی، پوشش دهی کامل و درخشندگی است.

  • رنگ موی استم سل بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

این مدل رنگ مو ترکیبی از روغن های آرگان، زیتون، آفتاب گردان، روغن ماکادمیا و عصاره جوانه گندم است. نرمی و شادابی مو از مزیت های این مدل رنگ مو است.

معرفی بهترین رنگ موی مردانه

معرفی رنگ مو برای موهای سفید مردانه

  • رنگ موی آلبورا بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

این مدل رنگ موی ویتامینه دارای خاصیت درخشندگی مو است. وجود ویتامینc ، روغن زیتون و عصاره جوانه گندم باعث شادابی، لطافت و پوشش سریع موهای سفید می شود.

  • رنگ موی الیو بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

بهترین رنگ موی طبیعی با قابلیت ماندگاری بالا، رنگ موی الیو است. این مدل رنگ مو از عصاره بومادران و گل ختمی است که دارای ویتامین C  وE  است. از ویژگی های جالب توجه این رنگ مو این است که محافظ مو از اثرات مخرب اشعه فرابنفش خورشید است.

  • رنگ موی اکیا بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

حفظ حالت طبیعی درخشندگی مو، پوشش و رفع کامل سفیدی مو از ویژگی های این مدل رنگ مو است. رنگ موی اکیا دارای ویتامین C و ماندگاری بالاست.

  • رنگ موی بیول بهترین مارک رنگ موی مردانه برای پوشاندن موهای سفید

حفظ درخشندگی طبیعی مو، حاوی ویتامین C و B5، ضد ریزش مو، نرم کنندگی عالی، پوشش کامل موهای سفید از ویژگی های این مدل رنگ مو است.

با استفاده از این 10 مدل رنگ مو می توانید سفید موهای مردانه را به راحتی بپوشانید و زیبایی خود را حفظ کنید.

نوشتن دیدگاه