سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موهای بدون آمونیاک در برندهای متفاوتی وجود دارند و به آسانی در بازار یافت می شوند.

NH3 یا آمونیاک یک ترکیب شیمیایی است که از نیتروژن و اکسیژن ساخته شده است. این ماده شیمیایی دارای خاصیت قلیایی است و مضراتی برای ساختار موها دارد اما استفاده از آمونیاک در رنگ موها به دلیل عملکرد این رنگ ها ضروری است.

موها برای رنگ پذیری باید متورم شوند. خیس شدن موها برای این کار می تواند کمک کننده باشد اما کافی نیست. آمونیاک می تواند باعث شود که موها به مقدار لازم متورم شوند. در واقع جدا شدن لایه های مختلف مو باعث ایجاد این تورم می شود که همین موضوع می تواند به شدت آسیب زننده باشد. لایه حفاظتی مو سبیوم یا چربی مو نام دارد. با استفاده از رنگ مو هایی که دارای آمونیاک هستند، مو ها دچار آسیب می شوند. رنگ هایی که دارای آمونیاک هستند به پوسته و کوتیکول مو نیز آسیب می رسانند که در نهایت باعث خشکی و وز شدن موها می شود.

جدید ترین لیست رنگ مو بدون آمونیاک(برای موهای حساس)

رنگ موهای بدون آمونیاک در برندهای متفاوتی وجود دارند و به آسانی در بازار یافت می شوند. در بین این برندها برخی دارای کیفیت بهتری هستند و استفاده از آن ها باعث سالم ماندن مو های شما می شود. در این مقاله از مانی نی به برخی از این رنگ موها اشاره کردیم.

  • رنگ موی کراتینه Clariol

استفاده از این رنگ برای افرادی که دارای موهای حساس و ضعیف هستند، مورد توصیه است. علاوه بر اینکه در ساختار این رنگ مو آمونیاک وجود ندارد، حاوی مواد کراتینه نیز هست که باعث می شود موهای شما در فرآیند رنگ کردن کمترین آسیب را ببینند. این رنگ مو یکی از بهترین رنگ مو های تغذیه کننده بدون آمونیاک است. رنگ موی clariol جز رنگ های دائمی محسوب نمی شود، یعنی قدرت نفوذ آن به گونه ای که وارد تنه مو نمی شود و از این رو برای افرادی که موهای حساس دارند مناسب است. معمولا قدرت ماندگاری این رنگ بین 25 تا 30 بار شامپو کردن موها است.

وجود کراتین در ترکیب این رنگ مو نه تنها باعث نمی شود که مو ها خشک و شکننده شوند بلکه نرمی و لطافت موجود در مو ها را حفظ می کند. طراحی و فرمولاسیون این رنگ مو به گونه ای است که دارای ویسکوزینه بالایی است. این رنگ مو کرم مانند است و می توان آن را به طور یکنواخت بر روی موها پخش کرد. در جعبه این رنگ مو یک نرم کننده cc+ colorseal وجود دارد که بعد از رنگ کردن موها از آن استفاده می شود. به عنوان یک رنگ نیمه دائمی، دوام این برند بسیار بالاست اما نباید زیاد از شامپو استفاده کنید.

جدید ترین لیست رنگ مو بدون آمونیاک(برای موهای حساس)

  • رنگ موی Granier olia

این برند رنگ مو های خود را بدون آمونیاک و در رنگ های متفاوتی به بازار عرضه می کند. 34 رنگ متفاوت این برند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید سایه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ویژگی برتر این رنگ موی بدون آمونیاک این است که دارای 60 درصد روغن گیاهی است، چیزی که موهای خشک و آسیب دیده برای تغذیه و آب رسانی احتیاج دارد. این رنگ مو، غنی شده با روغن های شیا، زیتون و آووکادو است و مواد شیمیایی مضر مانند آمونیاک از آن ها حذف شده است. ویژگی دیگر این برند این است که دارای پوشش دهی بسیار بالایی است و باعث شده است که به یک رنگ موی مناسب برای موهای سفید تبدیل شود.

بهترین برند های رنگ موی بدون آمونیاک

شما می توانید رنگ موی بدون آمونیاک خود را از برند های خارجی و یا ایرانی خریداری کنید. علاوه بر برند هایی که در بالا به آن ها اشاره شد می توان به برند های خارجی naturtint ، revlon، matrix و new prestige اشاره کرد.

در بین برندهای ایرانی نیز از رنگ موی های فاقد آمونیاک می توان به فیوژن کالر مارال، رنگ موی بدون آمونیاک cbc ، رنگ موی AB Style exsis ، رنگ موی bologna  و ... اشاره کرد.

بهترین برند های رنگ موی بدون آمونیاک

رنگ موی بلونیا نیز به عنوان یکی از رنگ موهای ایرانی و خارجی معتبر معرفی می شود که دارای پوشانندگی بالایی است. این رنگ مو دارای روغن بادام و عصاره گل نیلوفر آبی است. عصاره این روغن ها باعث ماندگاری و حفظ رطوبت در موها می شود.

انواعی دیگر از رنگ مو های ایرانی و خارجی بدون آمونیاک وجود دارند که با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند. رنگ مو های طبیعی بدون سولفات و آمونیاک از بهترین انواع رنگ مو هستند.

 

نوشتن دیدگاه