سبد خرید شما خالی می باشد.
پرطرفدارترین رنگ مو مردانه

امروزه دیگر رنگ موها تنها مختص به خانم ها نیستند و آقایان نیز می توانند از رنگ موهای مخصوص خود استفاده کنند که سفیدی موهای خود را گرفته و ظاهری جوان تر را به آن ها ببخشند. رنگ موهای مردانه عموماً رنگ موهایی هستند که بر خلاف مدل های زنانه طیف بسیار زیادی ندارند؛ زیرا بیشتر این رنگ موها برای پوشش دادن بخش های سفیدی مو تولید شده اند.
البته در نظر داشته باشید که گاهی اوقات نیز آقایان هم می توانند از رنگ های فانتزی استفاده کنند، اما عمده رنگ های تولیدی برای آقایان، رنگ های تیره در طیف قهوه ای، خاکستری و مشکی است. در این مطلب مانی نی قصد دارد شما را با پرطرفدارترین رنگ مو مردانه آشنا کند. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پرطرفدارترین رنگ مو مردانه

معرفی 10 مدل از بهترین مارک رنگ مو مردانه

همان طور که در ابتدا قولش را به شما دادیم، در این قسمت قصد داریم به معرفی 10 مدل از بهترین مارک و برند رنگ مو مردانه بپردازیم. شما می توانید به راحتی تمامی این رنگ موها را از مانی نی با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید.

  • SOFTSHEEN-CARSON – کیت رنگ موی تیره و طبیعی
    اگر شما فردی با موهای تیره و بافت ضخیم هستید که به دنبال رنگ مویی با پوشش کامل می گردید، این کیت برای شما مناسب است. فرمول SoftSheen-Carson موهای خاکستری را به طور موثری پوشش می دهد واز خشکی موهای شما جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از این کیت موهایتان درخشش طبیعی‌ اش را از دست نمی دهد.
  • JUST FOR MEN - کیت رنگی شانه ای آسان
    یک اپلیکاتور شانه ای به شما کمک می کند که این رنگ نیمه دائمی را به راحتی اعمال کنید، بنابراین می توانید مناطق خاصی را که مستعد سفیدی هستند را رنگ کنید. مهمتر از همه نوع ترکیبات طبیعی این رنگ به شما این تضمین را می دهد که در گذر زمان موهای شما رنگ اولیه تیره خود را باز گرداند.
  • JUST FOR MEN _ کیت رنگ موهای خاکستری Touch Of Grey (بسته 3)
    JUST FOR MEN رنگ موی استاندارد برای افرادی است که می خواهند در خانه موهای خود را به رنگ خاکستری در بیاورند. اگر در بازار به دنبال رنگ مویی هستید که پوشش خاکستری ظریفی داشته باشد و به نوعی ترکیبی به نظر برسد، کیت JUST FOR MEN بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • GOOD DYE YOUNG - کیت رنگ مو نیمه دائمی
    اگر تا به امروز موهای خود را رنگ نکرده اید و تصور می کنید که ممکن است پس از انجام دادن آن پشیمان شوید، کیت رنگ مو نیمه دائمی از برند GOOD DYE YOUNG می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. فرمول گیاهی این برند موجب شده که نیازی به مخلوط کردن آن با دیگر رنگ ها نداشته باشید. این رنگ مو نیمه دائمی است؛ بنابراین اگر از رنگ انتخابی خود پشیمان شوید، اثرات آن تنها حدود شش هفته روی موهای شما باقی می ماند و با شستشو از بین می رود.
  • COLOR & CO. L'OREAL - کیت رنگ شخصی
    خدمات رنگ موی جدید لورآل نوید یک کیت با کیفیت بالا را می دهد که مطابق با نیازهای خاص موهای شما طراحی شده است. این رنگ مو می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که روی سلامتی موهای خود پس از رنگ کردن بسیار حساس هستند.
  • TRUE SONS - فوم رنگ مو
    تمایل دارید که رنگ خانگی امتحان کنید، اما نگران هستید که نتیجه مناسبی نداشته باشد؟ فرمول رنگ True Sons احتمالاً برای شما مناسب است. فوم رنگ مو این برند کمی گران ‌تر از سایر گزینه ‌های موجود در این متن است، اما اگر در مورد استفاده از رنگ مو برای اولین بار کمی نگران هستید، این فوم رنگ مو تمام این استرس‌ ها را کاملاً از بین می ‌برد.

پرطرفدارترین رنگ مو مردانه

  • Just For Men - رنگ موی شانه ای مردانه اتواستاپ
    رنگ موی شانه ای مردانه اتو استاپ مناسب برای افرادی است که می خواهند تغییرات نامحسوسی را در موهای خود ایجاد کنند و تنها به پوشش دهی قسمت های سفید موهای خود بپردازند. از دیگر مزیت های این رنگ مو عدم وجود پر اکساید و آمونیاک است.
  • Bigen Ez – رنگ مو مردانه مشکی
    مردانی که موی روشن دارند، تیره کردن رنگ موهایشان چالشی سخت برایشان به شمار می آید. با این حال بیگن بهترین رنگ موی مشکی را ایجاد کرده است، زیرا رنگی که به دست می آورید به اندازه رنگ طبیعی شما عمیق و خوش رنگ باشد. تنها نقطه این برند خارش به هنگام استفاده از آن است که چیز نگران کننده ای نیست و با شستشو از بین می رود.
  • Goldwell For Men – رنگ مو مردانه خاکستری براق
    این رنگ مو بخش های سفید موهای شما را پوشش می دهد و رنگ خاکستری براقی را به موهای شما می بخشد. این رنگ نیز فاقد آمونیاک است.

مانی نی مارکت : خرید بهترین مدل رنگ مو مردانه

مانی نی با توجه به پارامتر های مورد نیاز برای رضایت مشتری و همچنین ارائه قیمت های به صرفه این امکان را به شما می دهد تا محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالاتر و قیمتی به صرفه تر تهیه نمایید. این فروشگاه شرایطی را برای شما همراهان عزیز به ارمغان می آورد تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

در این مطلب به صورت اختصاصی به تمامی رنگ موهای مخصوص مردان پرداختیم و ده مدل از بهترین آن ها را به شما معرفی کردیم. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی مانی نی اقدام به خرید رنگ مو مردانه خود کنید و به موهایتان جلوه تازه ای ببخشید.

نوشتن دیدگاه