سبد خرید شما خالی می باشد.
مش جلوی سر روی موی مشکی

مش جلوی سر روی موی مشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. مش جلوی مو یکی از زیباترین راه‌ها برای نمایش سلیقه بانوان ایرانی به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ۱۵ مدل جذاب مش جلوی سر آشنا کنیم. با مانی نی همراه باشید.

15 مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی+ انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

۱۵ مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی+ انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

رنگ مش جلوی مو تاثیر به سزایی روی زیبایی چهره شما دارد. این تکنیک به صورت گسترده در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در ادامه به خاص‌ترین مش‌های جلوی موهای مشکی می‌پردازیم.

۱. مش یخی روی مشکی

اگر پوست شما سفید و روشن اما موها مشکی و یا تیره رنگ است، مش یخی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر به دنبال چهره‌ای جوان‌تر هستید اما هنوز هم نمی‌توانید از رنگ مش‌های روشن دل بکنید، باید از مش یخی سوزنی استفاده کنید. برای داشتن این مش باید بلوند نقره‌ای C9 را به اندازه 10 سانتی‌متر با واریاسیون نقره‌ای 0.22 به اندازه 3 سانتی‌متر ترکیب کنید. واریاسیون خاکستری به اندازه سه سانت و اکسیدان 1 به اندازه 30 سی‌سی بخش های دیگر این ترکیب است که باید به آن افزوده شود.

۲. مش سوزنی

مش سوزنی یکی از انواع روش‌های مش کردن موهاست که از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. مش سوزنی در واقع یک روش مش است که هم برای جلوی موها و هم برای کل موها قابل استفاده است. این روش مناسب افرادی است که به دنبال تنوع هستند. مش سوزنی روشی است که می تواند روی تمام مش‌ها به کار گرفته شود. یکی از فرمول‌هایی که مش سوزنی زیبایی به همراه می آورد این است که ابتدا موهای خود را دکلره کنید. سپس مقداری رنگ موی C10 را با یک سوم شامپوی سه صفر ترکیب کنید. سپس از اکسیدان شماره 2 و واریاسیون نقره‌ای 3 سانتی‌متر استفاده کنید.

۳. مش آبی یخی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که تحت عنوان رنگ‌های فانتزی شناخته می‌شود، رنگ آبی است. این رنگ طیف گسترده‌ای دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اگر به دنبال مش کردن جلوی موها برای شال سر کردن هستید، مش آبی یخی یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. رنگ موی سه صفر و رنگ موی C10 به اندازه یک سوم در کنار 3 سانتی متر واریاسیون آبی و مقداری اکسیدان شماره 2 این رنگ را می سازند.

جذاب ترین فرمول های مش جلوی سر روی موی مشکی

۴. مش عسلی

عسلی یکی از رنگ‌های کلاسیک اما خاص است که همیشه زیبا و خاص به شمار می‌رود. این رنگ یک ترکیب عالی روی موهای مشکی ایجاد می‌کند. ترکیب‌هایی که مش عسلی روی موها ایجاد می‌کند، بسته به روشن یا تیره بودن رنگ عسلی، تفاوت بسیاری دارند. این مش جلوی مو مناسب بانوانی است که پوست سبزه دارند. ترکیب‌ متفاوتی از مش عسلی وجود دارد؛ اما یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های مش عسلی از فرمول زیر استفاده می‌کند:

رنگ موی عسلی پایه ۵: ۳/۴ تیوپ

رنگ موی نسکافه ای پایه ۶: ۱/۴ تیوپ

خاکستری پایه ۷: ۱/۸ تیوپ

واریاسیون نقره ای و بنفش: ۲ سانتی متر

اکسیدان شماره ۱

۵. مش شرابی

شرابی یکی از رنگ‌های قوی و در عین حال خارق‌العاده است که ترکیب آن با موی مشکی محشر می‌شود. به طور کلی رنگدانه‌های قرمز قوت بالایی دارند؛ از این رو توصیه می‌شود پیش از انتخاب رنگ شرابی خوب فکر کنید. برای مش شرابی فرقی ندارد موهای شما کوتاه یا بلند است! در هر صورت زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد. برای این مش نیز رنگ‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از زیباترین مدل‎‌های آن در زیر آورده شده است:

شرابی تیره شماره ۷ در اندازه دو سوم تیوپ

شرابی تیره شماره ۳.۶ یک سوم تیوپ

اکسیدان ۹ درصد در میزان لازم

جذاب ترین فرمول های مش جلوی سر روی موی مشکی

۶. مش بلوند پلاتینه

بلوند پلاتینه یکی از رنگ‌هایی است که تضاد کاملی با رنگ مشکی موها دارد. این رنگ مو با ایجاد یک تضاد کامل، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اما این رنگ زمانی زیباتر به نظر می‌رسد که موهای پر پشت و زیادی داشته باشید. فرمول این رنگ بسته به موی شما متفاوت است و بهتر است اجرای آن را به متخصص این حوزه بسپارید.

۷. مش خاکستری یا طوسی

جلای بالای رنگ خاکستری یا طوسی که روی موهای مشکی نمای بیشتری پیدا می‌کند، موجب شده بسیاری این رنگ مو را زیباتر از سایرین بدانند. اگر از استفاده از رنگ موی سه صفر یا دکلره کردن نمی‌ترسید، مش طوسی یا خاکستری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیبا به نظر رسیدن به شمار می‌رود. فرمول مش خاکستری یا طوسی یکی از بهترین فرمول های مش است که می توانید به کار بگیرید:

بلوند خاکستری پایه ۸ – نصف تیوپ

بلوند نقره ای – نصف تیوپ

واریاسیون بنفش – نیم سانت

واریاسیون خاکستری – دو سانت

اکسیدان ۶ درصد

۸. مش قرمز یا آتشی

متضاد رنگ مشکی، همیشه قرمز بوده است. قرمز در هر طیفی که باشد، نشان دهنده اشتیاق و نشاط است. ترکیب متضادی که این رنگ با مشکی می‌سازد، جذابیت چهره شما را دوچندان می‌کند. برای رسیدن به این مش، به فرمول زیر نیاز دارید:

رنگ موی قرمز آتشین شماره ۵: ۲ قسمت

واریاسیون قرمز: ۱ قسمت

اکسیدان شماره ۲۰

مش جلوی سر روی موی مشکی

۹. مش قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای یکی دیگر از رنگ‌های طبیعی است که آسیب کمی به موها می‌رساند. در صورتی که در کنار این رنگ مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشید، می‌توانید بدون آسیب به موها، مش جلو موی زیبایی داشته باشید. کافی است انتخاب کنید کدام طیف از قهوه‌ای مدنظر شماست. در ادامه فرمول مش قهوه ای زیتونی را برایتان آورده ایم:

اکسیدان شماره 2

70 میل رنگ موی زیتونی شماره 6

10 سانت واریاسیون سبز

30 میل رنگ موی زیتونی شماره 5

30 میل رنگ موی دودی شماره 6

۱۰. مش جلو موی شکلاتی

رنگ شکلاتی همواره یکی از رنگ‌های موردعلاقه بانوان ایرانی به شمار می‌رفته است. امروزه نیز استفاده از مش سوزنی شکلاتی برای جلوی مو بسیار دیده می‌شود. رنگ شکلاتی پایه ۷ را با مقداری رنگ موی فندقی پایه ۶ و رنگ موی طبیعی پایه ۷ ترکیب کنید و با افزودن واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره ۲ رنگی با طیف شکلاتی فندقی برای جلوی موها به دست آورید.

۱۱. مش بنفش

اگر به دنبال تغییر زیاد در رنگ موها هستید، مش جلو مو بنفش یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. البته از رنگ‌هایی همچون صورتی و سبز نیز می‌توان استفاده کرد. رسیدن به این مش آسان است؛ کافی است از مواد زیر استفاده کنید:

پودر دکلره بنفش

رنگ موی دودی نقره‌ای

اکسیدان شماره ۶

مش جلوی سر روی موی مشکی

۱۲. مش زیتونی روی موی مشکی

زیتونی از جمله رنگ‌هایی است که بیشتر به عنوان متعادل کننده و از بین برنده رنگدانه‌های زرد و نارنجی به کار گرفته می‌شود. اما مش این رنگ برای جلوی موها بسیار زیباست. ابتدا موها را دکلره و به پایه 8 برسانید. سپس مو‌ها را بشویید و از رنگ شماره 8٫2 یا m8 استفاده کنید. برای این کار لازم است از مقدار 40 سی سی اکسیدان 6 % و 20 سی سی آب استفاده کرد.

 

۱۳. مش فندقی

اگر از رنگ موهای مشکی خود لذت می‌برید اما می‌خواهید سایه ایجاد کنید، رنگ فندقی یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. برای رسیدن به این رنگ کافی است فرمول زیر را دنبال کنید:

رنگ فندقی شماره ۶- نصف تیوب

رنگ طبیعی پایه ۸- یک چهارم نیوب

رنگ دودی پایه ۷- یک چهارم تیوب

اکسیدان شماره ۲

۱۴. مش سورمه‌ای

رنگ سورمه‌ای نیز از جمله رنگ‌های فانتزی است که این روزها به کار گرفته می‌شود. این رنگ برای مش و هایلایت یکی از بهترین انتخاب هاست. برای مش جلو سر سرمه ای به فرمول زیر نیاز دارید:

رنگ مو خاکستری پرستیژ با شماره ۱.۱

رنگ مو سری واریاسیون ۰۰۱ پرستیژ

رنگ موی سری واریاسیون ۰۰۲ پرستیژ

اکسیدان پرستیژ ۹ درصد

۱۵. مش بلوند استخوانی

بلوند استخوانی یکی از رنگ‌های روشنی است که تضاد خوبی با رنگ مشکی می‌سازد. برای این مش به نیم ساعت زمان و فرمول زیر نیاز دارید:

رنگ موی شماره 11.00  1/2 تیوپ

رنگ موی شماره 10.1 1/2 تیوپ

رنگ موی 0 10 سانت

اکسیدان مورد استفاده  6 درصد

در این مقاله بهترین رنگ‌های مش جلوی سر روی موی مشکی را به شما عزیزان معرفی کردیم. این رنگ‌ها از رنگ‌های فانتزی گرفته تا رنگ‌های طبیعی، برای جلوی مو، زیبایی‌های خاص خود را دارند.

نوشتن دیدگاه