سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی

رنگ مش استخوانی یکی از جذاب ترین رنگ ها با زمینه مشکی است. برای افرادی که قصد دارند تمامی موهای خود را روشن نکنند و همچنین علاقه ندارند که رنگ دکلره از ریشه موی آن ها شروع شود، مش استخوانی با زمینه مشکی بهترین گزینه است. در این مطلب با فروشگاه اینترنتی مانی نی همراه باشید. در این متن به صورت اختصاصی به تمامی مطالب پیرامون رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی پرداخته ایم.

مش جلوی سر روی موی مشکی

مش جلوی سر یکی از جذاب ترین مدل های رنگ مو است؛ علی الخصوص زمانی که شما قصد دارید پایه رنگ موی خود را مشکی نگهدارید. این کار باعث می شود که جذابیت مش استخوانی بیشتر از قبل باشد. نکته مهم در این زمینه این است که شما باید با انواع مش جلوی سر آشنا باشید و سپس اقدام به انجام این کار کنید. از این رو ابتدا در این قسمت شما را با سه مدل اصلی مش موی جلوی سر آشنا کرده و سپس نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم. انواع مش جلوی سر عبارت اند از:

  1. مش ویولت
    شما می توانید با استفاده از روش ویولت جلوی سر خود را به همراه رنگ استخوانی مش کنید. این سبک مو بسیار جذاب است و برای دسته افرادی که موی فر یا موی موج دار دارند گزینه بسیار خوبی است. در این مدل از مش، حجم بسیاری از موهای جلوی سرتان را با رنگ استخوانی بپوشانید.
  2. مش دلایت
    به راحتی می توانید از طریق مش دلایت نیز موهای مشکی خود را با هایلایت استخوانی بپوشانید. بسیاری از آرایشگرها حتی تنها مش دلایت را برای زمینه موی مشکی پیشنهاد می دهند، زیرا در این مش تنها ساقه ها رنگ شده و زمینه مو کاملاً به رنگ طبیعی خود باقی می ماند.
  3. مش مون لایت
    مش مون لایت نیز یکی از بهترین روش های مش استخوانی روی موی مشکی است. نکته جذاب این است که این مش کمی شبیه به مدل هایلایت آمبره نیز هست که جذابیت بیشتری به موهای شما می بخشد.

 مش جلوی سر روی موی مشکی

مراحل آموزش انجام مش جلوی سر روی موی مشکی

حال که با سه مدل اصلی مش استخوانی جلوی سر روی موی مشکی آشنا شدید به آموزش انجام این کار می پردازیم. ناگفته نماند که در تمامی موارد اشاره شده، روش آموزشی که در این قسمت معرفی می کنیم به کار گرفته خواهد شد. در واقع تنها نوع دسته بندی مو در مش ها و نتیجه پایانی متفاوت است.

در ابتدا تصاویر سه مدل معرفی شده را مشاهده کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را روی موهایتان پیاده کنید. برای این کار به رنگ موی استخوانی نیاز دارید.

  1. مرحله اول: استفاده از کلاه مش یا جداسازی دسته های مو
    با توجه به این که کدام نوع از مش ها برای موهای خود انتخاب می کنید، نیاز است که از کلاه مش یا فویل ها برای دسته بندی موهای خود استفاده کنید. کلاه مش بیشتر برای مش های دلایت و فویل ها نیز بیشتر برای مش های مون لایت استفاده می شود. پس از انتخاب این موارد، موهای خود را از داخل کلاه مش بیرون آورید یا با فویل ها دسته بندی کنید.
  2. مرحله دوم: باز کردن رنگ مو
    برای این که بتوانید رنگ موی استخوانی را روی موهای زمینه مشکی قرار دهید، نیاز است که رنگ موی خود را باز کنید که این کار با استفاده از رنگ موی سه صفر یا دکلره صورت می پذیرد. شایان ذکر است که اگر تمایل دارید رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی را با دکلره انجام دهید، باید مراقب باشید که موهایتان نسوزد. اگر برای اولین بار است که این کار را انجام می دهید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید.
  3. مرحله سوم: شستن موها و رنگ زدن آن ها
    حال موهای خود را بشویید که موادی که برای باز شدن رنگ استفاده کردید کاملا از روی موهای شما پاک شوند و سپس شروع به رنگ کردن نمایید. اگر از کلاه مش استفاده می‌ کنید به هیچ عنوان کلاه را از سر خود برندارید.  بهترین رنگ برای انجام مش استخوانی با زمینه مشکی را می توانید از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.
  4. مرحله چهارم: شستن رنگ ها و سشوار کشیدن
    پس از این که نیم ساعت صبر کردید که موهایتان کاملا رنگ بگیرند، موهای خود را بشویید. اگر کلاه مش دارید، پس از شستشو کلاه را درآورده و به خشک کردن موهای خود بپردازید. حال شاهد مش استخوانی جذاب روی موهای زمینه مشکی خود هستید.

مراحل آموزش انجام مش جلوی سر روی موی مشکی 

کلام آخر

رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی یکی از جذاب ترین مش ها است. در متن فوق به طور کامل به معرفی نحوه رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی پرداختیم. همچنین می توانید رنگ استخوانی مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کرده و به راحتی موهای خود را رنگ نمایید.

نوشتن دیدگاه