سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مرواریدی چه تناژی دارد؟

رنگ موی مرواریدی یک رنگ موی بلوند پلاتینه براق است که برای روزهای سرد سال انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. آیا نمی‌دانید که رنگ مرواریدی چه تناژی دارد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید که علاوه بر آشنایی با این رنگ، چند نمونه از ترکیب بدست آوردن رنگ مرواریدی را نیز یاد بگیرید.

رنگ مرواریدی چه تناژی دارد

رنگ مرواریدی از چه تناژ رنگی تشکیل شده است؟

رنگ مرواریدی یک رنگ موی بلوند پلاتینه با تناژ نقره‌ای و سایه‌هایی از رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی مرواریدی است. افزودن رگه‌های صورتی، آبی و بنفش به زمینه پلاتینه باعث شده است که موها حجیم‌تر به نظر برسند و بازی رنگ‌ها زیبایی خاصی به موها ببخشد. اگر علیرغم دوست داشتن رنگ موی رنگارنگ جرات و جسارت تغییری عظیم را ندارید، رنگ موی مرواریدی گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. برای داشتن چنین رنگ مویی باید حتما موهای خود را دکلره کنید و رنگ موی فعلی خود را به طور کامل از بین ببرید. به یاد داشته باشید که فرایند دکلره کردن مو در صورتی که توسط افراد نابلد انجام شود، همیشه به موها آسیب وارد می‌سازد. برای جلوگیری از این مشکل با آرایشگر خود صحبت کنید که راهکارهایی را برای قبل و بعد از پاک کردن رنگ فعلی موهایتان ارائه دهد. این اقدامات میزان آسیب رسیدن به موها را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. رنگ مو مرواریدی مانند سایر رنگ‌های موجود در بازار در انواع تناژهای مختلف موجود است. شما می‌توانید مطابق با سلیقه شخصی خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. همچنین این رنگ مو برای تمام خانم‌ها در سنین مختلف مناسب هستند. البته پیشنهاد می‌شود که دختر خانم‌های جوان از طیف‌های تیره‌تر رنگ مرواریدی استفاده کنند، این امر باعث طبیعی‌تر دیده شدن چهره آن‌ها می‌گردد.

رنگ مرواریدی از چه تناژ رنگی تشکیل شده است؟

آموزش ترکیب و بدست آوردن رنگ مرواریدی

رنگ مو مرواریدی مانند رنگ مو کاراملی، رنگ مو زیتونی و رنگ مو شنی از جمله انواع رنگ‌های ترکیبی به حساب می‌آیند. بنابراین امکان بدست آوردن این رنگ مو با ترکیب کردن رنگ موهای شیمیایی مختلف به همراه اکسیدان وجود دارد. اگر رنگ پوست و مشخصات چهره شما با رنگ موی مرواریدی هماهنگ باشد، این رنگ مو ظاهری جذاب و زیبا به شما می‌بخشد. اگر رنگ موی خود را به درستی انتخاب کنید، تغییرات مثبتی را در ظاهر خود به وجود خواهید آورد. همچنین در صورتی که می‌خواهید موهای خود را در خانه رنگ کنید، باید در ابتدا با اصول رنگ کردن مو آشنا شوید. در ضمن از مناسب بودن رنگ موی انتخابی با رنگ پوست خود اطمینان یابید. توجه به این نکات باعث می‌گردد که در نهایت به نتیجه دلخواه و مطلوب خود دست یابید. در ادامه چند فرمول ساده برای بدست آوردن رنگ مرواریدی ارائه شده است.

رنگ مو مرواریدی

با ترکیب کردن رنگ‌ها و مواد ذکر شده در زیر می‌توانید تناژ زیبایی از رنگ مرواریدی را آماده کنید:

  • رنگ موی مرواریدی.
  • رنگ موی شماره 9.2.
  • اکسیدان.

به یاد داشته باشید که برای این رنگ مو باید موهای خود را به پایه دکلره 12 برسانید. همچنین بعد از ترکیب کردن رنگ موهای ذکر شده در بالا با یکدیگر از رنگساژ نقره‌ای استفاده کنید.

رنگ مو مرواریدی

رنگ مو بلوند مرواریدی

این رنگ موی زیبا را می‌توانید با ترکیب رنگ‌های زیر بدست آورید:

  • رنگ مو بلوند مرواریدی.
  • رنگ مو خاکستری شماره 9.
  • رنگ مو نقره‌ای.
  • رنگ موی شماره 00.
  • همچنین لازم به ذکر است که اولین گام برای رنگ کردن موها به رنگ بلوند مرواریدی آن است که موهای خود را به پایه دکلره 10 برسانید. اکسیدان.

رنگ مو شامپاینی مرواریدی

یکی دیگر از ترکیبات رنگ موی مرواریدی رنگ مو شامپاینی مرواریدی است. این رنگ مو یکی از جذاب‌ترین رنگ موهای سال به شمار می‌رود که توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. برای بدست آوردن این رنگ موی زیبا و خاص باید موارد ذکر شده در فرمول زیر را با یکدیگر مخلوط کنید:

  • رنگ مو بلوند مرواریدی: 1 سانت.
  • رنگ مو شامپاینی: سی میلی‌متر.
  • رنگ مو نسکافه‌ای: 1 سانت.
  • واریاسیون بنفش: دو سانت.

برای اینکه از رنگ مو شامپاینی مرواریدی بدست آمده روی موهای خود لذت ببرید، باید پیش از رنگ کردن موهای خود را به پایه دکلره 8 برسانید. همچنین مدت زمان لازم برای حصول نتیجه مطلوب در این رنگ مو 35 دقیقه است. البته در طول این مدت به طور مداوم موهای خود را چک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

نوشتن دیدگاه