سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

رنگ موی کنفی مرواریدی یکی از رنگ های روشن و در عین حال زیبا است که استفاده از آن مورد استقبال افراد مختلف در سنین متفاوت قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در مورد این رنگ ها با آن روبرو هستیم این است که در اکثر موارد زدن این رنگ روی موهای سر نیازمند دکلره است. دکلره می تواند مو را بسوزاند، باعث حساسیت پوستی می شود، موها را خسته می‌کند، ساختار مو را دچار آسیب دیدگی می کند، موها را مجعد می کند و حتی در برخی از موارد باعث ایجاد تاول روی پوست سر می شود، اما آیا می توان رنگ موی کنفی مرواریدی را بدون دکلره درآورد؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

راز بدست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، استفاده از دکلره می‌تواند مضرات زیاد هم برای موها و هم برای پوست سر داشته باشد و حتی باعث تغییر ساختار مو در افراد شود، بنابراین در این قسمت از مقاله می خواهیم به راز به دست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره بپردازیم. بهترین روش برای به دست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره استفاده از روش سه مرحله‌ای است. در این روش به پوست سر و موها هیچگونه آسیبی نمی‌بینند و موهامو مجعد و وز نمی‌شوند. به علاوه استفاده از این روش به هیچ عنوان موها را نمی سوزاند و نگران عوارض بعدی نخواهید بود.
برای استفاده از روش سه مرحله ای باید این روش ها را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

  1. در مرحله اول باید از رنگ موی سه صفر و اکسیدان شماره ۱۲ استفاده کنید و باید دقت داشته باشید که این محصول را به گونه‌ای با یکدیگر مخلوط نمایید که به اندازه تمام موهای شما جوابگو باشد، زیرا در صورت عدم جوابگویی مجبور هستید، مجدداً این دو محصول را با یکدیگر مخلوط کنید که ممکن است ترکیبات آن به هم بخورد. برای انجام این کار در ابتدا باید پایین موها را به رنگ آغشته کنید و سپس رنگ را تا ریشه ها بیاورید زیرا ریشه موها زودتر از سایر قسمتها رنگ می گیرد. بعد از این که رنگ موی شما در حدود یک ساعت روی سر باقی ماند می توانید آن را بشویید.
  2. بعد از مرحله اول حداقل باید ۴۸ ساعت پوست سر و موهای شما استراحت کنند و سپس مرحله دوم را انجام دهید. برای انجام این مرحله باید روشن ترین رنگ سری اس با اکسیدان شماره ۱۲ مخلوط شود و به گونه ای ترکیب دست بیاید که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی شل باشد. این ترکیب به مدت یک ساعت باید روی سر قرار بگیرد و بعد از یک ساعت باید آن را شستشو داد.
  3. بعد از انجام دادن مرحله دوم باید مجدداً ۴۸ ساعت پوست سر و موهای شما استراحت کنند و بعد از آن مرحله سوم انجام شود.‌ در این مرحله باید نصف تیوپ رنگ کنفی، یک چهارم تیوب رنگ هایلایت خاکستری پایه نه، یک چهارم تیوپ رنگ هایلایت خاکستری پایه ۱۰، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد استفاده شود. این ترکیب باید به صورت کامل با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی موهایی که با استفاده از دو مرحله قبلی به پایه هشت رسیده اند، قرار بگیرد. در این مرحله ترکیب باید به اندازه کافی باشد تا موها دو رنگ نشوند، همچنین باید در ابتدا پایین موها و سپس ریشه ها رنگ شوند.

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در مورد رنگ کردن موها باید به آن توجه ویژه شود این است که در هیچ یک از مراحلی که در بالا به آن ها اشاره شد به هیچ عنوان موها نباید با استفاده از شامپو شستشو داده شوند و تنها باید شست و شو را با استفاده از آب انجام داد، به‌علاوه بهتر است زمانی که موی سر را در هر یک از مراحل رنگ می کنید تنها یک بار آن را بشویید و درست کنید و مجددا مرحله بعدی را انجام دهید یعنی در طی این دو روز هر روز به حمام نروید. افرادی که به دلیل کهولت سن رنگ موهایشان به صورت طبیعی روشن است می‌توانند تنها مرحله سوم را استفاده کنند و نیازی به استفاده از دو مرحله اول نخواهند داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره

راز بدست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

خرید رنگ موی کنفی مرواریدی از مانی نی مارکت

شما می توانید بهترین رنگ موهارا از فروشگاه مانی نی بخرید. رنگ مو کنفی مرواردی یکی از پرفروش ترین رنگ موهای این فروشگاه است. انواع رنگ مو کنفی را از مانی نی مارکت بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما نی نی در ارتباط باشید و رنگ مو کنفی را بدون دکلره در بیاورید.

 

نوشتن دیدگاه