سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری

رنگ موی خاکستری یکی از زیباترین رنگ‌های سوپر لایت موجود در بازار به شمار می‌رود. این رنگ مو طرفداران بسیاری دارد، زیرا به راحتی تناژ نارنجی و هویجی موها را از بین می‌برد. همچنین از نصف تیوپ رنگ موی خاکستری را در هنگام رنگساژ کردن موهای دکلره شده با صف تیوپ رنگ موی نقره‌ای مخلوط کرده و نتیجه مطلوبی را بدست می‌آورند. بسیاری از افراد تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری را به درستی درک نمی‌کنند، به همین دلیل در این مطلب برخی از تفاوت‌های این دو رنگ با یکدیگر بیان شده است. رنگ موی دودی نیز رنگی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. اما هنگامی که این رنگ را با رنگ خاکستری ترکیب کنید، جذابیت صورت شما دوچندان می‌شود. کارشناسان ما در وب‌سایت ما نی نی به شما کمک می‌کنند که دریابید، کدام رنگ برای پوست شما مناسب است؟ رنگ خاکستری یا رنگ دودی؟

تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری

رنگ خاکستری مخلوطی از کدام رنگ ها است؟

تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری در شناسه‌های مندرج در کاتالوگ رنگ است. سری رنگ‌های خاکستری با شناسه ASH و سری رنگ‌های دودی با شناسه CENDRE یا SMOKEY نشان داده می‌شوند. بنابراین اگر در کاتالوگ‌های رنگ برندهای مختلف حرف مخفف A را دیدید، نشان‌دهنده رنگ خاکستری است. همچنین حرف S یا C نیز برای معرفی رنگ‌های دودی استفاده می‌گردند. این حروف قبل از شماره رنگ قرار می‌گیرند. رنگ خاکستری عموما دارای رنگدانه‌های آبی و سبز است. همچنین ممکن است که این رنگ ته رنگ زیتونی یا قهوه‌ای نیز داشته باشد. این رنگ زیبا توسط برندهای مختلف از پایه 6 تا 10 تولید و به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که رنگ خاکستری از ترکیب 3 رنگ اصلی بدست می‌آید. به همین دلیل این رنگ و به ویژه رنگ مرواریدی خاکستری بازتاب یا اصطلاحا فام دارد. از آنجایی که رنگ خاکستری تناژ آبی ملایم دارد، اگر آن را مستقیما روی موی دکلره شده با پایه 8 بگذارید، مویی با ترکیب زرد و آبی کمرنگ خواهید داشت. بنابراین در این شرایط می‌توانید از موهای کنفی خاکستری زیبای خود لذت ببرید. در صورتی که می‌خواهید موهای خود را به رنگ خاکستری خالص بدون تناژ کنفی برگردانید، باید در وهله اول زردی موها را بگیرید. برای این منظور دو روش وجود دارد:

  • با دکلره موها را به پایه 10 برسانید.
  • زردی موها را با استفاده از شامپو ضد زردی موی دکلره شده پایه 8 برطرف سازید. در این صورت مو بدون دکلره کردن مجدد به پایه 10 می‌رسد.

حتما به یاد داشته باشید که حتما از دکلره و اکسیدان مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

رنگ خاکستری مخلوطی از کدام رنگ ها است؟

رنگ دودی مخلوطی از کدام رنگ ها است؟

رنگ دودی از رنگدانه‌های آبی تشکیل شده است که گاهی در آن ته رنگ نقره‌ای نیز مشاهده می‌شود. به عنوان تفاوت رنگ موی دودی و خاکستری می‌توان به عدم بازتاب در رنگ مو دودی اشاره کرد. در واقع رنگ موی دودی ترکیبی از رنگ سیاه و سفید است که انعکاس خاصی نداشته و مات است. رنگ موی دودی را می‌توان به صورت خالص روی موها استفاده کرد. البته این رنگ را به راحتی می‌توانید با انواع رنگ‌های مختلف ترکیب کرده و رنگی خاص و جذاب داشته باشید. همین ویژگی رنگ‌های دودی باعث شده است که این رنگ برای هر فردی با هر تناژ پوستی مناسب باشد. فرمول رنگ دودی ترکیبی به شرح زیر است:

  • رنگ دودی پایه 1 یا 1.1.
  • رنگ مو مشکی پرکلاغی C1.

رنگ دودی مخلوطی از کدام رنگ ها است؟

در رنگ موی دودی شماره 1 رنگدانه‌های آبی و مشکی با یکدیگر مخلوط می‌شوند. در واقع تناژ آبی عنصر اصلی رنگ دودی را تشکیل می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید رنگ موی خود را به مشکی طبیعی برگردانید، رنگ دودی شماره یک انتخاب مناسبی برای شما نیست. زیرا تناژ آبی موجود در این رنگ باعث می‌گردد که موهای شما زیر نور خورشید به رنگ سرمه‌ای تیره به نظر برسد. اما در صورتی که به دنبال رنگ موی سرمه‌ای- مشکی منحصربه‌فردی هستید، حتما رنگ دودی شماره یک را امتحان کنید. این رنگ ظاهری فوق‌العاده جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین لازم به ذکر است که رنگ دودی تیره نیز بدون دکلره کردن موها امکان‌پذیر است. برای مثال رنگ دودی شماره 4 انتخابی بسیار مناسب برای افرادی است که رنگ موی قهوه‌ای خیلی تیره طبیعی دوست دارند. رنگ دودی شماره 3 نیز گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که خواهان رنگ مشکی طبیعی هستند. به یاد داشته باشید که رنگ موهای دودی برای پوشاندن موهای سفید گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌روند.

دیدگاه‌ها  
سلام.روی موی طبیعی بخام رنگ خرمایی روشن در بیاد.دودی شماره چهار و خاکستری شماره 5 با واریاسیون نقره ای ترکیب کنم بزنم خوب میشه بنظزتون همون خرمایی روشن ک میخام میشه؟
به نقل از آیدا:
سلام.روی موی طبیعی بخام رنگ خرمایی روشن در بیاد.دودی شماره چهار و خاکستری شماره 5 با واریاسیون نقره ای ترکیب کنم بزنم خوب میشه بنظزتون همون خرمایی روشن ک میخام میشه؟
سلام بله، ممکن است با ترکیب دودی شماره 4 و خاکستری شماره 5 با واریاسیون نقره‌ای به رنگ خرمایی روشن نزدیک شوید، با این حال نتیجه نهایی برخی عواملی مانند نوع و رنگ موی اصلی شما، استحکام مو، و زمان نگهداری روی مو تاثیر دارد.
نوشتن دیدگاه